ادمین استار

ادمین استار

آشنایی با استراتژی محتوا

تبدیل ها را افزایش دهید، آگاهی از برند را بهبود بخشید، درآمد را افزایش دهید و خود را به عنوان یک رهبر صنعت معرفی کنید.

مقدمه

محتوا و بازاریابی دنیای ما را هدایت می کند.

 

در مورد آن فکر کنید. شما از خواب بیدار می شوید و ویدیوهایی از رهبران و کارآفرینان را می بینید که در مورد شرکت های خود در لینکدین صحبت می کنند. شما در حال حرکت به پادکست مورد علاقه خود گوش می دهید. شما در زمان استراحت ناهار خود خبرنامه شرکت را می خوانید.

 

همه ما زندگی می کنیم، نفس می کشیم، و غذا می خوریم.

 

قدرت بازاریابی محتوا در جذب مشتریان جدید، آموزش مخاطبان، افزایش درآمد و ایجاد آگاهی از برند قدرتمند نهفته است. همه چیزهایی که شما و شرکتتان نیاز دارید.

 

اما هیچ کس از همان ابتدا استراتژی بازاریابی محتوا را دریافت نکرد. این یک فرآیند یادگیری مداوم است. به همین دلیل است که ما این راهنما را ایجاد کردیم تا به شما کمک کنیم تا از شر برخی از مشکلات خلاص شوید.

 

در این راهنما چیست؟

می توانید اطلاعاتی در زمینه های زیر پیدا کنید:

 

بازاریابی محتوا چیست؟

برای اینکه بتوانید بازاریابی محتوا را به خوبی انجام دهید، ابتدا باید بدانید که چیست (و چه چیزی نیست). در این فصل، منظور ما از بازاریابی محتوا در فولئون چیست.

 

انواع بازاریابی محتوا

درک اینکه چه نوع محتوایی با برند شما مناسب است ضروری است زیرا همه چیز اینطور نیست. ما قالب‌های محتوای مختلفی را که می‌توانید امتحان کنید و زمانی که بهترین کارایی دارند را توضیح می‌دهیم.

 

چگونه بازاریابی محتوا در سفر مشتری قرار می گیرد

بیاموزید که چگونه می توانید محتوای مناسب را در مقابل افراد مناسب دریافت کنید، و چگونه انواع مختلف محتوا به خوبی در مراحل مختلف سفر خریدار قرار می گیرند.

 

نقشه برداری از محتوای شما

درک کنید که چگونه محتوای خود را بهتر ترسیم کنید و تعیین کنید که کجا برای هر مرحله سفر مشتری مناسب است.

 

معیارهای بازاریابی محتوا

بهترین راه‌ها را برای مستندسازی KPIهای محتوای خود در طول زمان بیابید تا بدانید چه چیزی خوب است و چه چیزی خوب نیست، و به دنبال روندها باشید.

 

چگونه به ایده های محتوا دست پیدا کنیم

بلاک نویسنده، کسی هست؟ بهترین مکان ها را برای به دست آوردن اطلاعات در مورد سؤالاتی که مخاطبان شما می خواهند به آنها پاسخ دهند، کشف کنید.

 

ایجاد محتوای موثر به طور مداوم

بیاموزید که چگونه از ثبات برند در لحن، زبان و سبک در هر کانال و محتوایی اطمینان حاصل کنید.

 

نحوه کسب درآمد و توزیع محتوا

بیاموزید که چگونه محتوای خود را تبلیغ کنید و استراتژی ایجاد کنید که به ایجاد ترافیک و افزایش آگاهی از برند شما کمک می کند.

 

ابزارهای بازاریابی محتوا برای امتحان کردن

ابزارهایی را کشف کنید که می توانند در زمان شما صرفه جویی کنند و در عین حال به شما کمک کنند تا برخی از کارهای ضروری ایجاد محتوا را انجام دهید.

 

راهکارهای بازاریابی محتوا

در اینجا چند پیشنهاد وجود دارد که چگونه می توانید استراتژی بازار محتوای خود را مرحله به مرحله انجام دهید.

 

بیا شروع کنیم!

 

 

 

1. بازاریابی محتوا چیست؟

از آنجایی که ما زمان زیادی را صرف بازاریابی محتوا از همه جهات خواهیم کرد، فکر کردیم بهتر است مطمئن شویم که در یک صفحه هستیم.

 

 

بازاریابی محتوا ایجاد و توزیع محتوای آموزشی و ارزشمند است که هم مخاطبان شما را درگیر می کند و هم آگاهی از برند شما را ایجاد می کند."

 

این کاملاً یک شبیه به یک لقمه است، بنابراین اجازه دهید آن را تجزیه کنیم و بیشتر کاوش کنیم.

 

"بازاریابی محتوا ایجاد و توزیع است..."

 

ما بر کلمات Creation و Distribution تاکید کرده‌ایم تا روشن شود که بازاریابی محتوا هر دو را در بر می‌گیرد.

 

شما نمی توانید فقط یک پست وبلاگ عالی ایجاد کنید، آن را منتشر کنید و انتظار داشته باشید که نتایجی را در شرکت شما ایجاد کند. شما باید آن محتوا را در زمان مناسب بین افراد مناسب توزیع کنید تا بیشترین تأثیر را بر مخاطبان هدف خود داشته باشید.

 

"...از محتوای آموزشی و ارزشمند...."

 

بازاریابی محتوای عالی باید برای مخاطبان شما ارزش ایجاد کند، و اگر اینطور نباشد، چندان موثر نخواهد بود. محتوای خوب می تواند شرکت شما را در موقعیت یک رهبر فکری قرار دهد، جایی که می توانید به خریداران بالقوه اطلاع رسانی و آموزش دهید. ارائه محتوای ارزشمند می تواند پیوند قوی بین برند شما و مشتریان ایجاد کند که در طول زمان رشد و تقویت می شود.

 

"... که هم مخاطبان شما را درگیر می کند و هم آگاهی از برند شما را ایجاد می کند."

 

بازاریابی محتوا در نهایت به نحوه ایجاد مخاطب می پردازد. البته، شما می خواهید که این کار به نفع شرکت شما باشد و اگر این کار را درست انجام دهید، ترافیک و فروش را دریافت خواهید کرد.

 

2. انواع بازاریابی محتوا

اکنون که دقیقاً می‌دانیم بازاریابی محتوا چیست، زمان آن رسیده است که به اشتراک‌گذاری‌ترین قالب‌های محتوایی که با آن‌ها برخورد می‌کنید بپردازیم.

 

وبلاگ ها

وقتی به بازاریابی محتوا فکر می‌کنیم، پست‌های وبلاگ معمولاً در ذهن ما قرار می‌گیرند، زیرا آنها راهی عالی برای اطلاع‌رسانی، آموزش و ایجاد مخاطبان شما هستند.

 

بهتر از همه، هرکسی از تیم شما می‌تواند شروع به نوشتن کند، خواه یک فهرست یا یک اثر رهبری فکری، با لحن رسمی یا مکالمه‌ای. وبلاگ ها تقریباً جهانی هستند.

 

به غیر از جوانب مثبت، حداقل 600 میلیون وبلاگ از 1.7 میلیارد سایت در اینترنت وجود دارد (بله، این مقدار زیادی است!)، بنابراین نیازی به گفتن نیست که کاهش سر و صدا ممکن است سخت باشد.

 

نترس هنوز انواع دیگری از محتوا وجود دارد که می توانید ایجاد کنید.

نکته : اگر قادر به تولید محتوای متنی نیستید یا دانش و وقت لازم برای این کار را ندارید، می توانید به این کار را به افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند واگذار کنید.  

پادکست ها

پادکست ها راهی عالی برای دستیابی به مخاطبان هستند. از این گذشته، همه ما در حین آشپزی، دوش گرفتن، ورزش کردن در باشگاه یا ایستادن در صف سوپرمارکت برای خرید مواد غذایی به کاری نیاز داریم.

 

محتوای فقط صوتی مانند پادکست برای افرادی که توانایی پرداخت هزینه تماشای یک ویدیو را ندارند بسیار عالی است.

 

به عنوان مثال، پادکست ما «محتوای کامل» نام دارد و در هر قسمت، با یک سخنران مهمان صحبت می کنیم که سناریوهای واقعی را در مورد چگونگی مقابله با چالش های محتوا به اشتراک می گذارد. شنوندگان همه چیز را در مورد ایجاد محتوا و استراتژی های تاثیرگذار و نحوه ایجاد برند خود به طور موثر می شنوند.

هدف اصلی پادکست بررسی برخی از مشکلات روزانه است که مخاطب هدف ما با آن مواجه است و کمک به ارائه راه حل هایی برای حل این مشکلات است.

 

در اینجا یک اپیزود فوق‌العاده است که با کتی لیسک از Contentsquare ضبط کرده‌ایم، که می‌گوید چگونه پروژه اشتیاق او به یک کمپین محتوای فوق‌العاده موفق منجر شد.

 

فیلم ها

ویدئوها فرمت قدرتمندی هستند که هر سال حیاتی تر می شوند - به ویژه با بهبود سرعت اینترنت و دوربین تلفن.

از تجهیزاتی که در اختیار دارید برای استفاده از قدرت ویدیو استفاده کنید. شما می توانید به طور مداوم تنظیمات خود را در طول زمان بهبود بخشید.

 

یکی دیگر از چیزهای خوب در مورد ساخت محتوای ویدیویی این است که می تواند در مکان های مختلفی زندگی کند، از وب سایت شما گرفته تا بزرگترین موتور جستجوی ویدیوی جهان، یوتیوب.

 

هنگام توزیع ویدیوها، می توانید (و باید) از پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و لینکدین استفاده کنید.

 

ادمین استار
ادمین استار

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
mahmoodhojjati1356
عالی بود لطفا در مورد رشد کسب و کار هم مقاله بگذارید
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋