🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مردانی: پیشرفت گلف نیازمند اعزام به مسابقات برون مرزی است

/////مردانی: پیشرفت گلف نیازمند اعزام به مسابقات برون مرزی است

سرمربی تیم ملی گلف بانوان نوجوان گفت: رشته ورزشی گلف پیشرفت زیادی در سال‌های اخیر داشته است، اما برای ارتقای آن در سطح بین المللی باید ملی پوشان را به مسابقات برون مرزی اعزام کنیم.

زیبا مردانی سرمربی تیم ملی گلف بانوان نوجوان کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزش اخبار ، اظهار داشت: سومین مرحله از اردو‌های تیم ملی نوجوانان کشورمان از تاریخ ۱۱ تا ۱۵ بهمن ماه در مجموعه ورزش انقلاب تهران برگزار خواهد شد. ۲۱ نفر به این اردو دعوت شده اند که شامل پنج نفر اول مسابقات قهرمانی کشور، هشت نفر از برگزیدگان المپیاد گلف سال ۹۷ و هشت نفر برگزیده از المپیاد سال ۹۸ هستند. قرار است در این اردو سطح بازیکنان مورد ارزیابی قرار گیرد و برای آن‌ها دوره‌های آموزشی برگزار شود.

او تصریح کرد: سطح گلف در کشورمان طی چند سال اخیر پیشرفت زیادی داشته است، اما برای ارتقا بیشتر این رشته تا سطح جهانی نیاز است که ملی پوشان ما به مسابقات برون مرزی اعزام شوند تا تجربیات لازم را کسب نمایند. اما متاسفانه به خاطر مسائل اقتصادی، هزینه بالایی که شرکت در این مسابقات دارد و نبود حامی مالی انجام چنین کاری ممکن نیست.

مردانی افزود: هر ساله تعداد تیم‌هایی که در لیگ گلف بانوان شرکت می‌کنند بیشتر می‌شود به طوریکه سال گذشته هشت تیم در لیگ ما حضور داشتند، اما امسال خوشبختانه این تعداد ۲ برابر شده است و به ۱۶ تیم رسیده است. این مسابقات از بهمن ماه سال جاری آغاز می‌شود و هر ساله شاهد حضور تیم‌های قدرتمندی در این رقابت‌ها هستیم.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋