🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

۲۰ عنوان ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در دامغان اجرا می شود

به گزارش گروه استان های اخبار از سمنان ، سرهنگ پاسدار محمدحسین تقی پور فرمانده سپاه ناحیه دامغان در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی هفته گرامیداشت دفاع مقدس شهرستان دامغان به میزبانی فرمانداری این شهرستان ضمن بیان اینکه ۲۰ عنوان ویژه‌برنامه طی هفته دفاع مقدس در دامغان اجرا می‌شود، گفت: دفاع مقدس مظهر حماسه و مقاومت مردم ایران است که می‌بایست زنده نگه‌داشته شده و مفاهیم بالای آن به نسل بعدی انتقال یابد.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان از اجرای ۲۰ ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد و گفت: برگزاری این برنامه‌ها راهی برای زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار و شهادت است.

او ضمن بیان اینکه شهرستان دامغان در دوران دفاع مقدس ۱۶ هزار رزمنده را به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام کرده است، افزود: برگزاری این برنامه‌ها ضمن احیای فرهنگ ایثار و شهادت خاطرات این رزمنده‌ها و خاطرات آن‌ها را در دل مردم زنده می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان بابیان اینکه شروع برنامه طبق روال همه‌ساله با غبارروبی مزار شهدای شهرستان آغاز خواهد شد، ابراز داشت: برپایی ایستگاه سلامت، رژه موتوری، برگزاری آئین تجلیل از ایثارگران عرصه جهاد و شهادت، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و تولید محتوا اثربخش در فضای مجازی طی هفته دفاع مقدس در شهرستان دامغان اجرایی می‌شوند.

تقی پور بابیان اینکه برنامه‌ها در سطح مدارس نیز برنامه‌ریزی شدند، تصریح کرد: به صدا درآمدن زنگ مقاومت، اعزام راوی برای روایت گری در سطح مدارس، تجلیل از فرزندان شاهد و ایثارگر تحت عنوان طرح (هر شهید آبروی محله) و برپایی نمایشگاه جلوه ایثار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان به یاد و نام شهید مدافع حرم هادی شجاع طی این هفته در دستور کار خواهد بود.

او افزود: برگزاری صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی همراه با قرائت زیارت عاشورا با حضور مسئولان شهرستان، بدرقه نمادین کاروان اعزام رزمندگان دامغانی به مناطق جنگی هم‌زمان با شهر دامغان، دیباج، کلاته رودبار و امیریه نیز در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋