🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

درماندگی مترجم ناشنوایان از سخنان جو بایدن

مترجم از سخنرانی «جو بایدن» هنگ کرد
به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی اخبار ، جو بایدن سیاستمدار ۷۷ ساله دموکرات که رسما به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا معرفی شده است با سخنرانی نامفهومی که داشت سوژه رسانه‌ها شد. در حالی که سخنرانی جو بایدن به صورت زنده از شبکه‌های تلویزیونی در حال پخش بود، مترجم زبان اشاره داستان نامفهوم او را نتوانست با زبان اشاره نشان دهد.

مترجم زیان اشاره نتوانست سخنرانی نامزد حزب دموکرات برای ریاست جمهوری آمریکا را ترجمه کند.

این سیاستمدار آمریکایی در طول سخنرانی خود برای طرفدارانش سعی کرد احساسات خود را با کلماتی بیان کند اما مترجم زبان اشاره نتوانست آنها را به بینندگان انتقال دهد، زیرا متوجه صحبت‌های دموکرات سالخورده نشد و نفهمید که او درباره چه صحبت می‌کند.

این موضوع سوژه بسیاری از رسانه‌ها و خبرنگاران شد. البته این دموکرات سالخورده اولین بار نبود که اینگونه رفتار می‌کرد. او چند ماه پیش هم  در یکی از سخنرانی‌های خود همسرش را با خواهرش اشتباه گرفت و با گرفتن دست همسرش او را به جای خواهر کوچک خود به طرفدارانش معرفی کرد.

بایدن که در سال ۲۰۰۸ هم در رقابت‌های انتخاباتی حاضر بود، در رقابت با اوباما نتوانست به نامزد اصلی حزب تبدیل شود. پس از آن شکست توسط رقیب خود باراک اوباما، به عنوان معاون رئیس جمهوری انتخاب شد و چهار سال بعد که اولین رئیس جمهوری سیاهپوست ایالات متحد دوباره برای این مقام انتخاب شد، بایدن را هم در این سمت ابقا کرد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋