🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

وقتی مدافعان سلامت جا پای مدافعان امنیت می گذارند تصویر

می‌توانید در این بسته خبری تصاویر جالبی از تشابه رزمنده‌های دفاع مقدس به مدافعان سلامت در دوران شیوع کرونا را مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی اخبار ، حس نوع‌دوستی و احساس مسئولیت نسبت به دیگران، درست در شرایطی که عده‌ای تنها خود را از مهلکه نجات می‌دهند، از ویژگی کسانی است که نزد خداوند از عزت و اعتبار بیشتری نسبت به دیگران برخوردارند و همین عزیز بودن پیش خدا سعادت خدمتگذاری و از خودگذشتگی در دنیا و در نتیجه پاداشی نیکو در آخرت را برای آنان در پی خواهد داشت.

کشور ما ایران در طول تاریخ، روزهای بسیار سختی را دیده و مردم مؤمن وطن‌دوست با استقامت، صبر، همدلی و از خودگذشتگی، این فراز و نشیب‌ها را پشت سر گذاشته‌اند، امروز نیز که سایه دشمنی سرسخت و مهارنشدنی به نام کرونا بر سر سلامت کشور سایه انداخته و جان مردم را تهدید می‌کند، کسانی هستند که لباس سفید رزم پوشیده و برای نجات جان هموطنانشان از جان خود می‌گذرند.

صفحه اینستاگرامی ایران همدل، که با شیوع کرونا در کشور با هدف ترویج همیاری و همدلی مردم، تصاویری از خدمات‌رسانی کادر درمان و کمک‌های مردمی را منتشر می‌کند، چند روزی است با ایده‌ای جالب، تصاویر رزمنده‌های دوران دفاع مقدس را کنار عکس‌های منتشرشده از کادر درمان و جهادگران، قرار می‌دهد. در ادامه برخی از آنان را مشاهده می‌کنید:

.

.

.

.

.

.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋