طراحی سایت ورزشی : با توجه به افزایش کسانی که علاقه مند به ورزش هستند ، اهمیت زیادی دارد. بنابراین وجود یک سایتی که بتواند مشتریان و بازدیدکنندگان زیادی را برای ورزش جذب کند ، می تواند بسیار عالی باشد.
اولین قدم شما هنگام طراحی سایت ورزشی این است که کمی زمان را صرف فکر کردن در مورد نوع وبلاگ ورزشی که می خواهید ایجاد کنید کنید. دلیل اینکه شما باید در مورد تمرکز خاصی برای وبلاگ ورزشی خود تصمیم بگیرید این است که “ورزش” موضوعی بسیار گسترده است که اگر از آنجا شروع کنید بعید است که خوب عمل کنید.
صرفاً داشتن موضوع ورزش به عنوان موضوع وبلاگ ، موضوعی بسیار بزرگ است که شما نمی توانید به تنهایی به آن بپردازید ، مخصوصاً در ابتدا. فقط تعداد زیادی ورزش وجود دارد که می توانید در مورد آنها صحبت کنید و عناصر مختلف زیادی از هر ورزش برای غرق شدن در آنها وجود دارد.
هرگز نباید سعی کنید ESPN وبلاگ ها شوید. در عوض ، شما باید یک موضوع خاص را انتخاب کنید که روی آن تمرکز کنید تا بتوانید در آن موضوع صاحب قدرت شوید. انتخاب یک موضوع خاص برای وبلاگ ورزشی شما شانس شما را برای رسیدن به ترافیک بیشتر و در نتیجه کسب درآمد بیشتر از وبلاگ شما افزایش می دهد.
بنابراین ، به جای تلاش برای جلب نظر تعداد زیادی از افراد با علایق مختلف ، وبلاگ شما باید از مخاطبان هدف پشتیبانی کند. با این کار ، شما نه تنها سفر خود را برای تبدیل شدن به یک متخصص صنعت آسان تر و ماهرتر می کنید ، بلکه داشتن مخاطب هدف به شما کمک می کند تا در تمام تلاش های بازاریابی خود با افراد مناسب ارتباط برقرار کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید.
هنگام انتخاب بستر وبلاگ نویسی ، گزینه های زیادی در اختیار شما قرار می گیرد. برخی از آنها رایگان هستند ، مانند Blogger ، Wix و Squarespace ، در حالی که دیگران پولی هستند. هر یک از این گزینه ها دارای مزایا و معایب خاص خود است. اکثر وبلاگ نویسان که تازه شروع به کار کرده اند ، بسترهای وبلاگ نویسی رایگان مانند Wix را انتخاب می کنند.
اگرچه این ممکن است برای کسی که می خواهد تجربه وبلاگ نویسی را بدون سرمایه گذاری در آن احساس کند ، خوب باشد ، اما اگر امیدوار هستید که از وبلاگ ورزشی خود درآمد کسب کنید ، ایده خوبی نیست. این به این دلیل است که سیستم عامل های رایگان مانند موارد ذکر شده در بالا ، توانایی شما را در کسب درآمد از فروش محصولات یا درآمد تبلیغاتی در وب سایت شما محدود می کند.
این مرحله شامل ارائه یک نام عالی برای وبلاگ ورزشی جدید شما است. اگرچه این یک بخش حیاتی از کل فرآیند است ، اما نیازی نیست زمان زیادی را صرف این کار کنید. یک یا دو ساعت به خودتان فرصت دهید تا این بخش را تکمیل کرده و سپس ادامه دهید.
اکنون که پلت فرم و نام وبلاگ خود را انتخاب کرده اید ، مرحله بعدی خرید نام دامنه و میزبانی وب سایت شما است. نام دامنه وبلاگ شما به آدرس وب اشاره می کند که بازدیدکنندگان آنلاین برای ورود به سایت شما تایپ می کنند. به عنوان مثال ، دامنه ESPN espn.com است. همراه با دامنه خود ، باید یک حساب میزبانی دامنه نیز دریافت کنید. این یک سرویس اینترنتی است که وب سایت شما را روی سرور خود “میزبانی” می کند تا به صورت آنلاین پیدا شود.
با نصب وردپرس ، اکنون می توانید موضوعی را برای وبلاگ ورزشی خود انتخاب کنید. قالب قالب طراحی است که نحوه ظاهر وبلاگ شما را تعیین می کند. با تصمیم گیری در مورد چیدمان منو ، لوگو ، تصاویر برجسته و بسیاری از عناصر طراحی دیگر وبلاگ ، به شما کمک می کند تا دید خود را به واقعیت تبدیل کنید. هزاران قالب وردپرس برای انتخاب وجود دارد که برخی از آنها رایگان و برخی دیگر پولی هستند. انتخاب یک موضوع جذاب بسیار مهم است زیرا بازدیدکنندگان سایت شما بر اساس طراحی وبلاگ شما را در چند ثانیه اول قضاوت می کنند.
در مرحله بعد ، باید صفحات ضروری وبلاگ خود را ایجاد کرده و آنها را منتشر کنید تا مخاطبان بتوانند به راحتی اطلاعات مهم را در وب سایت شما پیدا کنند.
حالا سرگرمی شروع می شود: نوشتن اولین پست خود! اینجاست که می خواهید برای وبلاگ ورزشی جدید خود لحن تعیین کنید و خوانندگان خود را از آنچه در آینده است هیجان زده کنید.
ممکن است به طور مداوم پست های عالی بنویسید و هرگز نتایج قابل توجهی از تلاش های خود مشاهده نکنید. علاوه بر ایجاد محتوای عالی ، شما همچنین باید آن محتوا را در مقابل چشم خوانندگان ایده آل خود قرار دهید. اینجاست که تبلیغات وبلاگ آغاز می شود. همه چیز در مورد جلب توجه به موثرترین روش ها است. بنابراین ، به جای انتشار چند بار در روز ، راه بهتر این است که اطمینان حاصل کنید که هر قطعه ای از محتوایی که ایجاد می کنید مورد توجه قرار می گیرد تا بتوانید در سرمایه گذاری زمانی خود ROI خوبی کسب کنید.
و اکنون ، قسمت شیرین ماجرا ، یعنی کسب درآمد از سایت. برای این کار باید یک برنامه مشخص داشته باشد و روشی که دوست دارید درآمد کسب کنید ، انتخاب کنید.
بخش درباره ما بدون شک مهمترین بخش در طراحی سایت ورزشی است ، زیرا توضیح می دهد که شما کی هستید و چه چیزی را نشان می دهید. از جمله فلسفه تیم خود ، بیانیه های ماموریت ، دستاوردهای اخیر و مرور کلی آن را در نظر بگیرید.
هیچ چیز برای اعضای تیم به اندازه تمرین مبهم و برنامه بازی ناامید کننده نیست. با دردسترس پاسخگویی به ایمیل های بی شمار مرتبط با برنامه ، با دسترسی آسان آنها به وب سایت خود ، از دردسر خود جلوگیری کنید.
افرادی هستند که به تیم شما اهمیت می دهند و نمی توانند در بازیها شرکت کنند. با پخش مستقیم بازی های خود بر روی سایت خود ، به آنها کمک کنید تا در ارتباط باشند. به خاطر داشته باشید که کیفیت جریان شما چیزی است که طرفداران شما به آن اهمیت می دهند. طرفداران عادت دارند بازی های مورد علاقه خود را روی صفحه بزرگ تماشا کنند و این انتظار برای کیفیت بالا به طور ناگهانی هنگام تماشای ورزش های جوانان یا آماتور از بین نمی رود. در اینجا مواردی است که طرفداران آنلاین شما می خواهند در مورد جریانات خود بدانید.
صفحه تماس برای هر وب سایت ضروری است. اکثر افرادی که با هدف خاصی در وب سایت شما حرکت می کنند. اگر آنها نتوانند آنچه را که بدنبال آن هستند پیدا کنند ، می خواهند مستقیماً با تیم تماس بگیرند. اطلاعات تماس خود را به راحتی در دسترس قرار دهید تا مطمئن شوید که بازیکن ، والدین ، حامی یا طرفدار احتمالی را از دست نمی دهید. شامل یک شماره تلفن ، آدرس ایمیل و پیوندهایی به حساب های رسانه های اجتماعی خود باشید تا بتوانید با کسی تماس بگیرید.
عکس ها و فیلم ها به شما این فرصت را می دهند که تیم خود را زنده کنید. بین کار سختی که در تمرین انجام می شود ، سوار اتوبوس تیمی خنده دار و بازی های ناخن جویدن ، ورزش ها پر از لحظات به یاد ماندنی است. آنها را ضبط کرده و در سایت خود قرار دهید! اعضای خانواده و هواداران عاشق این خواهند بود که نگاهی اجمالی به چیزهایی که تیم را در زمین و خارج از زمین بسیار خاص می کند ، بیندازند. از طرفداران بخواهید برخی از تصاویر مورد علاقه خود از بازیکنان و بازی ها را برای دریافت مطالب اضافی ارسال کنند.
همکاری با حامیان مالی راهی عالی برای تیم های ورزشی است تا بودجه خود را به گونه ای افزایش دهند که به نفع تیم و حامی مالی باشد. به علاوه ، تیمی با حامیان متعدد نشان می دهد که در جامعه ادغام شده اند. اگر به دنبال حمایت مالی هستید ، متوجه خواهید شد که اگر وب سایت شما قسمتی را اختصاص داده باشد ، کار بسیار ساده تر می شود.
تلاش سخت داوطلبان اغلب در موفقیت برنامه های ورزشی مثر است. با این وجود ، یافتن داوطلبان توانمند همیشه آسان نیست. بخشی از سایت خود را به داوطلبان خود اختصاص دهید. علاوه بر تشکر از مواردی که در حال حاضر دارید ، از سایت برای ارسال فرصت های داوطلبانه استفاده کنید. بسیاری از افراد دوست دارند داوطلب شوند و به سادگی نمی دانند چگونه باید در این امر شرکت کنند.
طراحی سایت ورزشی شما راهی شگفت انگیز برای ارتباط اطلاعات ضروری با تیم ، والدین و طرفداران شما است. با این حال ، این تنها کانال نیست. شبکه های اجتماعی بسترهای خوبی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات فوری با عموم هستند.
کارشناسان پیشنهاد می کنند برای استفاده بیشتر از شبکه های اجتماعی ، باید سه بار یا بیشتر در روز در توییتر ، دو بار در روز در فیس بوک و هر روز یک یا دو بار در اینستاگرام پست ارسال کنید. تولید آن سطح محتوا مستلزم صرف زمان زیادی است و اغلب کاری نیست که بتوانید به راحتی در کنار سایر مسئولیت های خود انجام دهید. در اینجا آمده است که چرا هر تیمی به مدیر رسانه های اجتماعی نیاز دارد.
وب سایت ورزشی شما باید به گونه ای برجسته شود که به راحتی بازدیدکنندگان را در چند ثانیه اول هضم کند. آنها باید تصور خوبی از آنچه در آن قرار دارند داشته باشند ، به محض ورود به سایت شما. با آگاهی از روندهای امروز وب سایت های ورزشی ، در اینجا می توانید نحوه حضور وب خود را واقعا برجسته کنید:
لوگوی تیم شما باید به درستی در سایت شما قرار گیرد. این چیزی است که به تیم شما اعتبار می دهد و باعث می شود بازدیدکنندگان شما با شما ارتباط برقرار کنند. با نگاهی به NFlig ، لوگوی آنها را در گوشه سمت چپ بالا مشاهده خواهید کرد. از نظر منطقی ، این بهترین مکان برای قرار دادن لوگوی شما است ، اما نه فقط در آنجا. اگر به دقت نگاه کنید ، متوجه می شوید که آنها به طور استراتژیک لوگو طراحی سایت ورزشی را در سراسر سایت قرار داده اند ، از جمله آن را در تصاویر و فیلم های خود نیز قرار دهید.
لوگوها برای اهداف تجاری مهم هستند. شما باید ثابت قدم باشید و مطمئن شوید که لوگو در جای مناسب خود قرار دارد. با استفاده از تجربه کاربری خوب یا اصول UX ، بازدیدکنندگان شما باید همیشه بدانند که در کدام صفحه هستند و می توانند راه خود را طی کنند تا همه چیز به زیبایی و منطقی در کنار هم جریان یابد.
هر وب سایت ورزشی به بخش خبری احتیاج دارد تا به بازدیدکنندگان کمک کند بدانند در باشگاه چه می گذرد. علاوه بر این ، پست های وبلاگ نیز به دلایل متعددی مهم هستند. این نه تنها به سئو کمک می کند ، بلکه به جذب و حفظ بازدیدکنندگان نیز کمک می کند و تعداد کاربران شبکه های اجتماعی شما را افزایش می دهد! داشتن یک استراتژی بازاریابی محتوا مناسب به شما کمک می کند تا با محتوای خود به چه افرادی و در دراز مدت به چه چیزی برسید.
همچنین باید از افزونه ها و ویدجت هایی استفاده کنید که به کاربران امکان می دهد مشترک شوند تا هر زمان که پست جدیدی در وبلاگ منتشر شد از آن مطلع شوند. علاوه بر این ، ایجاد یک فرم ثبت طراحی سایت ورزشی نام برای خبرنامه ها نیز می تواند کمک شایانی به حفظ ارتباط مخاطبان با تیم شما کند.
بخش چند رسانه ای شما باید دارای همه چیز باشد ، از عکس گرفته تا فیلم و حتی فایل های صوتی. ویدئوها نرخ مشارکت را تا 22 درصد افزایش می دهند و همچنین به شدت جستجو می شوند. یوتیوب به بزرگترین موتور جستجو تبدیل شده است و کانالهای ورزشی معمولاً همیشه در بین 10 صفحه برتر در بستر اشتراک ویدیو قرار دارند.
اگر تیم شما مشتاق به اشتراک گذاری فیلم های ویدئویی برای رسیدن به مخاطبان بیشتر است ، حتی ممکن است ارزش راه اندازی یک کانال YouTube خود را داشته باشد! می توانید همه چیز را از مصاحبه ها گرفته تا کلیپ های کوتاه تا نکات برجسته یا حتی فیلم های آموزشی که مخصوص مخاطبان و ورزش شما ساخته شده است بارگذاری کنید. علاوه بر این ، عکس ها از اهمیت زیادی نیز طراحی سایت ورزشی برخوردار هستند. شما می توانید برای رویدادها و بازیکنان گالری داشته باشید و بازدیدکنندگان خود را در پیدا کردن آنچه که نیاز دارند آسان کنید.
یک تیم ورزشی پویا است و تغییرات دایمی به دلایل مختلف از جمله بازیکن جدید ، بازنشستگی یا حتی مصدومیت در حال وقوع است. بنابراین ، داشتن بخش فهرست تیم ها برای اطلاع هواداران از آخرین طراحی سایت ورزشی ترکیب بازیکنان بسیار مهم است!
برنامه زمانبندی یک راه مهم و بسیار آسان است تا مطمئن شوید همه افراد مرتبط با تیم در مورد رویدادهای آینده مطلع هستند. تقویم رویداد یا برنامه تیم ها ، اگرچه همیشه در معرض تغییر است ، نه تنها به برنامه ریزی بهتر مسئولان و بازیکنان کمک نمی کند ، بلکه به شما در پخش اخبار نیز کمک می کند تا طرفداران بتوانند بازی های شما را نیز انجام دهند!
هر هواداری می خواهد مراقب تیم ها و بازیکنان مورد علاقه خود و نحوه بازی آنها در مقابل تیم ها و باشگاه های دیگر باشد. نمایش تابلوهای امتیازدهی و گلزنان برتر در وب سایت ورزشی شما نیز راهی عالی برای تشویق رقابت بین اعضای تیم شماست تا از آنها انگیزه و انگیزه بیشتری برای هدف گذاری بیشتر بگیرید! نمرات بازی ، آمار بازیکنان ، نتایج مسابقات و جدول جدول رده بندی را پیگیری کنید تا طراحی سایت ورزشی بازیکنان شما بدانند در کجا ایستاده اند یا در کدام قسمتها باید تمرکز کنند تا عملکرد و موقعیت های جدول رتبه بندی خود را بهبود بخشند.
آیا از رسانه های اجتماعی برای ارتباط با طرفداران و دنبال کنندگان استفاده می کنید؟
اگر نه ، شما واقعاً باید تیم خود را در کانال های رسانه های اجتماعی قرار دهید. طرفداران و سازمان دهندگان اغلب برای دریافت سریع اخبار مستقیماً به صفحات رسانه های اجتماعی شما مراجعه می کنند. این مکان عالی برای تعامل با آنها و افزایش طرفداران شما است. علاوه بر حضور اجتماعی فعال ، فراموش نکنید که نمادهای اجتماعی را در سایت خود اضافه کنید تا بازدیدکنندگان بتوانند شما را در شبکه های مختلف پیدا کنند. می توانید از افزونه های وردپرس مانند Ultimate Social Media یا SumoMe استفاده کنید تا به راحتی نمادهای اجتماعی را به وب سایت خود اضافه کنید.
آمار بازیکنان را با مشخصات بازیکنان منحصر به فرد برای هر یک از اعضای تیم ترکیب کنید تا طرفداران (و مدیران) همیشه از معیارهای کلیدی عملکرد بازیکنان مورد علاقه خود مطلع باشند. افزونه SportsPress طراحی سایت ورزشی رایگان ما به شما امکان می دهد پروفایل بازیکنان را در یک صفحه اختصاصی تنظیم کنید که در آن عملکرد هر بازیکن به راحتی در طول فصل همراه با آمار عملکرد فردی آنها قابل ردیابی است.
هر طرفدار واقعی و سازمان ورزشی می خواهد با تیم شما در ارتباط باشد. تا آنجا که پیشنهادات حمایتی و پرس و جوهای مطبوعاتی پیش می رود ، شما باید ارتباط مردم با باشگاه ورزشی شما را بسیار آسان کنید. توصیه می کنم یک صفحه را در سایت خود اختصاص دهید تا تنها با سازمان خود در تماس باشید. در واقع ، آن را با یک فرم تماس تقویت کنید تا افراد بتوانند با گذاشتن پیام های مستقیم برای طراحی سایت ورزشی شما بدون نیاز به رفتن به صندوق ورودی ایمیل خود ، در وقت خود صرفه جویی کنند.
آمار دقیق تیم و بازیکنان را در وب سایت خود نمایش دهید تا بازدیدکنندگان دقیقاً ببینند چه کسی در بالای بازی خود قرار دارد.
پاسخ ها