🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رزاق پور: کریمیان می تواند جایگزین مناسبی برای میشو باشد

بازیکن تیم فوتبال شاهین شهرداری گفت: از جدایی "میشو" اطلاعی ندارم، اما اگر او به ایران برنگردد، کریمیان بهترین گزینه برای جایگزینی او است.

ابوالفضل رزاق پور، بازیکن تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی اخبار ، در خصوص شرایط تیمش اظهار داشت: ۲ هفته در تهران اردو داشتیم و اکنون ۴، ۵ روزی است که به بوشهر بازگشتیم و در این شهر تمریناتمان را ادامه می‌دهیم. خداراشکر شرایط خوبی داریم و با هماهنگی میشو و کریمیان، تمرینات مدنظر سرمربی را انجام می‌دهیم.

درباره جدایی میشو اطلاعی ندارم 

رزاق پور درباره غیبت میشو، سرمربی شاهین شهرداری در تمرینات و این که گفته می‌شود شاید سرمربی دیگری جایگزین او شود گفت: از انتخاب سرمربی دیگری به جای شاهین شهرداری اطلاعی ندارم و تاکنون چیزی نشنیده ام. به هر حال طبیعی است کار هر تیمی که سرمربی نداشته باشد سخت‌تر می‌شود، اما کریمیان هست و ۰ تا ۱۰۰ کار را با میشو هماهنگ می‌کند. او در مقطع کوتاهی تجربه مربیگری شاهین را دارد و با این کار بیگانه نیست، اما با توجه به این که پیش از تعطیلی لیگ روند خیلی خوبی داشتیم، اگر میشو در تمرینات حاضر بود اکنون شرایط خیلی بهتری داشتیم و شاید در ۹ بازی پیش رو نتایج خیلی بهتری نسبت به ۵ بازی آخرمان می‌گرفتیم.  

اگر "میشو" به ایران برنگردد، کریمیان جایگزین مناسبی برای او است

او در ادامه گفت: ما بازیکنان از چیزی خبر نداریم و نمی‌دانیم قرار است چه اتفاقی بیفتد، اما امیدوارم هرچه می‌شود، به نفع تیم باشد. اگر میشو به ایران برنگردد، کریمیان می‌تواند گزینه مناسبی برای سرمربیگری شاهین شهرداری باشد، البته باشگاه باید از او حمایت کند و ابزار‌های لازم را برایش فراهم کند.

فرصتی برای اشتباه نمانده و باید از تمام موقعیت‌ها به بهترین شکل استفاده کنیم

مدافع شاهین شهرداری در پاسخ به این سوال که آیا شاهین شهرداری می‌تواند روند خوبش را ادامه دهد و در لیگ برتر بماند گفت: تیم ما قبل از تعطیلی لیگ شرایط خیلی  خوبی داشتیم و تمام بازیکنان به هماهنگی و درک خیلی خوبی از یکدیگر رسیده بودند. تعطیلی لیگ بیشتر از همه به ضرر ما شد، اما این طور نیست که تمام تیم‌ها روند رو به رشد داشته باشند و ما افت کنیم، زیرا پس از یک وقفه طولانی، معمولا تمام تیم‌ها دچار مشکل فنی می‌شوند. ما باید زرنگ باشیم و از فرصت هایمان به بهترین شکل استفاده کنیم، زیرا دیگر فرصتی برای اشتباه باقی نمانده است. تیم ما در نیم فصل اول به اندازه کافی اشتباه کرد و از این به بعد باید از تمام موقعیت‌هایی که در اختیار داریم استفاده کنیم تا شرایط را تغییر دهیم و تیم در لیگ برتر بماند.  

پروتکل‌های بهداشتی را در حد توان رعایت کردیم

او درباره رعایت شدن پروتکل‌های بهداشتی در تمرینات اظهار داشت: تیم ما به اندازه‌ای که در توان داشت، پروتکل‌ها را رعایت کرد.   با وجود این که شاهین از نظر امکاناتی از تیم‌های دیگر عقب‌تر است، مسئولان تیم تا جایی که توانستند، تلاش کردند پروتکل‌ها رعایت شود. تاکنون ۲ بار تست کرونا دادیم که خداراشکر نتایج تمام تست‌ها منفی بود. هر روز قبل و بعد از تمرین تمام لوازم ضد عفونی می‌شود.

نمی‌شود دیگران کار کنند و ما از ترس کرونا بگوییم لیگ را تعطیل کنید

رزاق پور درباره از سر گیری رقابت‌های لیگ برتر با وجود انتقادات فراوان نسبت به این تصمیم گفت: در این شرایط بازی کردن کار سختی است، اما احتمالا این ویروس تا مدت زیادی در میان ما می‌ماند و نمی‌شود به خاطر وجود این ویروس، هیچ کسی زندگی نکند یا کارش را کنار بگذارد. مانند خیلی از هموطنان کارمند و کارگر، فوتبال شغل ما است و باید هر روز سر کارمان باشیم. باید به این نوع زندگی عادت کنیم و بدانیم که تفاوت خاصی میان ما و دیگران نیست و نباید انتظار داشته باشیم دیگر اقشار جامعه در این شرایط کار کنند، اما ما از ترس کرونا بگوییم لیگ تعطیل شود. به اعتقاد من اگر به زندگی کردن در این شرایط عادت کنیم خیلی بهتر از این است که هر روز یک بهانه‌ای بگیریم.  

یک بازی فوتبال ارزش جان انسان‌ها را ندارد و برگزاری مسابقات پشت در‌های بسته تصمیم درستی  است

بازیکن شاهین شهرداری درباره برگزاری مسابقات بدون حضور هواداران گفت: برگزاری بازی‌های لیگ بدون حضور هواداران تصمیم درستی بود، زیرا یک بازی فوتبال ارزش جان آدم‌ها را ندارد و هر چقدر اطراف تیم‌ها و ورزشگاه‌ها خلوت‌تر باشد، به نفع مردم و ورزشکاران است. شاید در این شرایط هیچ تیمی بیشتر از ما به حمایت هوادارانش نیاز نداشته باشد. به هر حال از حضور هوادارانمان انگیزه می‌گیریم و آن‌ها به ما کمک زیادی می‌کنند، اما اتفاقی است که افتاده و کاری از دست کسی ساخته نیست. به اعتقاد من بهتر است این روند ادامه پیدا کند و با بهتر شدن اوضاع در هفته‌های پایانی فصل جاری یا فصل آینده، هواداران دوباره بتوانند در ورزشگاه‌ها حاضر شوند.  

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋