Milad Shabani

Milad Shabani

بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران کدام اند؟

 

طراحی سایت یکی از قدم های اولیه و مهم در راه اندازی کسب و کار اینترنتی است. انتخاب یک شرکت طراحی سایت خوب و با کیفیت، برای هر کسی مشکل بوده و جزء یکی از دغدغه های افرادی است که قصد دارند سایت برای خود راه اندازی کنند. در حال حاضر شرکت های طراحی سایت بسیار زیادی در تهران وجود دارند که کار طراحی وبسایت را انجام میدهند. اما انتخاب بهترین شرکت از میان آن ها کمی سخت و گیج کننده است. ما در این مقاله به معرفی ویژگی های برترین شرکت های طراحی سایت در تهران می پردازیم و سپس ده شرکت برتر را در زمینه طراحی وبسایت به شما معرفی خواهیم کرد. که با توجه به ویژگی هایی که دارند می توانند به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت در ایران شناخته شوند.

 

 

 

نگاهی به ویژگی های برترین شرکت های طراحی سایت تهران

همانطور که می دانید شرکت های طراحی سایت بسیاری در تهران وجود دارند که کارهای ساخت وب را انجام می دهند و به دلیل حاشیه سود زیاد بر تعداد این شرکت ها افزوده می شود. در حال حاضر معیارهایی برای انتخاب بهترین شرکت های طراحی سایت وجود دارد که در ادامه به بررسی تک تک آن ها می پردازیم.

 

۱- ظاهر سایت شرکت طراحی وب سایت

ابتدایی ترین مورد که کاربران با آن برخورد می کنند، وب سایت خود شرکت است.هرچه ظاهر سایت جذاب تر و دسترسی به بخش های مختلف سایت شرکت طراحی وب سایت راحت تر باشد، آن شرکت قطعا می تواند یکی از گزینه هایی باشد که می توانید طراحی وب سایت خود را به آن بسپارید.

وقتی ظاهر شرکت طراحی وب سایت را بررسی می کنید باید دید که

آیا همه چیز به درستی قابل مشاهده است؟
وب سایت ها در دستگاه های همراه کاملا درست نمایش داده می شود؟
به راحتی می توانید به مطلبی که در ذهن دارید دسترسی پیدا کنید؟
می توانیدبه شماره تماس به راحتی دسترسی پیدا کنید و از همه مهم تر، هنگام ورود حس گیجی به شما دست نمی دهد؟

همه این ها نکاتی هستند که باید به آن ها دقت کنید.

بررسی این نکات از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا  در آینده وب سایت شما هم به همین شکل طراحی خواهد شد و اگر نتوانید این موارد را به راحتی پیدا کنید، کاربرانی که در آینده وارد سایت شما می شوند نیز  برای استفاده از سایت شما دچار سردرگمی می شوند. بنابر این باید دقت شود که سفارش طراحی سایت خود را به چه شرکتی می سپارید.

 

۲- ارائه نمونه کارهای مختلف

دومین موردی که حتما باید به بررسی آن بپردازید، ارائه نمونه کارهای شرکت طراحی سایت در حوزه فعالیت شماست. داشتن نمونه کارهای متعدد کوچک و بزرگ یک مجموعه، نشان دهنده قدرت سیستم طراحی و خلاقیت بالای آن تیم است. اگر شرکت طراح در زمینه کاری شما نمونه کاری ندارد، از درخواست طراحی به این شرکت صرف نظر کنید. به این دلیل که شما می شوید اولین وب سایت و بسیاری از آزمون و خطاها هنگام طراحی روی وب سایت شما پیاده سازی می شود. علاوه بر این، از طریق مشاهده نمونه کار های طراحی یک شرکت، می توان به نقاط قوت و ضعف طراحی آن پی برد.

 

۳- پشتیبانی حرفه‌ ای

پشتیبانی حرفه ای از جمله مواردی است که باید به آن توجه ویژه ای داشت. این مسئله آنقدر مهم است که اگر شرکت طراح بسیاری از ویژگی های خوب را داشته باشد اما از پشتیبانی خوبی برخوردار نباشد نمی توان با آن شرکت همکاری کرد. بیشتر وب سایت به زیبایی طراحی می شوند، اما به این دلیل که شرکت طراح از آن ها پشتیبانی نمی کند، در نهایت با شکست روبرو می شوند. بهترین راه برای ارزیابی شرکت مورد نظر این است که از آن ها بخواهید تا پل ارتباطی میان شما و کارفرمایان پروژه های قبلی باشند. و با کارفرمایان مختلف که با شرکت همکاری داشته اند صحبت کنید تا بتوانید به یک جمع بندی مناسب برسید.

 

۴- هزینه متعارف

یک شرکت طراحی سایت حرفه ای قطعا به شما کمک می کند تا سایتی فوق العاده و با کیفیت با مبلغی متناسب و به صرفه داشته باشید. اما باید به این مورد دقت کنید که هزینه طراحی سایت شرکت مورد نظر نزدیک به سایر شرکت ها باشد. نه بسیار کم تر از حد متعارف و نه بیش از حد گران. البته ناگفته نماند که ممکن است شرکتی دارای تیم حرفه ای و قدرتمند در زمینه طراحی سایت باشد و خدماتی که ارائه می دهد نسبت به شرکت های دیگر کمی گران تر باشد و این امری منطقی است.

۵- طراحی ریسپانسیو (واکنشگرا)

اصول طراحی ریسپانسیو (واکنشگرا)  به معنای سازگاری با هر پلتفرمی مانند موبایل، تبلت و کامپیوتر در سطح وب است. امروزه با گسترش استفاده از تلفن های همراه، ساخت سایت بهینه شده با پلتفرم های مختلف از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. بنابراین شرکت های طراحی سایت در تلاش هستند تا بتوانند سایت هایی با قابلیت بهینه شده برای گوشی های همراه بسازند تا کاربران در استفاده از اینگونه سایت ها با مشکلی رو به رو نشوند.
 

۶- طراحی صحیح و عملکرد مناسب و بهینه

سایت شما نشان دهنده مجموعه، محصولات، خدمات و در نهایت برند شما است. بنابراین مهم است که از نظر بصری جذاب و حرفه ای (در نظر گرفتن تجربه کاربری مطلوب) باشد. طراحی زیبا در کنار سرعت و امنیت مطلوب بهترین تجربه را برای مخاطبان شما فراهم میکند. سرعت و ساختار سایت یکی از مسائل مهم طراحی سایت است. ساختار کدنویسی سایت باید به گونه ای باشد که باعث افت سرعت و کیفیت سایت نشود و طبق استاندارد های مرورگر ها باشد. سایت ها باید به طور مداوم از نظر سرعت بررسی شوند. یکی از نکات کلیدی تاثیر گذار در تجربه کاربری و کاهش دهنده بانس ریت، سرعت بارگذاری یک صفحه است.

۷- خدمات ویژه شرکت ها بعد از طراحی سایت

بسیاری از شرکت ها بعد از انجام مراحل طراحی سایت خدمات متنوعی را به مشتریان خود عرضه می کنند. از جمله این خدمات می توان موارد زیر را نام برد:

۱- اضافه کردن خدمات و محصولات مختلف به سایت

۲- حذف مشکلات ظاهری سایت

۳- خدمات مربوط به دیجیتال مارکتینگ مانند مشاوره دیجیتال مارکتینگ، تولید محتوا، سئو و...

۴- بررسی مشکلات فنی و حل آن

۵- بهبود روند کیفی سایت

 

 

 

۷- نتایج جست و جوی گوگل

بدون تردید گوگل برای بسیاری مهم ترین معیار خواهد بود. اما پیشنهاد می کنم چشم بسته به گوگل اعتماد نکنید. به این دلیل که بسیاری از شرکت ها هیچ گونه ایده، خلاقیت، پشتیبانی ندارند اما در بالاترین نتایج جستجو قرار دارند که به لطف سئو این کار امکان پذیر است.  ممکن است در این مورد گوگل سایت هایی را نشان دهد که بیشتر در مورد طراحی سایت تولید محتوا کرده اند نه سایت هایی که واقعا در این حوزه بهترین هستند. پیشنهاد میکنیم این گوگل الویت آخر شما باشد و از طریق گوگل فقط به یافتن شرکت های طراح بپردازید.

ممکن است در ذهن شما این سوال مطرح شود که چرا سئو مهم است؟ در پاسخ به این پرسش باید بگوییم که سئو فرایندی است که به گوگل کمک می کند تا سایت شما را پیدا کند، زمینه فعالیت شما را بفهمد و بر اساس کلمات کلیدی مرتبط سایت شما را در صدر نتایج جستجو نشان دهد. در حقیقت سئو به افزایش بازدید سایت شما کمک ویژه ای می کند

 

قیمت طراحی سایت در تهران

بسیاری از مردم به دنبال قیمت معقول برای کالاهایی هستند که قصد خرید آن ها را دارند. کسانی که  برای کسب و کار خود به دنبال طراحی سایت هستند از این قاعده پیروی می کنند. شرکت های طراحی وب بسیاری در تهران با قیمت های متفاون اقدام به طراحی سایت می کنند اما باید توجه داشت که قیمت های پایین تر به منزله کیفیت بالاتر نیست. در زیر به تعدادی از عواملی که در هزینه طراحی سایت موثرند اشاره کرده ایم.

۱- امکانات مدنظر کارفرما برای پیاده سازی طرح.

۲- طراحی سابت با استفاده از قالب وردپرسی یا به صورت کد نویسی اختصاصی صورت گرفته باشد.

۳- نوع وب سایتی که مد نظر ماست. مانند سایت فروشگاهی یا شرکتی و...

۴- تعداد زبان های مورد نیاز برای سایت.

و موارد دیگری که می توانید برای تعیین آن ها با مشاوران تیم طراحی سایت در میان بگذارید.

بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران

با توجه به نکاتی که در بالا عرض کردیم، به شما یک دید کلی در زمینه ویژگی های شرکت های طراحی سایت دادیم. اما برای اینکه کار شما ساده تر شود، به تعدادی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران اشاره خواهیم کرد تا بتوانید انتخابی هوشیارانه را داشته باشید.

 

۱- شرکت نرم افزاری ویستا

شرکت نرم افزاری ویستا در سال 1394 با هدف ایجاد زیرساخت و آنلاین سازی کسب و کارها ایجاد شد. این شرکت در تلاش است تا در تمام زمینه های ممکن در این عرصه ورود پیدا کرده و با تمام توان برای بهبود شرایط کسب و کارها  در کشور تلاش کند. تیم طراحی سایت اختصاصی و تیم طراحی سایت وردپرسی یکی از نقاظ قوت این مجموعه به حساب می آید و توانسته این شرکت را به یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران تبدیل کند. شرکت ویستا به شما کمک می کند تا با کم ترین هزینه بتوانید یک سایت کامل داشته باشید و از هزینه های اضافه جلوگیری کنید.

 

۲- آژانس خلاقیت وبسیما

بدون شک آژانس خلاقیت وبسیما را می توان جز بهترین شرکت های طراحی سایت در ایران دانست. آزانس خلاقیت وبسیما در سال ۱۳۹۰ شروع به کار کرد و به توانست به سرعت خود را در میان شرکت های مطرح قرار دهد.  این شرکت دارای سبک منحصر به فرد خود در طراحی سایت است که نام این مجموعه، گویای این امر است. اگر وارد این سایت شوید، تفاوت آن ها را با دیگران در امر خلاقیت خواهید دید.  از جمله نمونه کار های طراحی شده توسط وبسیما می توان به طرفه نگار، تک ماکارون و آواتک اشاره کرد.

 

 

۳- شرکت ایران وب لایف

یکی دیگر از شرکت های معتبر طراحی سایت در ایران است که در سال های اخیر افتخارات و نمونه کارهای متعددی را در کارنامه کاری خود قرار داده است. طراحی سایت شرکت پاکسان، بانک پاسارگاد ، گروه آرایشی و بهداشتی اکسیر و ... از نمونه کارهای این شرکت است. شرکت ایران وب لایف در کنار طراحی سایت اختصاصی خدمات خود را در زمینه طراحی سایت وردرپرسی نیز ارائه می کند.

 

۴- آژانس دیجیتال مارکتینگ نوین

مجموعه دیجیتال مارکتینگ نوین از جمله شرکت هایی است که باید در این لیست قرار دهیم. این مجموعه توانسته نمونه کارهای  موفق  و حرفه ای را همچون سایت ملی پیامک، بخشی از طراحی سایت چاپ آقا و ژیکال را به ثبت برساند. از مزایای طراحی سایت نوین می توان به تعامل موثر متخصصین و افراد خلاق و از جمله معایب نوین به هزینه بالای ارائه خدمات و فاصله گرفتن حدودی از فضای طراحی سایت اشاره داشت.

 

 

۵- شرکت آی وحید

این شرکت فعالیت خود را در اواخر سال ۸۹ آغاز کرد و توانسته در طی مدت فعالیت خود در عرصه دیجیتال مارکتینگ نمونه کارهای موفقی را به ثبت برساند. از جمله خدمات شرکت آی وحید علاوه بر طراحی سایت می توان به طراحی اپلیکیشن و بهینه سازی سایت اشاره کرد. شرکت آی وحید به عنوان طراح سایت پروژه هایی مانند گجت نیوز، فارسروید و طراح گرافیک شاپفا بوده است.

 

 

۶- شرکت حامد پردازش اطلاعات ایرانیان

شرکت طراحی سایت حامد پردازش اطلاعات ایرانیان که به اختصار حامد نامیده می شود، یکی دیگر شرکت های طراح سایت حرفه ای است که در سال ۱۳۸۰ مشغول به فعالیت در حوزه خدمات طراحی سایت شد و طی مدت زمان کوتاهی توانست پروژه های موفقی را به ثبت برساند. از جمله این پروژه ها می توان به اپلیکیشن همراه اول، نفت بهران، نفت ایرانول و سایت فروشگاهی شهروند اشاره کرد.

 

۷- همیار توسعه

شرکت همیار توسعه یکی دیگر از شرکت های طراحی سایت است که فعالیت خود را در سال ۱۳۹۴ آغاز کرد. همیار توسعه در ابتدا با طراحی سایت های وردپرسی طراحی های سایت خود را انجام می داد اما به مرور زمان کیفیت طراحی سایت خود را افزایش داد. این نکته حائز اهمیت است که مجموعه همیار توسعه متفاوت از همیار وردپرس است و زیر مجموعه آن تلقی نمی شود. از نمونه کار های طراحی سایت همیار توسعه می توان به انتشارات مدرسه، کتابیسم و مدیر سبز اشاره کرد.

 

 

۸- اسپیناس وب

شرکت طراحی سایت اسپیناس وب را می توان به عنوان یکی دیگر از شرکت های طراحی سایت در این لیست قرار داد. این شرکت توانسته با ارائه خدمات متنوع رضایت مشتریان زیادی را جلب کند. از جمله خدمات طراحی سایت اسپیناس میتوان به سایت فروشگاهی، شرکتی و خبری اشاره کرد.

 

 

 

۹- شرکت طراحی ایران سایت

ایران سایت از جمله شرکت های قدیمی در حوزه طراحی سایت است. این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۷۹ آغاز کرد. به همین دلیل است که نام این شرکت در میان لیست بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران ما قرار دارد. مجموعه ایران سایت فعالیت های گسترده ای را در حوزه طراحی سایت انجام می دهد. از جمله نمونه کار های شرکت ایران سایت می توان به آمیتیس، آریا سپنتا و شهاب توشه اشاره کرد.

 

 

جمع بندی

در این مقاله سعی داشتیم تا به بررسی ویژگی های طراحی سایت بپردازیم و اشاره ای به شرکت های برتر طراحی سایت در تهران داشته باشیم. با توجه به مواردی که گفته شد می توانید بر اساس نیاز کسب و کارتان طراحی سایت خود را به یکی از شرکت های گفته شده بسپارید تا بتوانید بهترین نتیجه را کسب کنید.همچنین برای یک تصمیم گیری آگاهانه می توانید نمونه کارهای شرکت طراحی سایت را مشاهده کنید یا با کارشناسان آن ها تماس بگیرید تا بتوانید از کیفیت آن ها اطمینان حاصل کنید.

Milad Shabani
Milad Shabani

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋