nedakhaleghi

nedakhaleghi

آموزش صفر تا صد باریستا

سلام و وقت بخیر خدمت شما دوستان عزیز. من ندا خالقی هستم و تو این مقاله می خوام روش آموزش صفر تا صد باریستا را براتون بازگو کنم. ابتدا شروع به گفتن بدیهیات میکنم و بعد میریم سراغ مباحث تخصصی. امیدوارم که از این مقاله لذت ببرید.

وقتی میخوایم در مورد باریستا شدن حرف بزنیم شاید الان یک عده ای باشند که اصلا ندونند باریستا کیه و چه کاری رو انجام میده. بیایید اول ببفهمیم که باریستا کیه؟!

باریستا کیست؟

 

در بخش کافه، شما وقتی به منوی هر کافه رستورانی نگاه کنین، دو دسته نوشیدنی سرد و گرم را میبینید. به کسی که در بخش نوشیدنی های گرم کافه مهارت دارد، باریستا گفته می شود. یک باریستا کار بر اساس کارش، باید بتواند عصاره گیری خوبی از اسپرسو داشته باشید. همانطور که می دانید پایه ی نوشیدنی های گرم کافی شاپ، اسپرسو می باشد و عصاره گیری به شیوه ی درست از اسپرسو یکی از مواردی است که یک باریستا کار باید به خوبی انجام دهد.

من احساس می کنم که تا همین حد مقدمه برای این نوشته کافی باشه پس بیاید بریم سراغ، آموزش صفر تا صد باریستا.

اگر بخواهید هر آموزشی را تهیه کنید قطعا به دنبال دوره ای خواهید گشت که بتوانید هم از لحاظ یادگیری بهره ی خوبی را برده باشید و هم پول شما در بهینه ترین حالت ممکن خرج شده باشد. شما می توانید برای اینکار منبع های معتبر را بررسی کنید تا بتوانید یک تصمیم درست در انتخاب دوره ی آموزشی داشته باشید.

خوب من سعی میکنم که در ادامه ی مقاله سایت های برتری که در زمینه ی آموزش کافی شاپ مشغول به فعالیت هستند را به شما معرفی کنم، در این بررسی تخصصی که من بر روی سایت های آموزش آنلاین انجام داده ام به این نتیجه رسیدم که بهترین های حوزه ی آموزش آنلاین، این چند سایت زیر خواهند بود. هم چنین من بصورت شماره ای از 1 تا 7 سایت ها را برای شما رتبه بندی کرده ام که می توانید بر اساس الویت کیفیت، تصمیم بگیرید که در دوره ی آموزشی شرکت کنید.

 

 

وبسایت پاپی کافی (papycoffee.ir)

وبسایت پاپی کافی در تلاش است که با بهره گیری از آموزش های خود، سطح فرهنگ جامعه را در سرو نوشیدنی های سرد و گرم حوزه کافه بالا ببرد. در وبسایت آنها دوره ی آموزشی تحت عنوان آموزش صفر تا صد باریستا وجود دارد که شما می توانید برای جزییات بیشتر با آنها در ارتباط باشید. آیکون واتساپ در گوشه ی پایین و سمت راست تصویر وجود دارد که شما برای ارتباط بیشتر با این مجموعه می توانید از این طریق اقدام بفرمایید.

وبسایت آکادمی ژینو(jinocafe.ir)

آکادمی ژینو یکی دیگر از سایت هایی است که در زمینه ی آموزش های کافی شاپ مشغول به فعالیت است. ژینو سعی کرده است که آموزش های این حوزه را با کیفیت و دقت بینظیری آماده و مهیا کند که برای ارتباط بیشتر با این آکادمی می توانید از بخش صفحه ی تماس با ما این مجموعه اقدام بفرمایید.

وبسایت ایران کافی اسکول(irancoffeeschool.com)

مدرسه ی قهوه ی ایران چندین سال است که در زمینه های مهارت آموزی، مشغول به فعالیت است. این مجموعه مدرسه ای را تحت عنوان مدرسه ی قهوه ی ایران راه اندازی کرده است که با استفاده از اساتید به نام مشغول فعالیت روی کارآموزان خود است. قطعا ایران کافی اسکول نیز جز چندین وبسایت برتر آموزشی این حوزه است و اگر دوست داشتید می توانید به وبسایت آنها برای گرفتن اطلاعات بیشتر رجوع کنید.

وبسایت های نمایندگی مجتمع فنی تهران

مجتمع فنی تهران، دارای نمایندگی های متعددی در استان تهران می باشد. از نمایندگی های نیاوران گرفته تا میرداماد و . . .، این نمایندگی ها مدعی این هستند که با شرکت در دوره های آموزشی این مجموعه می توانید مدرک سازمان فنی حرفه ای را نیز دریافت کنید. توصیه من به شما برای تضمین شده آینده ی کاری خود مهارت آموزی با دقت بالاست. این که شما بتوانید خوب از مهارت که یاد گرفته اید استفاده و تمرین کنید مهمتر از اخذ مدرک است.

برای اینکه به این سایت ها دسترسی داشته باشید سعی کنید، مجتمع فنی تهران را درون گوگل سرچ کنید، نمایندگی های مختلف را از این طریق می توانید چک کنید.

وبسایت کافه نیرو (cafeniro.com)

کافه نیرو از دیگر وبسایت هایی است که در زمینه برگزاری دوره ها و ورکشاپ های آموزشی در ایران فعالیت می کند، برای اینکه با این سایت بیشتر آشنا شوید پیشنهاد میکنم محتواهای بارگذاری شده در بخش بلاگ آنها را نیز مطالعه بفرمایید که یقیننا برای هر کار آموزی یا علاقه مند به حوزه ی کافی شاپ، این یکی از بهترین گزینه هاست. برای برقرای ارتباط بیشتر با وبسایت کافه نیرو می توانید به وبسایت آنها مراجعه فرمایید.

 

خب مختصر و مفید سعی کردم بهترین وبسایت ها در زمینه آموزش صفر تا صد باریستا را به شما معرفی کنم، امیدوارم از این محتوا لذت برده باشید و برای اینکه از من حمایت کنید حتما من را دنبال کنید، نوشته های من را لایک کنید. سعی میکنم برای شما مقالات بهتر و بروزتری را یادداشت کنم. تا نوشته ی بعدی شما را به خدای بزرگ مهربان می سپارم.

nedakhaleghi
nedakhaleghi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋