🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان

مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان از آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد با مبلغ ۷ میلیارد و ۴۲۵ میلیون ریال از زندان‌های استان کرمان خبرداد.

موسوی قوام مدیرعامل ستاد دیه کرمان

به گزارش خبرنگار گروه استان های اخبار از کرمان ، سیدحجت الله موسوی قوام، مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان صبح امروز در نشست هیئت امنای ستاد دیه استان گفت:  ۱۲ زندانی با مبلغ ۷ میلیارد و ۴۲۵ میلیون ریال از زندان‌های کرمان، شهربابک، کهنوج و رفسنجان آزاد می‌شوند.

او کل مبلغ بدهی این زندانیان را بیش از ۱۴ میلیارد و ۴۸۹ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این ۱۲ زندانی آزاد شده محکومین مالی هستند.

موسوی قوام با بیان اینکه ورودی به زندان‌های استان کرمان در سال جاری ۳۰ درصد افزایش یافته است، تصریح کرد: در حال حاضر ۱۸۹ نفر زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های استان به سر می‌برند که برای آزادی این تعداد ۹ میلیارد تومان نیاز است.

مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان با اعلام اینکه زندان کرمان با ۸۰ نفر بالاترین آمار مربوط به زندانیان جرائم غیر عمد را به خود اختصاص داده است، بیان داشت: زندان شهربابک با ۳ نفر کمترین آمار زندانیان جرائم غیر عمد را دارا است.

موسوی قوام به بالاترین نوع جرم در بین زندانیان جرائم غیرعمد اشاره کرد و گفت: محکومین مالی با ۱۰۰ نفر ومحکومین مهریه و نفقه با ۸۱ نفر بالاترین آمار در بین جرائم غیر عمد هستند.

او با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۲۰ جشن گلریزان به صورت مجازی و غیر حضوری برگزار شده است، افزود: ۱۱۰ میلیارد تومان تعهد خیرین بوده است که تاکنون ۴۵ درصد این مبلغ وصول شده است.

جلالی، مسئول کمیته فضای مجازی ستاد دیه استان کرمان نیز در این جلسه گفت: امسال با توجه به شیوع کرونا، برنامه‌های ستاد دیه در فضای مجازی با عنوان گلریزان‌های مجازی دنبال و سعی شد با استفاده از قالب‌های جدید رسانه و ظرفیت بچه‌های استان کرمان کار را انجام بدهیم.

او افزود: در این جلسه از تولیدات بسته جامع محتوایی، پوستر، موشن گرافیک، فیلم کوتاه و ... ستاد دیه رونمایی شد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋