ندا روشن

ندا روشن

تجربیاتم از استفاده سایت های ایرانی میزارم

پرداخت paypal در سایت های خارجی

چگونه با پی پال پرداخت کنیم؟

در ابتدا برای انجام هرگونه پرداخت با پی پال، نیاز به ساخت اکانت پی پال دارید. شما می توانید به صورت رایگان حساب paypal داشته باشید ولی برای وریفای اکانت paypal، باید مدارکی مبنی بر اقامت خود در خارج از ایران ارائه دهید.

باتوجه به محدودیت و قوانین پی پال بهترین راه حل این هست در صورت نیاز به پرداخت paypal این کار به مجموعه ارزی بیست پیمنت بسپارید که با قیمت مناسب و راحت ترین شیوه ممکن سفارش شما را انجام می دهند.

بهترین روش پرداخت پول با پی پال

در صورتی که اکانت پی پال شخصی دارید برای واریز پول و یا هر گونه استفاده از اکانت پی پل، آی پی خود را تغییر دهید و با IP کشوری غیر از ایران وارد حساب شوید. این آی پی باید دارای ویژگی هایی باشد تا پیپال به حساب مورد نظر شک نکند و آن را محدود یا اصطلاحا لیمیت نکند. IP آی پی ثابت باشد: به این معنا که مواقعی که از اکانت خود استفاده می کنید؛ با IP یک کشور ثابت وارد شده باشید. وقتی کاربری با هر بار آی پی متفاوت وارد یک حساب میشود، paypal به حساب شک می کند.

پرداخت ارزی با پی پال در ایران

امنیت و سادگی بسیار بالایی که در پی پال وجود دارد؛ خریداران و فروشندگان بسیار زیادی برای استفاده از درگاه پی پال علاقه نشان دادند. کسانی که خریدهای اینترنتی و نقل و انتقال پول خود را از طریق پی پال انجام می دهند؛ ممکن است این سوال برای آنها پیش بیاید که آیا علاوه بر مبلغ مورد نیاز خود برای خرید یا شارژ با پیپال با هزینه ی دیگری را هم پرداخت کنند یا نه؟ در حالت کلی پرداخت با پی پال به چه صورت است؟ بهتر است بدانید که برای کارمزد پرداخت با پی پال در ایران، مبلغ کمی در نظر گرفته شده است اما بسیاری از کاربران برای استفاده از paypal، به دنبال پرداخت پی پال بدون کارمزد هستند که ما این امکان را برای آنها در سایت بیست پیمنت فراهم کرده ایم.

نقد کردن درآمد پی پال؛ خرید و فروش دلار paypal

اگر درآمد ارزی در پی پال دارید و می خواهید به ریال تبدیل کنید و یا بعضی از دوستان و آشنایان شما قصد ارسال پول فوری از خارج به ایران را دارند، به راحتی می توانید به اکانت های پی پال آسان حواله ارسال کنید و 20payment.com با مبلغی توافقی حواله شما را به نرخ خرید ارز روز نقد می کند. بنابر این شما به راحتی میتوانید علاوه بر خرید با پی پل به انتقال وجه و نقد کردن درآمد ارزی خود با پی پال نیز بپردازید.

پرداخت صورت حساب با PayPal

برای خرید با پی پل کالا یا بعضی از خدمات بعضی از شرکت ها یک صورت حساب پی پل یا PayPal Invoice برای اکانت شما ارسال می کنند. هر صورتحساب پی پل دارای مبلغ، حساب پی پال دریافت کننده و همچنین کلید پرداخت می باشد. باید در نظر داشته باشید مبلغ نهایی پرداخت پس از در نظر گرفتن مالیات و سایر هزینه ها مشخص شده است و در سمت راست فاکتور، فرم پرداخت با پی پال قابل مشاهده می باشد. در چنین حالتی برای پرداخت با صورت حساب پی پال PayPal، لازم است تا Invoice مربوط یا URL پس از کلیک بر روی کلید لوگوی پی پال به آن هدایت میشوید و پرداخت paypal به راحتی انجام میگردد.

 

 

ندا روشن
ندا روشن تجربیاتم از استفاده سایت های ایرانی میزارم

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋