🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نمونه اسباب بازی تفنگ Mandalorian ساخته شد

یک کارخانه اسباب بازی سازی نمونه آب پاش تفگ Mandalorian را طراحی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی اخبار ، مجموعه Star Wars یا جنگ ستارگان یکی از محبوب‌ترین سریال‌های ساخته شده در جهان است که بسیاری از افراد منتظر ساخته شدن فصل جدید آن هستند. این مجموعه به قدری محبوب است که حتی نوجوانان نیز آن را دنبال می‌کنند و به واسطه سنشان اسباب بازی‌های ساخته شده در ارتباط با این فیلم را نیز مشاهده می‌کنند. به تازگی نیز اسباب بازی جدیدی که با این سریال ارتباط دارد از سوی یکی از شرکت‌های بسیار بزرگ سازنده اسباب بازی تولید شده است که می‌تواند نظر بسیاری از کودکان را به خود جلب کند. اسباب بازی تولید شده توسط شرکت Nerf تفنگ بسیار مشهور شخصیت Mandalorian در سریال جنگ ستارگان است که این بار به جای پرتاب لیزر، کف پرتاب می‌کند.

ابعاد این اسباب بازی به طور دقیق از نمونه استفاده شده توسط Mandalorian در سریال استار وارز برداشته شده است و شرکت سازنده کم‌ترین تغییری را در این تفنگ اعمال نکرده است. ابعاد این تفنگ حدود ۵۰.۲۵ اینچ است و روی آن جای خراش به چشم می‌‎خورد که نشان از استفاده Mandalorian از این تفنگ دارد.

تفنگ Mandalorian

نحوه استفاده از تفنگ Mandalorian 

خشاب این تفنگ روی بخشی بالایی آن قرار دارد و کودک پس از قرار دادن آن روی تفنگ خود و کشیدن بخش پایینی، آماده‌ تیر اندازی خواهد شد؛ علاوه بر این روی این تفنگ یک دوربین قرر گرفته است که باعث می‌شود کوک بتواند بهتر به هدف مورد نظر خود شلیک کند.

گفتنی است این تفنگ به وسیله آب و مایع تمیزکننده عمل خواهد کرد و نیازی به خرید تیر برای آن نیست؛ تفنگ Mandalorian در حال حاضر در فروشگاه آمازون و با قیمت ۱۲۰ دلار به فروش می‌رسد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋