🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نویسنده شیرازی نامزد بخش بهترین نمایشنامه جشنواره تئاتر فجر

مسعود احمدی با شیاطین را فرابخوان کاندید بهترین نمایشنامه جشنواره تئاتر فجر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از شیراز ، نامزد‌های بخش مسابقه نمایشنامه نویسی ۳۹ دوره جشنواره تئاتر فجر تهران اعلام شد که مسعود احمدی نویسنده و کارگردان شیرازی با نمایشنامه شیاطین را فرابخوان در میان کاندید‌های این بخش قرار گرفت.

احمدی که به عنوان نویسنده و کارگردان، سابقه کسب جوایز مختلفی در جشنواره‌های کشوری را دارد در خصوص شیاطین را فرابخوان گفت: شیاطین را فرابخوان نمایشی در ژانر ترسناک است.

او، داستان اد و لورن وارن، زوجی که متخصص مسائل فرا طبیعی هستند را روایت می‌کند که به درخواست زنی به نام جوآنا که مدعی است خواهر او مرلین تسخیر شده است وارد خانه آن‌ها می‌شوند و بعد از کمی خود را در مقابله با شیاطین آن خانه می‌بینند.

احمدی، گفت: داستان روایتی واقعی است از یکی از بیشمار پرونده­ای که این زوج در طی سال‌ها فعالیت ماورایی خود درگیر آن بودند و از دیگر پرونده‌های خانواده وارن که از روی آن‌ها فیلم‌های سینمایی تولید شده است می­توان به فیلم‌های مطرح آنابل و احضار اشاره کرد که در بین دوستداران ژانر وحشت جایگاه ویژه‌ای دارند.

نویسنده و کارگردان شیرازی، بیان کرد: در بخش نامزد‌های بهترین نمایشنامه ۳۹ دوره جشنواره تئاتر فجر تهران، شیاطین را فرابخوان باید برای کسب جایزه بهترین نمایشنامه، با آشپزخونه به نویسندگی ایمان ملک پور از اراک، جنگ و صلح به نویسندگی مهدی علیپور از تبریز، خانه‌ای روی ابر‌های پراکنده به نویسندگی مهدی اکبری از کرج، کمی به من دروغ بگو به نویسندگی مریم منصوری از تهران، مردی که گل به دهان گریست به نویسندگی مهرداد رایانی مخصوص از تهران و من پیپ هستم آقای دیکنز به نویسندگی محسن عظیمی از تهران رقابت کند.

سی و نهمین دوره جشنواره تئاتر فجر به دبیری حسین مسافر آستانه تا ۲۰ بهمن ماه به میزبانی تهران ادامه خواهد داشت.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋