🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۸ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

در تربیت نیروی انسانی محدودیتی در منابع مالی وجود ندارد

فرماندار بافق گفت: زیر بنای توسعه و جهش در همه ابعاد و زمینه‌ها به واسطه امر آموزش و پرورش محقق می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از یزد ، حجت الاسلام رضا سعادت فر، امام جمعه بافق در دویست و سومین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان از مجموعه‌ی آموزش و پرورش به عنوان متولی رشد و تعالی یاد کرد و گفت: زیر بنای توسعه و جهش در همه ابعاد و زمینه‌ها به واسطه امر آموزش و پرورش محقق می‌شود.

او ضمن تاکید بر تنظیم و تدوین یک آیین نامه برای رشد و توسعه کیفیت آموزشی در شهرستان بافق تصریح کرد: مسئله آموزش تنها به عهده آموزش و پرورش نیست بلکه همه دستگا‌های اجرایی شهرستان باید نقش خود را در این زمینه ایفا کنند.

حجت الاسلام سعادت فر بیان کرد: تجلیل از کادر آموزشی آموزشگاه‌ها و مدارس بافق موجب رشد و پویایی نظام آموزش و پرورش در شهرستان بافق می‌شود.

سید مهدی طلایی مقدم فرماندار بافق نیز ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س)، نیروی انسانی کارآمد و بالقوه را زیرساخت شرکت‌های معدنی و صنعتی، ادارات و غیره  برشمرد و گفت: در حوزه آموزش و پرورش و تربیت نیروی انسانی هیچ محدودیتی در هزینه و منابع مالی وجود ندارد.

او افزود: اینکه منابع مالی را با چه اولویت و کجا و به چه صورت در حوزه آموزش و پرورش هزینه شود، مهم است.

طلائی مقدم با اشاره به اینکه عملکرد و روحیه مدیران و مسئولان شهرستان بافق در حوزه‌های اقتصادی مثبت و آینده نگر است، بیان داشت: همه باید با هماهنگی و تدوین برنامه کمک و همراهی کنند تا وضعیت شهرستان بافق بهتر از وضعیت فعلی شود، باید در حوزه آموزش و پرورش به رتبه اول در سطح کشور و استان یزد برسیم.

در ابتدای این نشست مدیر و معاونین آموزش و پرورش شهرستان بافق به ارائه گزارش عملکرد در حوزه نهضت سواد آموزی، مرکز مشاوره دانش آموزی، حفظ سلامت دانش آموزان و مشاوره پزشکی، بازسازی موزه فرهنگ و هنر، احداث مدارس خیری و برگزاری دوره‌های مشاوره ویژه دانش آموزان کنکوری پرداختند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋