🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تیم ملی هندبال ایران نیوزلند گزارش لحظه به لحظه

تیم ملی هندبال کشورمان در نخستین دیدارش در رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی جهان به مصاف نیوزلند رفت.

به گزارش خبرنگار توپ و تور  گروه ورزش اخبار ، تیم‌های ملی هندبال ایران و نیوزلند در رقابت‌های قهرمانی هندبال آسیا و انتخابی مسابقات جهانی ۲۰۲۱ مصر، از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه به مصاف یکدیگر رفتند. شاگردان حبیبی در حالی آماده این بازی شدند که ۲ ملی پوش کشورمان یعنی سعید حیدری راد و یونس آثاری در فاصله چند ساعت به این بازی موفق به دریافت روادید کویت و حضور در جمع ملی پوشان شدند.  با این حال انتظار نمی‌رفت این بازی برای ملی پوشان ایرانی خیلی سخت باشد و مشکلی به وجود بیاید، به همین دلیل غیبت این ۲ بازیکن در دیدار امروز شاید خیلی شرایط را پیچیده نکند.

تیم ملی نیوزلند حریف هندبالیست‌های ایرانی، اما خیلی قدرتمند نیست، آن‌ها در بازی نخستشان برابر بحرین با نتیجه ۴۵ - ۱۶ شکست سنگینی را تجربه کردند و در صورتی که امروز هم بازنده باشند از دور مسابقات کنار می‌روند، نکته این جاست که به دلیل ۳ تیمی بودن این گروه تیم ملی کشورمان در صورت پیروزی در بازی امروز بدون دردسر راهی مرحله بعدی خواهد شد.  

تیم ملی هندبال ایران - نیوزلند / گزارش لحظه به لحظه

نیمه نخست 

بازی 2 تیم راس زمان اعلام شده آغاز شد و نخستین برای تیم ملی نیوزلند بود.مجتبی حیدرپور اما با توپ ربایی خوبش موفق شد نخستین امتیاز را کسب کند ، نیوزلند بازی را در ادامه به تساوی کشاند اما دوباره خیلی زود شاهو نصرتی گلزنی کرد.

محسن باباصفری که امروز برای تیم ملی کشورمان دروه دروازه قرار گرفته بود در ابتدای کار خیلی نمایش خوبی نداشت.اشتباه بازیکنان نیوزلندی و توپ ربایی های خوب مجتبی حیدرپور دوباره برای تیم ملی کشورمان امتیاز در پی داشت و در دقیقه سوم بازی نتیجه 4 -3 به سود تیم ملی کشورمان بود.

بازی در ادامه کار متعادل تر پیگیری شد ، بازیکنان تیم ملی هندبال کشورمان اما بر خلاف ابتدای بازی نمایش خوبی در حمله نداشتند و 2 موقعیت مسلم را از دست دادند.تیم ملی کشورمان اما همان طور که انتظار می رفت ، تیم برتر میدان بود و تا دقیقه پنجم مسابقه با 2 امتیاز از حریفش پیش بود.

در ادامه بازی ،  دروازه بان نیوزلند توپ گیری خوبی داشت و همین باعث شد تا شرایط روحی این تیم بهتر شود و در نتیجه 2 حمله خوب آن ها اختلاف را به حداقل رساند ، با این حال حملات سریع و برق آسای مجتبی حیدرپور و شاهو نصرتی فاصله را دوباره به 2 امتیاز رساند.

نیوزلندی ها در ادامه یک ضربه پنالتی را هم از دست دادند و تیم ملی کشورمان با استفاده از ضد حمله امتیاز سوم را کسب کرد.ملی پوشان کشورمان در ادامه حملات خوبی انجام می دادند اما برخی بی دققتی ها در خط حمله و پاس های اشتباه فرصت بیشتر کردن فاصله را از ملی پوشان کشورمان می گرفت.

علیرضا حبیبی سرمربی تیم ملی کشورمان در دقیقه 14 در حالی که نتیجه 9 - 6 به سود ایران بود در خواست وقت استراحت فنی داشت.پس از این زمان حمله خوبی توسط بازیکنان کشورمان انجام شد و ضربه خوب شاهو نصرتی توسط دروازه بان نیوزلند دفع شد. روند خوب این دروازه بان اما در ادامه هم وجود داشت و او برای 3 حمله پیاپی توپ های بازیکنان کشورمان را گرفت تا امتیازی کسب نشود. 

تیم ملی نیوزلند در ادامه بازی امتیازهفتم را هم گرفت تا فاصله به 2 امتیاز برسد ، پس از آن حملات شاهو نصرتی و مجتبی حیدرپور از چپ و راست زمین امتیاز های بیشتری در پی داشت ، همچنین دفاع خوب و دریافت های عالی از محسن باباصفری اختلاف را به 5 امتیاز رساند ، سرمربی نیوزلند که شرایط را سخت می دید درخواست وقت استراحت فنی داشت.

در حال تکمیل...

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋