🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

توقیف بیش از ۸ میلیارد کالای قاچاق توقیف ۲۸ دستگاه خودرو شوتی حامل کالای قاچاق

اخبار حوادث امروز (پنجشنبه ۱۹دی ۹۸) را اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های  اخبار  از بوشهر ، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز (پنجشنبه ۱۹دی ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف ۲۸ دستگاه خودرو شوتی در شهرستان دیلم

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: در سه روز گذشته در چندین عملیات با کنترل محور‌های خاکی مواصلاتی منتهی به استان خوزستان، ۲۸ دستگاه خودرو شوتی حامل کالای قاچاق در شهرستان دیلم توقیف شدند.

سرهنگ رضا اسماعیلی افزود: با توقیف این خودرو‌ها، انواع کالای قاچاق از جمله دریل، موتور جوش، پارچه، انواع کفش، ادکلن، لوازم آرایشی و انواع وسایل آشپزخانه قاچاق کشف شد.

او، با بیان اینکه ۲۴ متهم در این زمینه دستگیر شدند، عنوان کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده حدود ۱۰ میلیارد ریال است.

توقیف بیش از ۸ میلیارد کالای قاچاق در عسلویه

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه گفت: دو دستگاه خودرو ایسوزو حامل لوازم دیجیتالی و لوازم یدکی خودرو قاچاق توقیف شد.

سرهنگ پیمان فتاحی افزود: ماموران انتظامی در جاده خروجی شهرستان عسلویه هنگام کنترل خودرو‌های عبوری دو دستگاه خودرو ایسوزو را به ظن حمل کالای قاچاق متوقف کردند که پس از بازرسی مشخص شد، خودرو‌ها حامل ۴۱۶ دستگاه لپ تاپ و لوازم جانبی آن و ۶ هزار و ۵۰۰ قطعه لوازم یدکی خودرو قاچاق است که رانندگان خودرو‌ها قصد داشتند، کالا‌ها را به خارج از استان انتقال دهند.

او، ارزش کالا‌های کشف شده را هشت میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال عنوان و بیان کرد: در این زمینه دو متهم دستگیر شدند.

بوشهر در برخی جرائم جزء استان‌های آخر است

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به تردد خودرو‌های شوتی گفت: وقتی جاده‌های استان نا امن باشد برای اقتصاد و امنیت مردم خوب نیست و در آینده به ضرر استان است، پلیس با همکاری سایر دستگاه‌ها در حال تلاش هستند تا این وضعیت به نتیجه مطلوب برسد.

سردار خلیل واعظی ادامه داد: وقوع جرائم سرقت، مفاسد اجتماعی، نزاع ودرگیری در استان بوشهر، نسبت به استان‌های دیگر خیلی پایین‌تر است و حتی در بعضی از جرائم صفر هستیم و از لحاظ وقوع جزء استان‌های آخر هستیم.

او با اشاره به افزایش تصادفات نسبت به پارسال بیان کرد: با استفاده صحیح از وسایل نقلیه می‌توانیم بخش عمده‌ای از حوادث و جانباختگان را کاهش دهیم.

فرمانده انتظامی استان بوشهر عنوان کرد: وضعیت بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف داریم و اگر همکاران ما توفیقاتی داشته اند، بخش عمده آن مربوط به همکاری و هماهنگی مسئولان و مردم است.

واعظی همچنین تاکید کرد: امنیت اولویت هر جامعه‌ای است و رسانه می‌تواند نقش بسزایی در ایجاد و ارتقاء آن داشته باشد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋