🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

حس مسئولیت پذیری در دولتمردان و مسئولین نظام قابل تقدیر است

حس مسئولیت پذیری در دولتمردان و مسئولین نظام قابل تقدیر است
به گزارش خبرنگار گروه استان های اخبار از کرمانشاه؛ حجت الاسلام و المسلمین اکبری امام جمعه سنقروکلیایی گفت : برخی اتفافات و کمبود‌های جزئی پیش می‌آید که باعث شد قدر خیلی از امکانات و زحمات را بدانیم، همچون کمبود برقی که پیش آمد و اکنون با رفع این مشکل متوجه هستیم چه زحماتی در حال انجام است.

امام جمعه سنقروکلیایی گفت : امروز خوشبختانه شاهد این هستیم که در اکثر زمینه‌ها در کشور کمبود نداریم واین نشان از مسئولیت پذیری مسئولین و دولتمردان نظام است.

او گفت : در حوزه اشتغال، معیشت و رفاه مردم کاستی‌هایی وجود دارد که امیدواریم با همت و انسجام تمامی مسئولین از این مشکلات کم شود.

امام جمعه سنقروکلیایی افزود : ما در مسیری باید پیش برویم که کشور‌های دیگر برای تحقق و توسعه خود نیاز به الگوبرداری از سیستم دولتی ما داشته باشند و برای تحقق و رسیدن به این هدف نیز تلاش خواهیم کرد.

توسعه امروز شهرستان با همدلی مسئولین نمایان‌تر شده است

فرماندار سنقروکلیایی گفت: امروز همدلی میان مسئولین شهرستان نقش نمایان تری در توسعه و پیشرفت شهرستان دارد.

غلامرضا مرتضوی گفت: علارغم وجود مشکلات و دشمنی‌ها اکنون به همت مسئولین شاهد بالندگی نظام در عرصه‌هایی هستیم که حاصل زحمات دولتمردان و خادمینی است که بی نام و نشان در این راه نقش ویژه‌ای را ایفا میکنند.

او افزود: خوشبختانه تمامی مسئولین شهرستان به شکل منسجم و همدل برای توسعه شهرستان تلاش میکنند و نمونه آن هم امروز در حوزه‌های مختلف قابل درک است.

مرتضوی با اشاره به شرایط ویژه و سخت کشور و تحریم‌هایی که از سوی دشمنان علیه نظام اسلامی اعمال شده افزود: امروز شاهد اعمال شدید‌ترین محدودیت‌ها و تحریم‌ها از سوی معاندین هستیم که نسبت به سال‌های گذشته به شکل بی سابقه وضع شده است، اما با این وجود باز هم شاهد افتتاح پروژه‌هایی در حوزه‌های مختلف در سطح کشور هستیم.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋