🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

از لغو درخواست کارت سوخت تا افزایش قیمت موتورسیکلت

پیام‌های رسیده در تاریخ بیست و هفتم آذرماه در (صدای مردم) سایت اخبار، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار اخبار ، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت اخبار (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

از

 

پیگیری درصد جانبازی ایثارگران

با سلام. اینجانب محمد چماچم دارای کارت ایثارگری و مدت حضور 21 ماه در جبهه را دارم. جهت اختصاص درصد جانبازی پس از تکمیل فرم و معاینه توسط پزشک در بیمارستان شهید نیاکی اهواز چون در لشگر 21 حمزه خدمت کرده بودم و تیپ و گردان محل خدمتم به شهرستان میانه رفته بود بیش از یک سال پیش از محل سکونتم در دزفول عازم میانه شدم که بیش از 20 ساعت در راه بودم. ولی متأسفانه روی کاغذ کوچکی که پشت شیشه چسبانده بودند نوشته شده بود ( بنا به دستور از پذیرفتن مدارک جهت تعیین درصد جانبازی معذوریم. )

حالا بعد از گذشت بیش از هجده ماه هنوز این دستور پا بر جاست و لغو نشده و هیچکس پاسخگو نیست و  این در حالیست که روز به روز بر سن ما اضافه می شود و معلوم نیست که عمر ما کفاف استفاده از این تسهیلات را خواهد داشت یا نه

خواهشمندم - استدعا دارم - التماس می کنم پیگیری کنید

تعویق آزمون فراگیر

سلام با توجه به شيوع کرونا و تعداد بالای شرکت کنندگان آزمون استخدامی فراگير هشتم و تعويق آزمون استخدامی ايران خودرو ،وکالت و قضاوت از شما تقاضای پيگيری جهت موکول شدن زمان آزمون به اسفند ماه رو داريم

عدم واریز وام ازدواج فرزندان بازنشستگان مرحله چهارم

سلام و عرض ادب .

از عوامل و دست اندرکاران اخبار عاجزانه خواهشمندیم لطفا علت واریز نکردن وام ازدواج فرزندان بازنشستگان مرحله چهارم رو از مدیریت محترم صندوق بازنشستگی کشوری جویا بشین چون قرار بود اواخر آبان ماه سال جاری پرداخت بکنند که نکردن .

پیگیری ثبت نام خودرو

با سلام وخسته نباشد ما ۱۲ باری می شه که خودرو ثبت نام کردیم تا حالا در نیومد خواهشا پیگیری کنید که آیا تو ثبت نام ما مشکل داره کد کاربری و رمز عبور گرفتیم تو سایت ثبت نام کردیم نمیدونم ایراد از ثبت نام ماست اگه می شه نحوه ثبت نام صحیح رو تو سایت توضیح بدین نمی دونم موقع بررسی ما از لیست قرعه کشی خارج می شیم. ممنون از پیگیری های شما.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋