boursebaz

boursebaz

اصول موفقیت در بورس
توسط ۱ نفر دنبال می شود

کارت همستر امروز 24 جولای یکشنبه کارت های همستر جدید + آموزش تصویری

کمبو کارت همستر کامبت (Hamster Kombat) متشکل از ۳ کارت جدید است که هرروز باید آنها را پیدا کنید تا ۵ میلیون سکه همستر جایزه بگیرید. کارت های جدید هرروز حدود ساعت ۱۵:۳۰ در وبسایت ارزدیجیتال قرار می‌گیرند.

کارت امروز همستر یکشنبه ۲۴ تیر

کمبو کارت های جدید همستر کامبت برای امروز ‌یکشنبه ۲۴ تیر از این قرار هستند:

  • کارت یک: HamsterTube در بخش PR&Team
  • کارت دو: Anti money laundering در بخش Legal
  • کارت سه: Final England vs Spain در بخش Specials
کارت های یکشنبه ۲۴ تیر همستر کامبت

فقط کافی است این سه کارت را در بخش‌هایی که گفته‌ایم پیدا کنید و یک level افزایش دهید تا ۵ میلیون سکه جایزه بگیرید.

کارت همستر چیست؟

کارت همستر کمبت را در تب ماین (Mine) در پایین صفحه مشاهده می‌کنید. هرروز سه کارت مشخص می‌شود که با پیدا کردن آن‌ها و ارتقای آن‌ها به لول بعدی ۵ میلیون سکه همستر جایزه می‌گیرید. این سه کارت مخصوص با نام دیلی کمبو (Daily Combo) یا کومبوی روزانه هم شناخته می‌شوند. کمبوهای روزانه همستر می‌توانند در یکی از این چهار بخش قرار داشته باشند:

  • Markets (بازار)
  • PR&Team (روابط عمومی و تیم)
  • Legal (قانونی)
  • Specials (کارت‌های مخصوص)

توجه داشته باشید که ممکن است برای بازکردن هر کارت نیاز باشد یک سری از کارت‌های دیگر را ارتقا دهید. یا به‌عنوان مثال، تعدادی را با لینک خود (از طریق ریفرال) به بازی همستر کامبت وارد کنید. همینطور برای گرفتن جایزه ۱ میلیونی کد مورس روزانه هم می‌توانید هر شب ساعت ۲۲:۳۰ کد مورس جدید همستر کامبت را در وب‌سایت ارزدیجیتال ببینید.

آموزش وارد کردن کارت همستر ؛ کومبو کارت را چطور وارد کنیم؟

برای وارد کردن کارت همستر کافی است بدانید که کارتهای امروز در کدام یک از چهار بخش قرار دارد: Markets یا PR&Team یا Legal یا Specials ؟ سپس به همان بخش بروید و بعد از پیدا کردن اسم کارت روی آن کلیک کنید. روی دکمه Go ahead کلیک کنید تا کارت به مرحله بعد برود.

آموزش وارد کردن کارت های جدید در همستر

آموزش وارد کردن کارت های جدید در همستر

در ویدیویی که در قسمت ابتدایی همین تیتر قرار داده‌ایم هم می‌توانید آموزش پیدا کردن و وارد کردن کارت کمبوی روزانه و دریافت جایزه ۵ میلیون سکه ای را به‌صورت گام‌به‌گام مشاهده کنید.

کدام کارت همستر بیشترین پروفیت را دارد؟

هر کارت در بازی همستر کمبت سود یا پروفیت (Profit) متفاوتی دارد. برای مشاهده پروفیت کارت‌ها روی هر کارت کلیک کنید و قسمت Profir per hour یا همان سود در ساعت را چک کنید. همچنین چک کنید که برای دریافت پروفیت چقدر سکه باید پرداخت کنید. بهترین روش محاسبه درصد سود نسبت به تعداد سکه‌های پرداختی و مقایسه کارت‌های مختلف است.

از زمانی که همستر در ویدیوی رسمی روی اهمیت پروفیت تأکید کرد، کاربران که غالباً با هدف کسب درآمد به این بازی جوین شده‌اند و به‌دنبال افزایش سود هستند دنبال کارت‌هایی می‌گردند که بیشترین پروفیت را داشته باشد.

در اینجا توجه داشته باشید که مقدار سود و همچنین تعداد سکه‌هایی که باید پرداخت کنید با بالارفتن سطح کارت تغییر می‌کند. ممکن است در ابتدا نرخ پرافیت یک کارت نسبت به پرداختی شما بالا باشد؛ اما با بالارفتن سطح کارت این نرخ تغییر کند. بنابراین مدام کارت‌های مختلف را با هم مقایسه کنید.

قیمت همستر

همستر کامبت هنوز در بازار اسپات هیچ صرافی کریپتویی فهرست نشده و تنها در بازار پیش از عرضه یا Pre Market معامله می‌شود. کوین بازی همستر کامبت با نماد HMSTR در بازار پیش از عرضه Gate.io معامله می‌شود؛ اما قیمت آن خیلی متغیر است. در زمان تهیه این مطلب قیمت همستر حدود ۰.۳ دلار است. برای پیگیری قیمت لحظه‌ای به لینک gate.io/pre-market/HMSTR سر بزنید.

سوالات متداول

دیلی کمبوی همستر کامبت چیست؟

دیلی کامبو (Daily Combo) یا کارت همستر در بازی همستر کامبت، یک ویژگی روزانه است که به بازیکنان این فرصت را می‌دهد تا با خرید یا ارتقادادن سه آپگرید (کارت) مشخص، ۵ میلیون سکه دریافت کنند.

چگونه کارتهای امروز همستر کامبت را پیدا کنیم؟

هرروز در وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی کارت‌های روزانه همستر کامبت منتشر می‌شود و می‌توانید از طریق آن‌ها این کارت‌ها را پیدا کنید.

چگونه کارت‌های روزانه همستر کامبت را فعال کنیم؟

برای فعال کردن کارت همستر، در ربات همسترکامبت به بخش “Mine” بروید و در هر تب به دنبال کارت مدنظر بگردید و آن را ارتقا دهید. توجه داشته باشید که گاهی برای فعال کردن یک کارت خاص، نیاز است کارت‌های دیگری را از قبل ارتقا داده باشید.

جمع‌بندی

کارت های کومبوی روزانه همستر نقش زیادی در افزایش تعداد سکه‌ها و احتمالاً کسب درآمد بیشتر پس از انجام ایردراپ دارند. با پیداکردن کمبو به‌صورت روزانه می‌توانید ۵ میلیون سکه جایزه بگیرید که نسبت به کد مورس یا روش‌های دیگر earn مقدار بیشتری است.

کارت های جدید را هرروز در همین مطلب و در کانال‌های تلگرامی وبسایت ارزدیجیتال (مثل «کانال ایردراپ‌های ارزدیجیتال») دنبال کنید.

Related posts:

  1. دارندگان ریپل و اسپارک در یک ایردراپ دیگر شرکت داده می‌شوند
  2. اخبار مهم و برگزیده ارزهای دیجیتال و بلاک چین – روز ۳۱ فروردین ۹۸
  3. ماینرهای بیت کوین همچنان مشغول فروش‌اند؛ نشانه نزولی؟
  4. ذخایر نهنگ‌های بیت کوین به پایین‌ترین حد خود در ۲۹ ماه گذشته رسید؛ به پایان فاز تسلیم رسیده‌ایم؟

boursebaz
boursebaz اصول موفقیت در بورس

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋