🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

زنان باردار مراقب باشند

به گزارش  گروه استان های  اخبار  از کرمانشاه ؛ شیردل کارشناس سلامت مادران معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گفت : زنان باردار نسبت به سایر گروه‌ها در خطر بالاتری از نظر ابتلا به کرونا نیستند، زنان باردار به دلیل تغییرات در بدن و سیستم ایمنی، در ماه‌های آخر بارداری ممکن است دچار عفونت‌های حاد تنفسی شوند و بنابراین مهم است که بسیار مراقب باشند.

کارشناس سلامت مادران معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گفت : زنان باردار به دلیل تغییرات در بدن و سیستم ایمنی، در ماه‌های آخر بارداری ممکن است دچار عفونت‌های حاد تنفسی شوند و بنابراین مهم است که نسبت به کرونا بسیار مراقب باشند .

او گفت : ما هنوز نمی‌دانیم که آیا ویروس حین بارداری از مادر به جنین منتقل می‌شود یا خیر؛ ویروس کرونا تاکنون در مایع آمنیوتیک یا جفت دیده نشده است، با این حال اطلاعات همچنان در حال به روزرسانی است.

شیردل افزود: بسیاری از مادران باردار از رفتن به پایگاه سلامت و یا پزشک متخصص برای انجام مراقبت‌های بارداری در زمان شیوع بیماری کرونا می‌ترسند و با ماندن در خانه و رعایت فاصله‌گیری اجتماعی احتیاط می‌کنند، مادران باردار می‌توانند تمام سوالاتی که مربوط به سلامتی بارداری، زایمان و ابتلا به بیماری کرونا است را از متخصص زنان و مامای پایگاه سلامت خود بپرسند بنابراین اگر رابطه راحتی با پزشک زنان یا ماما داشته باشند، آن‌ها می‌توانند پاسخ همه سوالات و نگرانی‌های آن‌ها را بدهند.

 شیردل ادامه داد: بهترین کاری که مادران باردار می‌توانند انجام دهند این است که باید اقدامات احتیاط آمیز و ضروری برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا را انجام دهند و با افرادی که علایم بیماری را دارند تماس نداشته باشند و تا حد امکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده نکنند.

این مسوول افزود: مادران باردار باید از حضور در جمع‌های کوچک و بزرگ در فضا‌های عمومی بخصوص در اماکن سربسته یا محدود و دورهمی‌ها با دوستان و خانواده پرهیز کنند .

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋