🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نویسندگان برای سردار دل ها داستانک می نویسند

سارا عرفانی گفت: ما در کانون بانوی فرهنگ فراخوانی منتشر کردیم تا نویسندگان داستانک‌های خود را درباره حاج قاسم سلیمانی در فضای مجازی منتشر کنند.

نویسندگان برای سردار دل‌ها داستانک می‌نویسند
سارا عرفانی نویسنده درباره شهادت حاج قاسم سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار حوزه ادبیات   گروه فرهنگی اخبار ، گفت:ابتدا خبر شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را باور نمی‌کردم و تا چندین ساعت منتظر تکذیب خبر بودم. فکر می‌کنم بسیاری از مردم هنوز هم منتظر تکذیب این خبر هستند، زیرا حاج قاسم سلیمانی مردی بزرگ بود و همه ما انتظار بهترین‌ها را از ایشان داشتیم؛ همین  موضوع پذیرش خبر شهادت را برای ما سخت می‌کند.

عرفانی درباره ادای دین نویسندگان به سردار حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: ما در کانون بانوی فرهنگ فراخوانی منتشر کردیم و از نویسندگان خواستیم داستانک‌های خود درباره حاج قاسم سلیمانی را در فضای مجازی خود منتشر کنند. زمانی که اتفاقی این چنینی رخ می‌دهد، شاعران، طراحان و تدوینگران و... سریع دست به کار شده و کاری برای ادای دین انجام می‌دهند، اما نویسندگان نمی‌توانند واکنش هنری سریعی نشان دهند، زیرا داستان نوشتن زمان، فکر و برنامه ریزی زیادی می‌طلبد.

او ادامه داد: به نظر رسید بهترین راهکار، تولید داستانک‌ها با محوریت حاج قاسم سلیمانی است. من هم شروع به نوشتن داستانک‌ها کردم. در این روز که فراخوان بانوی فرهنگ اعلام شد، داستانک‌های بسیاری نوشته شد و در حال تلاش هستیم تا داستانک‌ها را  در رسانه‌ها و روزنامه‌ها منتشر کنیم. در نظر داریم برخی از داستان ها را که جنبه بین المللی دارد, ترجمه و در سطوح بین المللی منتشر کنیم تا مردم جهان هم این داستان ها را بخوانند.

عرفانی درباره جمع آوری داستانک ها و تبدیل آن به کتاب اظهار کرد: این جزو یکی از برنامه های ما است ولی در آغاز کار انجام این کار دشوار است اما با کمک دوستان برای تجمیع داستانک ها تلاش می کنیم و امیدواریم داستانک های خوب به حد نصاب برسد و بتوان آن را کتاب کرد.

نمونه ای  از داستانک منتشر شده در صفحه بانوی فرهنگ:

نویسندگان برای سردار دل‌ها داستانک می‌نویسند

نویسندگان برای سردار دل‌ها داستانک می‌نویسند

 

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋