🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

انهدام باند سارقان ساختمان های نیمه کاره در چالوس دستگیری سارق موتور سیکلت در بابل

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۸ مهر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۸ مهر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری باند ۶ نفره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره

سرهنگ ذات الله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره ئر شهرستان چالوس، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق به شناسایی یک باند ۶ نفره سرقت در این ارتباط شدند.

سرهنگ رضوانی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، متهمان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۸ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرده اند.

دستگیری سارق موتور سیکلت با ۶ فقره سرقت

سرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستن بابل گفت:در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در یکی از مناطق شهری بابل، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران پاسگاه انتظامی حیدرکلا با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند سارق را شناسایی کرده و در اقدامی عملیاتی وی را دستگیر کنند.

سرهنگ جعفری گفت: متهم در بازجویی به عمل آمده به ۹ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کشف ۱۰ فقره سرقت سیم و کابل برق در نکا

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی، سارق را شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضایی وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ زارع گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۰ فقره سرقت سیم و کابل برق در این شهرستان اعتراف کرد.

او از دستگیر یک همدست متهم در ادامه تحقیقات پلیسی خبر داد و تصریح کرد: متخهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شدند.

دستگیری ۳ سارق اماکن خصوصی با ۹ فقره سرقت در بابلسر

سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان بابلسر، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی ۳ سارق اماکن خصوصی را در این ارتباط شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ اسدی گفت: متهمان در تحقیقات پو بازجویی‌های به عمل آمده به ۹ فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کردند.

کشف ۸ فقره سرقت مغازه در بهشهر

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مغازه در شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: پس از چند روز کار اطلاعاتی و انجام تحقیقات پلیسی، ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ عنایتی گفت: با هماهنگی‌های قضائی، در عملیاتی ضربتی متهم دستگیر و در تحقیقات و بازجویی‌های پلیسی تاکنون به ۸ فقره سرقت در سطح شهرستان اقرار کرد.

 

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋