🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

امارات و بحرین راه عزت را گم کرده و خود را به ذلت کشاندند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: قرارداد ننگین امارات و بحرین با صهیونیست یک راه ذلت‌مندانه بود.

به گزارش  گروه استان های  اخبار  از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در برنامه زنده تلویزیونی سروش آسمانی گفت: قرارداد ننگین امارات و بحرین با صهیونیست یک راه ذلت‌مندانه بود، پادشاه امارات که مثل برده‌ی ترامپ قرارداد امضا کرد خود را به پایین‌ترین سطح ذلت کشاند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی بیان کرد: در گذشته تاریخ تا به امروز شاهدیم که منافقین راه عزت را گم کرده و باید منتظر عذاب الهی باشند.

او اضافه کرد: منافقین کسانی هستند که به جای اینکه دست برادری به سمت اتحاد و انسجام اسلامی در جهان دراز کنند، دست دوستی به سمت یهود و دشمنان خدا دراز می‌کنند، خدا خطاب به این افراد می‌فرماید آیا عزت را نزد دشمنان ما می‌جویید در صورتی که هرچه عزت است فقط نزد خداست.

امام جمعه قزوین گفت: یکی از مشهورترین شعار‌های عاشورایی امام حسین (ع) که زیربنای فکری همه آزادگان عالم قرار گرفته و فرا منطقه‌ای و فرا ملی مورد پذیرش است و هر فطرت سالمی این حقیقت را می‌پذیرد و این شخصیت را تحسین می‌کند، جمله معروف "هیهات من الذله" است.

وی با بیان اینکه در برابر ذلت، عزت قرار دارد، تصریح کرد: انسان دارای شخصیت برجسته، از حریم شخصیت خودش حفاظت و نگهبانی می‌کند بنابراین هرچیزی نمی‌تواند در عمق شخصیت وی جولان دهد و در او نفوذ کند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: مصالحه از ریشه صلح است و کسی که دارای استحکامات شخصیتی است و رشد و بالندگی پیدا کرده نگران آسیب به حکمت و شخصیت و ایمان خود نیست و همیشه در همه فضا‌ها و عرصه‌ها به دنبال صلح و ایجاد آرامش است.

وی افزود: مصالحه یک سلوک انسانی است و باید جزو ویژگی‌های همه انسان‌های کامل قرار گیرد. امام زمان (عج) مصلح جهانی است و همه اقداماتش برای ایجاد صلح و آرامش برای همه جهانیان است بنابراین هرچه انسان عزیزتر باشد، بیشتر به دنبال صلح است؛ البته در مقابل کفار و معاندین که تهدیدی برای صلح و اسلام هستند به مقابله می‌پردازد و با تهدیدکنندگان امنیت مردم، دشمن است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی عنوان کرد: در سوره بقره درباره منافقین می‌فرماید زمانی که به آن‌ها گفته می‌شود در زمین فساد نکنید، مثل تروریست‌ها و از بین برندگان صلح جهان می‌گویند فقط ما مصلح هستیم. در صورتی که خداوند می‌فرماید از صلح واقعی بوی ظهور و بوی انتشار ارزش‌های انسانی به استشمام می‌رسد.

امام جمعه قزوین با اشاره به سفر چند روزه خود به مناطق مرزی غرب کشور گفت: توفیق پیدا کردیم طی هفته گذشته برای دست بوسی رزمندگان عزیز قزوینی که مرزبان امنیت ما هستند در مرز‌های شمال غرب کشور حضور پیدا کنیم. این عزیزان در قله‌های بلند جغرافیایی و فیزیکی و عزت و شرف در مرز‌های شمال غرب کشور خدمت می‌کنند، در این سفر به همه پایگاه‌ها سر زدیم.

وی افزود: در این سفر شاهد بودیم ایستادگی، استقامت، صبوری، اخلاص، نشاط روحی، معنویت، اخوت و برادری در بین مرزبانان قزوینی در این منطقه موج می‌زند. اگر ما بخواهیم در دنیا مرزداری را به تصویر بکشیم باید مرزداری بااخلاص و بامعنویت در مناطق شمال غرب را نشان دهیم.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋