🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کلنگ زنی ۱۸ واحد مسکن مددجویی در دیواندره

عملیات احداث ۱۸ واحد مسکن مددجویی با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۵۶ میلیون تومان در شهرستان دیواندره آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از سنندج  ، محمد رسول شیخی زاده مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان در آئین کلنگ زنی ۱۸ واحد مسکن مددجویی در دیواندره گفت: برای هر کدام از این واحد‌ها ۷۰ متر مربع زمین در نظر گرفته شده و مددجویان از تامین اعتبار ۱۱۲ میلیون تومانی سهم ۳۰ میلیون تومانی دارند و ۳۰میلیون تومان از محل تسهیلات صندوق قرض الحسنه امداد و ۵۲ میلیون تومان نیز از سوی سازمان برنامه و بودجه استان تامی می‌شود.

او با اشاره به طرح احداث مسکن روستایی ویژه مددجویان اظهار داشت: در شهرستان دیواندره ۱۴۸ پرونده برای ساخت این نو واحد‌ها در بنیاد مسکن تشکیل و قرارداد ۱۰۲ پرونده منعقد شده و ۶۶ واحد نیز درحال ساخت و ۳۳ واحد نیز اماده بهره برداری است.

شیخی زاده همچنین در جلسه شورای زکات دیواندره نیز اظهار داشت: قشر‌های ضعیف جامعه خوشحال از تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان اولین نهاد انقلاب بودند و این نهاد با حمایت از نیازمندان اجازه از هم پاشیدن خانواده آنان را به دلیل فقر نداده است.

او با اشاره به اینکه در هیچ جای دنیا کشوری پیدا نمی‌شود که قشر ضعیف و فقیر در آن نباشد، گفت: در این موقعیت سخت و با همراهی نظام و دولت هیچ نیازمند وقعی در استان نیست تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) نباشد.

شیخی زاده اضافه کرد: با توجه اینکه این نهاد در مسیر توانمند سازی افراد ضعیف حرکت می‌کند و برای هر خانواده تحت پوشش ۳۰ فصل کاری برای خدمت در نظر گرفته است هم اکنون حدود سه هزار نفر خانواده در دیواندره تحت پوشش هستند.

فرماندار دیواندره نیز در این جلسه با اشاره به اینکه زکات یک تکلیف الهی است اظهار داشت: اگر زکات جدی گرفته و این فریضه درست و صحیح اجرا شود، فقر را در جامعه ریشه کن می‌کند.

جمال ارشدی اضافه کرد: شفاف سازی و ارائه گزارش عملکرد شورای زکات به تفکیک بخش و روستا از راه‌های اصولی جذب زکات است و اگر اهمیت موضوع زکات برای مردم تبیین شود، می‌توان کمک بیشتری به فقرا و تنگدستان کرد.

در پایان مراسم از عاملین زکات شهرستان تقدیر شدند؛ شهرستان دیواندره با جمعیت ۸۰ هزار نفری در ۸۵ کیلومتری شهر سنندج مرکز کردستان قرار دارد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋