در نت چین بهترین شرکت های طراحی سایت را به شما معرفی میکنیم و با استفاده از این لیست کار ساخت و ساز سایت یا اپلیکیشن خود را با مقایسه و مشاهده تخفیف ها به شرکت های ثبت شده بدهید.
ما در این دسته به شما کمک میکنیم تا بتوانید از شرکتها خدمات مناسبی دریافت کنید. هدف ما این است که شما بتوانید گزینههای متنوعی را بررسی کنید و با توجه به شهر سکونت، بودجه، هدف خود از طراحی، با شرکت با کیفیتی همکاری کنید.
داشتن وب سایت برای کسب و کار شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به این دلیل که یکی از اصلی ترین راههای ارتباطی شما و مشتریان بالقوه است. دلیل دیگر این است که شما برای آن هزینه میکنید؛ پس قطعا باید کاربرد مدنظر شما را داشته باشد.
در ادامه بیشتر با شرکتهای طراحی سایت آشنا خواهید شد.
هدف شما به عنوان مسئول پروژه این است که ویژگیهای شرکت طراحی سایت را مورد بررسی قرار دهید.
به عنوان مثال، شما باید نمونه کارهای انجام شده آنها را ببینید، نظرات مشتریانی که با این برند همکاری کردهاند را جویا شوید و …
در صورتی که این تحقیق به درستی انجام نشود و زمان مناسبی به آن اختصاص نیابد، ممکن است با مشکلاتی در شروع و یا ادامه کار مواجه شوید.
بنابراین پیشنهاد میکنیم که حداکثر زمان ممکن را به این بخش اختصاص دهید.
در ادامه برخی از ویژگیهای شرکتها را بررسی میکنیم.
یکی از مهمترین مسائلی که باید برای طراحی سایت خود در نظر بگیرید، بررسی نمونه کارهای انجام شده شرکت مورد نظرتان است.
این بررسی به شما کمک فراوانی میکند تا توانایی تیم طراح را محک بزنید.
ممکن است در وبسایتهای ببینید که نوشتهاند "ما بهترین هستیم"! برای یک توسعه دهنده وب این کار به سختی باز کردن و بستن تگ
است. بنابراین این موضوع در عمل باید اثبات شود.
هر طراح وب سایتی به راحتی میتواند یک صفحه نمونه کار ایجاد کند و بهترین طراحیهای ممکن را به نام خود بزند. (ما این موضوع را مطرح میکنیم تا آگاه باشید و قصد بدنام کردن هیچ شخص یا برندی را نداریم).
مطمئن شوید که این نمونه کار توسط شرکت مدنظر شما انجام شده است. با روشهای متنوع میتوان این موضوع را متوجه شد.
به عنوان مثال، میتوانید وارد وبسایتهایی شوید که به عنوان نمونه کار به آنها اشاره شده است. اگر در دنیای مارکتینگ فعالیت داشته باشید، باید بدانید که فوتر وبسایتها بهترین مکان برای معرفی شرکت طراحی کننده است.
همچنین به راحتی این امکان را خواهید داشت تا با وبسایتهای معرفی شده ارتباط برقرار کرده و شخصا از آنها سوال کنید.
توصیه میکنیم که از ویژگی نمونه کار به راحتی گذر نکنید.
سابقه شرکت طراحی سایت میتواند نقش بسزایی در انتخاب آن از جانب مشتری داشته باشد.
البته به این معنی نیست که شرکتهای تازه تاسیس کیفیت خدمات دهی مناسبی ندارند؛ بلکه به این دلیل است که این شرکتها تجربه بیشتری دارند و پروژههای بیشتری انجام دادهاند.
عموما شرکتهای با سابقه افراد بیشتری در تیمشان دارند و این باعث میشود تا شما خروجی مورد نظر خود را سریعتر و حرفهای تر دریافت کنید.
میتوانید سال تاسیس شرکتها را عموما در صفحه درباره ما پیدا کنید و همچنین میتوانید این اطلاعات را در نت چین نیز کسب کنید.
همچنین از نمونه کارهای انجام شده و اسم برند آنها نیز به تاریخچه شرکت پی ببرید.
توجه به این موضوع برای وارد شدن کسب و کار شما به فضای رقابتی موتورهای جستجو اهمیت بسیاری دارد.
بنابراین بسیار اهمیت دارد که از ابتدا طراحی بهینه را در نظر بگیرید تا شانس بالایی برای تجربه کاربری مناسب داشته باشید.
توجه کنید که بسیاری از شرکتهای طراحی سایت ممکن است به شما بگویند که طراحی شما از ابتدا بهینه خواهد بود و در صورتی که شما اطلاعی از این امر نداشته باشید ممکن است بهترین خروجی مدنظر را دریافت نکنید.
مساله سئو بسیار پیچیده تر از این است که یک طراح بتواند به تنهایی از پس آن بربیاید. پس اگر طراحی به شما گفت که ما با طراحی وب سایت کاری میکنیم که راحت بیاین صفحه اول گوگل، بهتره با اون شرکت همکاری نکنید، چون اصلا چنین چیزی وجود نداره!
اما باید بدانید که طراحی بهینه نقش عمدهای در سئو وب سایت شما خواهد داشت.
نکاتی که باید در طراحی بهینه درنظر گرفته شود:
امروزه حتما لازم است که وبسایتها ریسپانسیو طراحی شوند و با رزولوشن موبایلهای کوچک و بزرگ سازگاری داشته باشند.
با انتشار الگوریتم موبایل فرست ایندکس که توسط گوگل طراحی شد، از این پس نسخه موبایل یک وب سایت است که برای ایندکس درنظر گرفته شده و رتبه دهی از طریق آن انجام میگیرد.
همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید، ربات گوشی هوشمند گوگل صفحه مورد نظر را بررسی کرده است. سالهاست که دیگر غیر از این ربات را گزارشهای سرچ کنسول دیده نمیشود.
به زبان ساده صفحه وب سایت شما در نمایش موبایل برای گوگل اهمیت دارد و اگر به خوبی طراحی نشده باشد، شانس کمی برای رتبه مناسب در نتایج جستجو خواهید داشت.
با توجه به اینکه گوگل و سایر موتورهای جستجو به تجربه کاربری اهمیت میدهند، حتما لازم است به شرکت طراحی وب سایت اعلام کنید که طرحی کاملا ریسپانسیو میخواهید.
در صورتی که سایت شما طراحی شده، میتوانید از طریق صفحه Mobile Friendly Test آن را بررسی کنید.
حتما به ریسپانسیو بودن سایت توجه کنید، چون قدم بلندی برای موفقیت در دنیای آنلاین به شمار میرود.
اگر اطلاعاتی در این زمینه ندارید، حتما از شرکتها و آشنایانی که در این زمینه فعال هستند مشاوره بگیرید. بهتر است از شرکت مشاوره بگیرید، چون رایگان و تخصصی بودن مشاوره بسیار حائز اهمیت است.
مشاوره رایگان امروزه به مزیت رقابتی تبدیل شده؛ نه تنها در طراحی سایت، بلکه در بسیاری از زمینههای کاری.
از شرکتهای سئو گرفته تا شرکتهای تبلیغات گوگل، همگی تلاش میکنند با مشاوره رایگان و تخصصی مشتریان بیشتری بگیرند.
پیشنهاد نمیکنیم که برای دریافت خدمات به دنبال مشاوره رایگان باشید، اما اگر صحبت با متخصصین بتواند به شما کمک کند، چیز بدی نیست. در واقع شما هزینهای بابت این موضوع نمیپردازید.
ابتدا سوالات خود درباره طرحی که میخواهید را یادداشت کرده تا بتوانید در زمان مشاوره از طراح بپرسید.
اگر شرکت مدنظر شما حرفهای باشد با صبر و حوصله به سوالهای شما پاسخ خواهد داد.
بنابراین آگاه باشید که مشاوره رایگان یک مزیت فوقالعاده نیست. اما برای شما که میخواهید پاسخ سوالهایتان برای طراحی مدنظرتان را بدست بیاورید، میتواند مناسب باشد.
حتما با شرکت طراحی سایتی همکاری کنید که پشتیبانی مطمئن و طولانی ارائه میدهد.
حداقل در زمان عقد قرارداد یک سال پشتیبانی رایگان درخواست کنید.
به دلایل بسیاری بهتر است که پشتیبانی شرکت تا یک سال رایگان باشد.
دلیل اصلی این است که ابتدا سایت طراحی شده تمامی بخشها را ندارد. به عنوان مثال، ممکن است 3 ماه بعد از طراحی سایت، شما در صفحات وبلاگ خود تغییراتی را لازم ببینید که به تنهایی قادر به اجرایی آنها نیستید.
یا به عنوان مثال، ممکن است شما در ابتدا نتوانید با سیستم مدیریت محتوا یا مدیریت اختصاصی کار کنید. همچنین این موضوع ممکن است برای استفاده از پنل هاستینگ پیش بیاید.
علاوه بر تمامی این موارد، لازم است محتوایی روی سایت خود منتشر کنید و اگر این توانایی را نداشته باشید، شرکت طراحی سایت موظف است تا در جلساتی به شما این کار را آموزش دهد.
مطمئن شوید که زمان مناسبی برای پشتیبانی از وب سایت شما درنظر گرفته میشود. حتی ممکن است بخواهید از مشتریان قدیمی شرکت، کیفیت پشتیبانی آنها را جویا شوید.
در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بستگی دارد.
با توجه به زمینه کاری میتوان بهتر تصمیم گرفت که طراحی اختصاصی بهتر است یا وردپرس.
به عنوان مثال، عموما برای سایتهای شرکتی پیشنهاد میشود که از سیستم مدیریت محتوای وردپرس، جوملا یا دروپال استفاده شود.
همچنین برای یک فروشگاه اینترنتی سیستم طراحی اختصاصی بهتر و کاربردی تر میباشد. فروشگاههای مطرح کشور مانند دیجی کالا، بانیمد و بسیاری دیگر با سیستم اختصاصی ایجاد شدهاند.
بنابراین انتخاب سیستم طراحی به نیازی بستگی دارد که شما در زمینه کاری خود درنظر دارید.
اینگونه تصور نکنید که اگر فروشگاهی با وردپرس ساخته شود به معنای بد و ضعیف بودن است. اصلا اینطور نیست. به دلیل اینکه طراحی اختصاصی این امکان را میدهد تا هر بخش به صورت دلخواه ایجاد شود، مناسب است.
شکی نیست که شما میتوانید با سیستم مدیریت محتوا مانند جوملا، وردپرس و دروپال، فروشگاه اینترنتی مناسب و قدرتمند از نظر موتورهای جستجو داشته باشید. امروزه بسیاری فروشگاه عالی با سیستم مدیریت محتوا و بسیاری وب سایت شرکتی با طراحی اختصاصی عالی عمل میکنند.
بنابراین ابتدا بهتر است نیازهای خود را با شرکت طراحی سایت مطرح کنید تا آنها بتوانند در تصمیم گیری به شما کمک کنند.
وب سایتی مناسب است که بفروشد؛ اگر رتبه بالایی داشته باشید و فروش پایین باشد، میتوان پی برد که وب سایت به شکلی مناسب طراحی نشده است.
اصطلاح معروفی در دنیای مارکتینگ به نام Call to Action یا فراخوان به اقدام وجود دارد. ممکن است CTA شما به شکلی مناسب طراحی نشده یا در جایگاه خوبی قرار ندارد.
به عنوان مثال، فروشگاه اینترنتی را در نظر بگیرید که در صفحه محصول دکمه خرید نداشته باشد، یا در نگاه اول دیده نشود و با باقی اِلمانها تفاوتی نداشته باشد!
بدین ترتیب نمیتوان فروش مناسبی از آن سایت انتظار داشت.
افزایش نرخ تبدیل هم به ویژگیهای بهینه بودن تجربه کاربری و هم به پشتیبانی مرتبط است. به این دلیل که اگر شما بعد از 6 ماه متوجه شدید که فروش سایت حسابی پایین است، میتوانید با شرکت آن را مطرح کرده و اقداماتی برای بهبود آن انجام دهید.
تصویر بالا نمونهای از CTA صحیح است که تاثیر مناسبی در فروش دارد. دکمه خرید بزرگ است و رنگ متفاوتی با سایر المانها دارد.
مساله دیگر در افزایش نرخ تبدیل میتواند به مسیر خرید مرتبط باشد. هستند فروشگاههای بسیاری که خرید از آنها سختتر از پول درآوردن است!
حتما دقت کنید که مراحل سبد خرید تا پرداخت نهایی ساده و کوتاه باشد. در غیر این صورت درصد بسیاری از مشتریان صفحه وب سایت شما را ترک خواهند کرد.
حتما این موضوع را نیز با شرکت طراحی وب سایت مطرح کنید.
در وب سایتهای دیگر نیز همین موضوع مطرح است. به عنوان مثال سایتهای قالیشویی، سایتهای ثبت شرکت و سایتهای تولید محتوا باید بتوانند Call to Action مناسبی در صفحه داشته باشند تا به افزایش فروش آنها کمک کند.
شرکتهای زیادی نیستند که توانایی اجرای ایدههای شما را داشته باشند. از این رو بهتر است برندی را انتخاب کنید که نمونه کاری همانند پروژه شما یا شبیه آن را در بین کارهای خود داشته باشد.
در صورتی که فایل پروژه خود را تکمیل کردهاید و یا وب سایتی در اختیار دارید که نیازهایتان را برطرف نمیکند، میتوانید از شرکتهای طراحی سایت این صفحه کمک بگیرید. با برقرار تماس با آنها امکان برطرف کردن نواقص پروژههایتان را خواهید داشت.
هیچگاه بدون تحقیق با شرکتی همکاری نکنید. توجه داشته باشید که همه میگن ما بهترینیم؛ اما دلیل نمیشه که حرف همه درست باشه! حتما در شبکههای اجتماعی نظرات ثبت شده درباره آنها را بخوانید. با آنها تماس بگیرید و میتوانید نظرات ثبت شده درباره آنها در نتچین را بررسی کنید.
عموما شرکتهای طراحی سایت فقط به داشتن تیم توسعه دهنده بسنده نمیکنند و تیمی کامل از متخصصین مارکتینگ تشکیل میدهند. قبل از همکاری توجه داشته باشید که این شرکت تیم مارکتینگ داشته باشد تا بتوانید در زمینههای دیگر نیز آنها خدمات دریافت کنید.
شرکتهایی هستند که شعارهایی همچون "طراحی بهترین سایت شرکتی" را سر میدهند. اما زمانی که به سایت آنها توجه میکنیم از نقصها و مشکلات و جذاب نبودن تجربه کاربری متوجه میشویم این شعارها، پوچ و توخالی هستند.
نمونه کارها نه تنها در زمینه طراحی سایت، بلکه در بسیاری زمینههای دیگر نکات مهمی را به شما گوشزد میکنند. به عنوان مثال اگر بخواهید از خدمات شرکتهای برنامه نویسی و سایتهای خرید قالب استفاده کنید بهتر است کیفیت نمونه کارهای آنها را بررسی کنید.
نه تنها افراد موفق، بلکه شرکتهای موفق نیز یک شبه به افتخاراتشان نرسیدهاند. آنها سالها تلاش کردهاند و در این زمینه شکست خوردهاند. بنابراین موضوع سابقه شرکت طراحی سایت اهمیت دوچندانی دارد.
شرکتهای طراحی وب سایت از جدیدترین تکنولوژیها برای ساخت سایت و اپلیکیشن استفاده میکنند. حتما قبل از همکاری کمی درباره تکنولوژیهای جدید بخوانید و اطلاعات شرکتها را محک بزنید.
این عنوان به این معنا نیست که خدمات ارزان بدردنخور است. اما ضربالمثل معروف "هر چقدر پول بدی همونقدر آش میخوری" کاملا این موضوع رو روشن میکنه. برای دریافت خدمات از بهترین شرکتهای طراحی سایت لازمه که هزینه قابل توجهی پرداخت کنید.
گاهی کارفرمایان فکر میکنند چون این شرکتها برنامه نویسی میدانند و با طراحی آشنا هستند، قابلیت خواندن ذهن آنها را نیز دارند. در مدتی که در یک شرکت طراحی سایت مشغول بودم، بارها کارفرمایانی دیدم که خودشان نمیدانند چه چیزی میخواهند و آنوقت از شرکتها گله میکنند که منظور آنها را به درستی متوجه نشدهاند!
بهتر است قبل از ارتباط با شرکت مورد نظرتان، ایده خود را کامل کرده باشید.
همانطور که در سئو میگن "محتوا باید یونیک باشه"، تو زمینه طراحی سایتهم این موضوع صدق میکنه. به عنوان مثال، کارفرمایان بسیاری هستند که میگن من یه سایت میخوام مثل دیجی کالا! یا یه اپلیکیشن میخوام مثل اسنپ!
صرفا بد نیست که شما بخواید از کسب و کاری بزرگ تبعیت کنید، اما اینکه بخواین دقیقا مثل اونا عمل کنید درست نیست.
برای اینکه موضوع رو بهتر درک کنید، داستان کوتاه زیر رو بخونید:
روزی رئیس جمهور آمریکا برخی از همشهریان خود را برای صرف ناهار به کاخ سفید دعوت میکند. از آنجا که مردم آداب و رسوم غذا خوردن در این مراسم را نمیدانستند سعی کردند هر کاری که رئیس جمهور آمریکا انجام میدهد تکرار کنند. او ابتدا در ظرف خود شیر میریزد، مردم نیز این کار را تکرار میکنند. او سپس تکههای ریز نان را در ظرف شیر میریزد، مردم نیز این کار را تکرار میکنند. سپس رئیس جمهور ظرف را برمیدارد و جلوی گربهاش میگذارد!
بهتره شما هدف مشخصی از طراحی سایت و اپلیکیشن خودتون داشته باشید.
در ادامه به شما 10 مورد از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران و در سراسر ایران را معرفی میکنیم. شما به راحتی میتوانید از صفحات این کسب و کارها بازدید کرده و نظرات خود را درباره آنها ثبت کنید.
همچنین به وب سایت آنها و سایر اطلاعات دیگر نیز دسترسی خواهید داشت.
پاسخ ها