🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

خسروی: صیامی باید در دو و میدانی وفاق را ایجاد کند

مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی درباره رئیس جدید فدراسیون دو و میدانی توضیحاتی را بیان کرد.

علیرضا خسروی مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی  گروه ورزشی اخبار ، در حاشیه مراسم معارفه هاشمصیامی رئیس جدید فدراسیون دو و میدانی اظهار کرد: مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون دو و میدانی روز ۲۰ مهرماه برگزار شد. در نهایت صیامی با ۱۶ رای و بهتاج با ۱۳ رای به مرحله دوم انتخابات راه یافتند. در پایان صیامی با ۲۴ رای به عنوان رئیس فدراسیون دو و میدانی به مدت ۴ سال  انتخاب شد. امروز مراسم معارفه صیامی را برگزار کردیم.  

خسروی درباره اینکه  وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون دو و میدانی حمایت می‌کند، گفت:  دو و میدانی جزو ستون و سطح یک رشته‌های ورزشی است. این رشته ورزشی بیشترین مدال را در مسابقات آسیایی و المپیک به خود اختصاص می‌دهد. انشاالله با وفاقی که صیامی در ۴ سال آینده با بهره گیری از نیرو‌های فدراسیون دو و میدانی به وجود می‌آورد به طور حتم می‌توانیم بهترین مدال‌ها را در مسابقات  المپیک و بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲   به دست بیاوریم.  

صیامی باید برای دو و میدانی برنامه ریزی کند 

او درباره انتظارات وزارت ورزش از صیامی بیان کرد: صیامی از امروز کار خود را به طور رسمی در فدراسیون دو و میدانی شروع کرده است. امیدواریم صیامی  وفاق ملی، وحدت رویه و همدلی را در دو و میدانی به وجود بیاورد و  با  بهره از همه نیرو‌های متخصص و کار آمد بتواند  علاوه بر سازماندهی نیروها، یک تقویم خوب برای آینده تنظیم کند. رئیس جدید اید برنامه‌های در حال اجرا را به پایان برساند و باعث رشد این رشته ورزشی  با استفاده از استعداد‌ها شود.  

خسروی درباره عملکرد مبینی گفت: مبینی یکی از کارشناسان خوب وزارت ورزش و از قهرمانان  سابق دو و میدانی است. او برنامه‌های دو و میدانی را به خوبی اجرا کرده  و ماحصل کارش جا به جایی بیش از ۳۰ رکورد در لیگ دو و میدانی بوده است. یک رکورد هم بعد از ۴۰ سال شکسته شد. به هر حال این موضوع نشان دهنده این است که مبینی  برنامه ریزی خوبی انجام داده است و از عملکردش راضی هستیم.  

او در پایان گفت: برای صیامی آرزوی موفقیت می‌کنم. سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و من نگاه ویژه‌ای به دو و میدانی داریم.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋