🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کادر فنی تیم فوتبال پارس جنوبی جم مشخص شد

کادر فنی تیم فوتبال پارس جنوبی جم ر نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های  اخبار   از بوشهر ، با اعلام مراد مرادی مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی جم اسامی کادر فنی تیم فوتبال پارس جنوبی جم مشخص شد.

به این ترتیب، حمید رضا عبدالهی، محسن بنگر، مهدی نوری، عرفان جم رتبه، عباس کیماسی، محسن عشقی هومن افاضلی را در نیم فصل دوم نوزدهمین دوره  لیگ برتر فوتبال همراهی می کنند.

همچنین محسن اینالو و احسان صفرخانی به عنوان آنالیزور به افاضلی کمک خواهند کرد.

پس از آن‌که فراز کمالوند بیست و سوم آذر از سرمربی‌گری پارس جنوبی جم کناره‌گیری کرد، از هفتم دی هومن افاضلی جای او را گرفت.

هدف اصلی، ماندن در لیگ برتر است

افاضلی در گفت‌وگو با رادیو ورزش، گفته است، امیدواریم با تحقق وعده‌های داده شده، بتوانیم در نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال، شرایطی ایجاد کنیم که تیم پارس جنوبی جم بتواند سهمیه خود را در لیگ برتر حفظ  کند که این موضوع، هدف اصلی باشگاه است.

او افزود: در فوتبال گروهی باید کار کرد و یک نفر نمی‌تواند کاری از پیش ببرد. 

سرمربی پارس جنوبی جم درباره نقل و انتقالات این تیم نیز گفت: در جلسه‌ای که در فدراسیون داشتیم و طبق دستوری که پیش از این آقای تاج درباره کمک به تیم ما داده بود، امیدواریم در چند روز آینده پنجره نقل و انتقالات باز شود. البته ما هم باید به تعهداتمان عمل کنیم.

افاضلی بیان کرد: چند بازیکن را مد نظر داریم و امیدواریم بتوانیم با آن‌ها مذاکره کنیم اما در وهله اول باید بازیکنان کنونی خود را حفظ کنیم؛ بازیکنانی که برای تیم زحمت کشیده‌اند. یعنی باید بدون از دست دادن نیرو بتوانیم توان خود را بهبود دهیم.

او همچنین هواداران را انرژی تیم عنوان و ابراز امیدواری کرد که او و شاگردانش بتوانند هواداران پارس جنوبی جم را خوشحال نگه دارند.

پارس جنوبی جم اکنون با ۱۴ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول لیگ برتر فوتبال است و در نخستین دیدار در نیم‌فصل دوم لیگ شنبه پنجم بهمن، مهمان ذوب آهن خواهد بود.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋