🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رضایت نیروی انسانی برای پیشبرد اهداف سازمانی ضروری است

سلطانی مدیرعامل مخابرات از کارکنان این سازمان به عنوان اصلی‌ترین و ماندگارترین سرمایه‌های مخابرات یاد کرد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی اخبار ، در جلسه شنبه ۲۲ آذرماه مخابرات ایران که با حضور مدیرعامل، تعدادی از اعضای هیت مدیره، معاون و مدیران توسعه سرمایه انسانی حوزه ستادی تشکیل شد؛ پیرامون چگونگی رسیدن به اهداف سازمانی و چالاکی سیستمی با داشتن برنامه مدون و منظم مورد تاکید قرار گرفت.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: نیروی انسانی متخصص و دانش مدار مخابرات، یک مزیت رقابتی برای سازمان است که باید به آن توجه ویژه ایی داشت و در این راستا باید از تجارب نیرو‌های متخصص بازنشسته نیز استفاده کرد.

وی خاطر نشان کرد: دغدغه‌های تمام کارکنان و بازنشستگان شرکت که عمری را در راه خدمت به صنعت مخابرات کشور گذرانده اند، از اولویت‌های جدی در شروع فعالیت است و به همین منظور، با احصای دقیق مشکلات این قشر توسط حوزه سرمایه انسانی، تلاش می‌کنیم در چهارچوب قوانین ومقررات پاسخ شایسته و درخور این عزیزان داشته باشیم.

وی همچنین افزود: تحقق اهداف سازمانی خرد و کلان وابسته به نیروی انسانی و تقویت انضباط سازمانی موجب بهره وری هر چه بیشتر خواهد شد.

سلطانی با اشاره به ارتقا وانگیزش کارکنان وتهیه و تدوین دستورالعمل‌های به روز و ضروری در چارچوب چالاکی و ارتقا بهره وری و افزایش انگیزشی کارکنان گفت: شاخص‌های ارزیابی عملکردی کارکنان در چهارچوب و اهداف برنامه عملکردی سازمان بررسی و استفاده بهینه از اماکن رفاهی در چهارچوب نیاز حداکثری کارکنان مورد تاکید قرارخواهد گرفت.

در این جلسه معاونت سرمایه انسانی و مدیران ستادی این حوزه ضمن معرفی خود وتشریح حوزه فعالیت مربوطه، دغدغه‌ها و نقطه نظرات خود را در خصوص بهینه سازی فرایند‌های منابع انسانی با مدیران ارشد شرکت در میان گذاشتند و بحث و بررسی در این زمینه صورت گرفت.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋