🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اولین ایستگاه شارژ اتومبیل های الکتریکی انگلیس تاسیس شد

شرکت Gridserve سرانجام از اولین ایستگاه شارژ اتومبیل های الکتریکی خود در نزدیکی برینتری رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری  گروه فضای مجازی اخبار ، انگلیس اولین ایستگاه شارژ الکتریکی اتومبیل‌ها را در نزدیکی برینتری تاسیس کرد و آن را در رسانه‌ها به نمایش درآورد. این اقدام قسمتی از تصمیمات انگلیس برای پایان دادن به استفاده از اتومبیل‌های بنزینی به حساب می‌آید.

ایستگاه شارژ الکتریکی اتومبیل‌ها توسط شرکت Gridserve تاسیس شده و به عنوان اولین مورد از ۱۰۰ ایستگاه شارژ الکتریکی خودروها به حساب می‌آید که قرار است توسط شرکت مذکور ساخته شوند. این ایستگاه شارژ الکتریکی اتومبیل‌ها از ده شارژر برخوردار است که هر کدام ۳۵۰ کیلووات قدرت دارند. این مقدار قدرت شارژ به مراجعه کنندگان اجازه می‌دهد اتومبیل الکتریکی خود را در ۲۰ دقیقه شارژ کنند.

هزینه شارژ الکتریکی اتومبیل‌ها

هزینه شارژ الکتریکی اتومبیل‌ها

طبق گفته‌های مسئولین سازمان حمایت از انرژی پایدار در انگلیس قیمت شارژ اتومبیل‌های الکتریکی مطابق با ۰.۲۴ پوند بر کیلووات است. بر اساس اظهارات این سازمان به طور میانگین خودروهای الکتریکی می‌توانند با ۱۰ پوند شارژ ۲۰ درصد خود را به ۸۰ درصد برسانند. شرکت Gridserve اعلام کرد که مبلغ در نظر گرفته شده برای شارژ اتومبیل‌ها کمترین هزینه‌ای است که نسبت به دیگر ایستگاه‌های شارژ اتومبیل الکتریکی دریافت می‌شود.

ایستگاه‌های شارژ طراحی شده انرژی خود را از منابع تجدیدپذیر دریافت می‌کنند که شامل پنل‌های خورشیدی نصب شده بر سقف ایستگاه‌ شارژ اتومبیل‌های الکتریکی نیز می‌شود. در این ایستگاه همچنین باطری‌هایی با قدرت ۶ مگاوات بر ساعت وجود دارند تا سرویس انتقال انرژی را تنظیم کنند. طبق اطلاعات شرکت Gridserve باطری‌های مورد نظر می‌توانند انرژی مطابق با پیمایش ۲۴ هزار مایل را در خود ذخیره کنند.

گفتنی است؛ ایستگاه شارژ اتومبیل‌های الکتریکی درست یک ماه پس از خبر ممنوعیت استفاده از اتومبیل‌های بنزینی پس از سال ۲۰۳۰ تاسیس شده و اکنون انگلیس سعی دارد تعداد خودروهای الکتریکی داخل کشور را تا سال ۲۰۳۵ با افزایش چشمگیری روبه‌رو کند. یکی از منابع دولتی انگلیس اظهار داشته تعداد اتومبیل‌های الکتریکی تا سال ۲۰۳۰ به ۱۰ میلیون عدد خواهد رسید.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋