این روزها تبلیغات در همه جا مشاهده میشود و تصور زندگی مدرن بدون آنها دشوار است، اما انتظار اینکه تبلیغات در یک شبکه خبری توسط اخبار گویان صورت گیرد، کمی سخت است.
معمولا شبکه خبری یک شبکه پر اهمیت است که بینندگان با دیدن آن منتظر شنیدن اخبار مهم و جدی از مجریان است و اینکه به یکباره در حین خبر اخبار گویان، کالایی را در دست بگیرند و شروع به تبلیغ آن دور از انتظار هر بیننده خبری است.
اما این اتفاق در یک شبکه خبری پاکستانی رخ داد و مجریان خبر با نوشیدن آب میوه از یک برند معروف شروع به تعریف و تمجید و تبلیغ این محصول کردند. در حالیکه بینندگان منتظر شنیدن اخبار مهم و روز جهان بودند.
به طور قطع این مسئله خیلیها را عصبانی کرد. چون بینندگان مطمئن هستند با شنیدن اخبار از تبلیغات طولانی و آزار دهنده خلاص میشوند. انتشار این ویدئو در شبکههای اجتماعی، بین کاربران بحث راه انداخت و خیلیها را مجبور به خنده کرد.
پاسخ ها