🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

لائوتارو مارتینز را بهتر بشناسید جانشین احتمالی سوارز از اینتر می آید؟

باشگاه بارسلونا قصد دارد لائوتارو مارتینز را جانشین لوییز سوارز کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش  گروه ورزش اخبار ، لائوتاروخاویر مارتینز معروف به لائوتارومارتینز (Lautaro Martínez)، مهاجم آرژانتینی و ۲۳ ساله تیم فوتبال اینترمیلان ایتالیا یکی از بهترین بازیکنان این فصل سری آ است که توجه خیلی از تیم‌ها از جمله بارسلونا را به خود جلب کرده است. او سابقه بازی در تیم راسینگ کلوب آرژانتین دارد. این بازیکن در حال حاضر با شماره ۱۰ برای تیم فوتبال اینتر و همچنین تیم ملی کشور خود یعنی آرژانتین بازی می‌کند.

مارتینز روز ۲۲ اوت ۱۹۹۷ (۳۱ مرداد ۱۳۷۶) در شهر باییا بلانکای آرژانتین متولد شد. قد لائوتارو ۱۷۹ سانتی متر است و با وجود بلند قد نبودن، خیلی خوب روی ضربات سر دروازه حریفان را باز می‌کند. او طی سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ در ۴۸ بازی ۲۲ گل برای راسینگ کلوب به ثمر رساند و با همین آمار درخشان مورد توجه باشگاه اینتر قرار گرفت.

ستاره اینتر در تیم ملی زیر ۲۰ ساله‌های آرژانتین طی ۱۱ بازی ۸ گل زد. او برای تیم بزرگسالان آرژانتین هم ۱۰ بازی انجام داد و ۶ گل زد که آمار درخشانی به حساب می‌آید. مارتینز اخیرا جای گونزالو هیگوآین و سرخیوآگوئرو را در ترکیب اصلی تیم ملی گرفته است. او در کنار لیونلمسی زوج خط حمله تیم ملی آرژانتین را تشکیل می‌دهند.

آخرین بازی لوتارو مارتینز برای تیم فوتبال اینتر میلان مقابل تیم سویا است. این بازی با نتیجه سویا (۳ - ۲) اینتر میلان به پایان رسید. لوتارو مارتینز در این مسابقه ۷۸ دقیقه بازی کرد و نمره ۶.۲ کسب کرد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋