🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مراحل دریافت وام یک میلیون تومانی معیشتی چیست؟

سرپرستان خانوار‌هایی که در مرحله قبل وام کرونایی معیشتی دریافت کرده اند به شرط ندشتن درآمد ثابت می‌توانند برای دریافت وام یک میلیون تومانی ثبت نام کنند.

به گزارش  گروه استان های اخبار  از کرمانشاه ؛ حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت : در شرایط شیوع بیماری کرونا ساز و کار‌هایی به منظور حمایت از معیشت خانوار‌ها در قالب پرداخت وام یک میلیون تومانی به سرپرست خانوار‌ها و کمک بلاعوض یک میلیون ریال ماهانه به اعضای هر عضو خانوار در نظر گرفته شده است.

او گفت : سرپرستان خانوار‌هایی که درنوبت قبل، وام کرونای معیشتی دریافت کرده اند و درآمد ثابت ندارند، می‌توانند متقاضی دریافت وام یک میلیون تومانی باشند.

او افزود: بر این اساس افراد دارای درآمد ثابت از جمله کارمندان دولت، شرکت‌های دولتی یا نهاد‌ها عمومی غیر دولتی، بازنشستگان، بیمه پرداز سازمان تامین اجتماعی یا سایر صندوق‌های بازنشستگی شامل این طرح نمی‌شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه متقاضیان صرفا کد ملی خود را از تلفن همراه ثبت شده به نام سرپرست خانوار به سرشماره ۶۳۶۹ ارسال نمایند، افزود: پیامک سرپرست خانوار‌ها از روز سه شنبه ۴ آذر تا سه شنبه ۱۱ آذر به مدت یک هفته دریافت می‌شود.

عزیزی ادامه داد: از ۲۰ الی ۲۷ آذر نیز به پیامک‌های دریافتی مشمولان با سرشماره v.refah پاسخ داده می‌شود.

او افزود: بازپرداخت تسهیلات قرض الحسنه یک میلیون تومانی با نرخ کارمزد ۴ درصد و اقساط ۳۰ ماهه از منابع یارانه معیشتی ماهانه خانوار انجام می‌شود.

عزیزی گفت: کمک معیشتی بلاعوض یک‌میلیون ریال ماهانه به ازای هر شخص به خانوار‌هایی که سرپرست خانواده فاقد درآمد ثابت هستند و در مرحله قبل متقاضی تسهیلات کرونایی بودند از آذرماه به مدت ۴ ماه پرداخت خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: ۱۱میلیون خانوار در کشور از مزایای این طرح بهره مند می‌شوند .

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋