nazila76

nazila76

IT engineer and SEO expert

سفارش سایت اختصاصی

سفارش سایت اختصاصی

سفارش سایت اختصاصی چیزی بسیار بیشتر از طراحی رنگ ، تصاویر و فونت های وب سایت است. سفارش سایت اختصاصی به معنی فرایند یادگیری و درک کسب و کار شما و استفاده از استراتژی ، تجربه کاربر ، طراحی ، برنامه نویسی و بازاریابی برای ایجاد مشاغل آنلاین است.

سفارش سایت اختصاصی

تمام بخش های وب سایت شما به طور خاص برای اهداف سازمانی شما ساخته شده است. ما معتقدیم که با سفارش سایت اختصاصی برای کسب و کار خود می توانید قدم مهمی در جهت پیشرفت کار خود بردارید.

 

 

 

سفارش سایت اختصاصی
سفارش سایت اختصاصی

 

 

چگونه سفارش سایت اختصاصی می تواند به تجارت شما کمک کند؟

  • شما بر اساس سفارشی سازی کامل وب سایت خود طراحی منحصر به فردی خواهید داشت. هیچ کس مانند شما وب سایت دقیقی نخواهد داشت. این یک مزیت بزرگ برای برجسته کردن نام تجاری شما در جهت مثبت است.
  • با سفارش سایت اختصاصی ، می توانید هویت تجاری خود را از طریق اینترنت ایجاد کنید.
  • در وب سایت های سفارشی می توانید ویژگی هایی را که برای استفاده مشتریان از خدمات شما ضروری است ، اضافه کنید.
  • سایت های سفارشی بسیار دوستدار SEO هستند و برای بازاریابی آنلاین مناسب هستند. بنابراین ، آنها می توانند در موتورهای جستجو بسیار بهتر از سایت هایی که از قالب های آماده استفاده می کنند ، صعود کنند.
  • وب سایت سفارشی این امکان را فراهم می کند که وب سایت شما واقعاً “متعلق به شما” باشد. همچنین به مشتریان و سایر بازدیدکنندگان کمک می کند تا وب سایت شما را به خاطر بسپارند.
  • طراحی وب سایت سفارشی برای ایجاد وب سایتی که به وضوح نشان دهنده نام تجاری منحصر به فرد کسب و کار است بسیار مناسب است.
  • شما می توانید مقیاس پذیری را در نظر بگیرید. این بدان معناست که وب سایت شما می تواند همزمان با توسعه کسب و کار شما بدون استرس و پیچیدگی توسعه یابد.

چه کسی به سفارش سایت اختصاصی نیاز دارد؟

طراحی وب سایت بخشی جدایی ناپذیر از تجارت در این عصر دیجیتال است. اما چه کسی واقعاً به یک وب سایت حرفه ای نیاز دارد؟ خوب ، آن دسته از شرکت هایی که باید حضور آنلاین غالب خود را تضمین کنند و مایل هستند که از رقبای خود جلوتر باشند ، به دنبال سفارش سایت اختصاصی هستند.

بنابراین ، تقریباً هر شرکتی آژانس طراحی لوگو ، آژانس طراحی وب سایت ، شرکت طراحی بروشور یا هر نوع شرکتی در بازار رقابتی سخت به دنبال وب سایت منحصر به فردی است که برجسته می شود.

چنین وب سایتی دارای رنگ ها و فونت های نام تجاری ، تصاویر مربوط ، نمادها ، محتوا و غیره است که ارزش ها و پیام های تجاری شرکت را منعکس می کند. طراحی یک صفحه وب خوب و مورد نیاز برای جذب بازدیدکنندگان با ویژگی های کاربر پسند و تبدیل آنها به مشتریان احتمالی است.

 

 

 

چه کسی به سفارش سایت اختصاصی نیاز دارد؟
چه کسی به سفارش سایت اختصاصی نیاز دارد؟

 

 

طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت اختصاصی یعنی از مجموعه ای از برنامه های کاربردی ( که از طریق کد و برنامه هایی که برای طراحی وب سایت ها هستند) برای ایجاد یک سایت زیبا که عملکرد خوبی دارد، استفاده کنیم. به لطف طراحی سایت ، کاربر نهایی می تواند به راحتی از وب سایت هایی که از هر مرورگر اینترنت به آنها متصل می شوند بدون نیاز به دانش فنی استفاده کند.

از سوی دیگر ، اشتباهات یا نادیده گرفته شدن نقایص در طراحی سایت اختصاصی می تواند منجر به دور شدن از اهداف اصلی شود. به همین دلیل ، سهولت استفاده به اندازه تجسم هنگام طراحی وب سایت اهمیت دارد. برای تحقق همه این شرایط ، استفاده از قوانین مختلف ، ابزارهای طراحی و برنامه های طراحی ضروری است.

خدمات شرکت هنگام سفارش سایت اختصاصی شما شامل چه مواردی است؟

هر شرکت طراحی وب سایت حرفه ای متفاوت است ، به همین دلیل ضروری است که بدانید خدمات طراحی وب آنها شامل چه مواردی است. به این ترتیب ، کسب و کار شما می تواند قیمت ها و تاریخ تحویل ها را با یکدیگر مقایسه کند تا بهترین شرکت طراحی وب را برای شما انتخاب کند.

خدمات طراحی وب سایت

  • مدیر پروژه اختصاصی
  • طراحی دلخواه
  • کپی نویسی حرفه ای
  • سئو
  • طراحی تعاملی
  • ادغام پایگاه داده
  • قابلیت تجارت الکترونیک
  • CMS

مدیر پروژه اختصاصی

شرکت طراحی وب حرفه ای شما ، یک مدیر پروژه مجرب و ماهر را در اختیار شما قرار می دهد. مدیر پروژه خواسته های شما را یکپارچه می کند.

طراحی دلخواه

یک طراحی سفارشی مزیت رقابتی را برای شرکت شما فراهم می کند. همچنین چندین نمونه اولیه از کارهای تیم طراحی داخلی را ببینید و با کمک آنها یک طرح اصلی برای خود انتخاب کنید.

سئو سایت

بیش از 90% از تجربیات آنلاین با یک موتور جستجو آغاز می شود ، به همین دلیل سئو اهمیت دارد. با SEO ، شرکت شما می تواند افرادی را که به دنبال محصولات یا خدمات شما هستند ، جذب کند ، خواه کسب و کار شما بصورت آنلاین یا آفلاین فعالیت کند.

به همین دلیل تیم طراحی ، توسعه و SEO اطمینان می دهد که سایت شما بهترین شیوه ها را برای SEO دنبال می کند. از سرعت صفحه شما گرفته تا بهینه سازی سایت ، سئوی فنی و غیر فنی شما را تنظیم می کند.

طراحی تعاملی

طراحی واکنش گرا بسیار حیاتی است زیرا بیش از 50 درصد ترافیک اینترنت از دستگاه های تلفن همراه ناشی می شود. ارائه وب سایت به کاربران که با دستگاه آنها سازگار نیست ، چه تلفن هوشمند و چه تبلت ، می تواند به ترافیک ارگانیک ، رتبه بندی SEO و درآمد وب سایت شما آسیب برساند.

طراحی واکنش گرا بسیار حیاتی است زیرا بیش از 50 درصد ترافیک اینترنت از دستگاه های تلفن همراه ناشی می شود. به همین دلیل است که شرکت طراحی وب حرفه ای فقط طرح های واکنش گرا ایجاد می کند.

ادغام پایگاه داده

پایگاه داده ، مانند سیستم پردازش پرداخت ، می تواند نقش مهمی در عملیات شرکت شما ایفا کند. به عنوان بخشی از خدمات طراحی وب سایت و همچنین خدمات طراحی مجدد ، یکپارچه سازی پایگاه داده را ارائه می دهد. خواه به دنبال راه حل های اساسی ، پیشرفته یا سفارشی هستید ، تیم توسعه می تواند از آن مراقبت کند.

محتوا نویسی حرفه ای

ممکن است کاربران از خواندن مطالب سایت صرف نظر کنند ، اما محتوا نقش فوق العاده ای در تصمیم گیری برای خرید آنها ایفا می کند.

به همین دلیل است که شرکت طراحی وب سایت حرفه ای دارای تیم اختصاصی محتوا نویسی است. کپی رایترها در زمینه های مختلف ، از فنی تا غیر فنی ، می توانند محتوای بهینه شده توسط SEO و نام تجاری شما ایجاد کنند.

قابلیت تجارت الکترونیک

برای مشاغل تجارت الکترونیک و همچنین شرکت هایی که پرداخت آنلاین خدمات آفلاین را می پذیرند ، داشتن یک راه حل امن تجارت الکترونیکی ضروری است. این که آیا شرکت شما به یک راه حل در سطح سازمان یا سیستم بدون سر و صدا نیاز دارد ، تیم توسعه داخلی می تواند از عهده آن برآید.

به عنوان بخشی از خدمات ، آزمایش عمیقی از سیستم شما انجام می شود. این مرحله فعال نه تنها امنیت سیستم شما ، بلکه عملکرد آن را نیز تضمین می کند. به این ترتیب ، شرکت شما می تواند سایتی آماده برای سفارش و پردازش پرداخت راه اندازی کند.

CMS

با توجه به اینکه بیش از 50 درصد مشاغل از بازاریابی محتوا استفاده می کنند ، به CMS نیاز دارید. CMS می تواند به تیم شما در انتشار ، مدیریت و به روز رسانی محتوا بدون داشتن هیچ تخصصی کمک کند.

روند کار در سفارش سایت اختصاصی چگونه است؟

به عنوان شریک شما ، شرکت طراحی وب حرفه ای قصد دارد یک فرایند بدون دردسر و راحت را برای تیم شما ارائه دهد.

مراحل شش مرحله ای را مرور کنید تا ببینید مراحل کار چگونه است:

  1. مشاوره
    هنگامی که یک شرکت طراحی وب سایت حرفه ای را انتخاب می کنید ، یک مدیر پروژه اختصاصی با شما همکاری می کند. مدیر پروژه شما به عنوان یک نقطه تماس اختصاصی برای تیم شما عمل می کند و هر سوال ، نظر یا هر چیزی که در ذهن شما باشد ، می توانید با او در میان بگذارید.
    در ابتدای کار ، با مدیر پروژه خود ملاقات می کنید ، چه بصورت حضوری و چه از طریق تلفن. این مشاوره به مدیر پروژه اختصاصی شما اجازه می دهد تا در مورد کسب و کار ، نام تجاری ، چشم انداز و اهداف وب سایت شما اطلاعات بیشتری کسب کند.
  1. ماکت
    پس از ملاقات شما ، تیم طراحی شروع به ساختن مجموعه ای از ماکت ها و نمونه های اولیه برای سایت شما می کند. هنگامی که تیم شما این نمونه های اولیه را مشاهده کرد ، می توانید نمونه ای را انتخاب کنید که مناسب سلیقه و نیازهای شما باشد.
  1. طراحی
    با انتخاب طرح کلی شما ، طراحان و توسعه دهندگان ، روند ایجاد سایت شما را آغاز می کنند. از طراحی صفحه اصلی شما تا توسعه CMS ، تیم طراحی با کارآمدی و دقت برای آماده سازی وب سایت شما و اطمینان از بهینه سازی آن برای SEO کار می کند. در طول این فرآیند ، شما به روزرسانی های معمول را از مدیر پروژه خود دریافت می کنید.
    در بیشتر موارد ، تیم شما همچنین با مدیر پروژه اختصاصی شما ملاقات می کند تا پیشرفت سایت شما را مورد بررسی قرار دهد. این جلسات و همچنین به روز رسانی های معمول ، به شرکت طراحی وب حرفه ای اجازه می دهد تا اطمینان حاصل کند که وب سایت شما انتظارات و خواسته های شما را برآورده می کند.
  1. آزمایش
    هنگام سفارش سایت اختصاصی ، انتظار یک وب سایت بی عیب و نقص را دارید. به همین دلیل تیم طراحی و توسعه ، آزمایشات کاملی را انجام می دهد. عملکرد ناوبری ، سیستم پایگاه داده ، راه حل تجارت الکترونیک و موارد دیگر را بررسی می کند. همچنین سرعت و عملکرد سایت شما را ارزیابی می کند تا تجربه کاربری و رتبه بندی وب سایت شما را به حداکثر برساند.
  1. راه اندازی
    در تاریخ راه اندازی دلخواه شما ، مدیران پروژه ، توسعه دهندگان و طراحان شرکت ، فرایند راه اندازی وب سایت شما را انجام می دهند. پس از راه اندازی سایت شما ، شرکت طراحی وب سایت برای بار دیگر بررسی های لازم را انجام می دهد تا مطمئن شود وب سایت شما عاری از خطا است.
    اگر در مورد نحوه بازاریابی سایت خود و به حداکثر رساندن عملکرد آن سوالی دارید ، همیشه می توانید با مدیر پروژه خود صحبت کنید. همچنین می توانید قبل از شروع طراحی وب سایت خود با صحبت با یک استراتژیست مجرب ، مشاوره فوری دریافت کنید.

خرید قالب اختصاصی وردپرس

خرید قالب اختصاصی وردپرس بهتر است یا قالب آماده رایگان وردپرسی؟ در این مقاله به این موضوع اشاره خواهیم کرد و اینکه چرا باید یک قالب اختصاصی برای سایت خود خود تهیه کنید را بررسی خواهیم کرد.

اما ابتدا ببینم قالب وردپرس چیست؟ قالب وردپرس مجموعه‌ای از فایل‌های PHP و CSS است که ظاهر و گرافیک کلی سایت وردپرس، از جمله رنگ‌ها، طرح‌بندی، تایپوگرافی و دیگر عناصر سبک را تعیین می‌کند.

وردپرس شامل یک یا چند قالب پیش فرض است. این قالب های پیش فرض عبارتند از: بیست و چهارده، بیست و پانزده، و بیست و شانزده و غیره. اگر فقط به یک سایت وبلاگی بسیار ساده نیاز دارید، این تم های پیش فرض خوب هستند. اما اگر به دنبال گزینه‌های بیشتر، طرح‌بندی‌ها و سبک‌های بهتر و پشتیبانی می‌گردید، باید به خرید قالب اختصاصی وردپرس فکر کنید.

9 نکته در سفارش سایت اختصاصی

 

 

 

9 نکته در سفارش سایت اختصاصی
9 نکته در سفارش سایت اختصاصی

 

 

  1. طرح و قالب شما منعکس کننده کار شما باشد
    وب سایت شما نشان دهنده برند شما است ، بنابراین طراحی آن باید نشان دهنده برند شما باشد. مهم این است که شما طرحی را انتخاب کنید که متناسب با نام تجاری شما باشد زیرا مردم شما را با آن به یاد خواهند آورد. نوع کسب و کار شما ، طراحی شما را تعیین می کند.
    اگر شما یک شرکت طراحی گرافیک هستید ، ممکن است یک طراحی وب داشته باشید که دقیق تر است. از طرف دیگر ، مطب پزشک دارای طرحی است که ساده و منعکس کننده تجارت آنها است. با انتخاب یک طرح تمیز و مدرن که نشان دهنده شرکت شما باشد ، مشتریان بیشتری را در صفحه خود حفظ خواهید کرد.
  1. یک صفحه اصلی ساده و جذاب ایجاد کنید
    چه از تبلیغات بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) و چه از پرداخت به ازای کلیک (PPC) استفاده کنید ، معمولاً افراد را برای اطلاع از کسب و کار خود به صفحه اصلی خود هدایت می کنید. هنگامی که آنها در آنجا هستند ، می توانند در وب سایت شما حرکت کنند تا اطلاعات عمیق تری را بیاموزند. با این حال ، صفحه اصلی نمایشی اولیه از نام تجاری شما است ، بنابراین منبع مفیدی برای اطلاع از مشتریان در مورد شرکت شما است.
    این مهم است که شما یک صفحه اصلی ساده اما موثر طراحی کنید. شما نمی خواهید بازدیدکنندگان خود را با اطلاعات فراوان غرق کنید. اگر وب سایت شما بیش از حد شلوغ است ، شما را از هدف اصلی خود باز می دارد.
    • نکات حرفه ای در سفارش سایت اختصاصی
      به جای بلوک های متنی ، می توانید عناصر بصری ایجاد کنید که به صفحات با اطلاعات بیشتر پیوند دارند. این به خوانندگان کمک می کند تا جنبه های مختلف کسب و کار شما را ببینند و به آنها امکان می دهد تصمیم بگیرند که در آینده به چه چیزی نگاه کنند. اگر میخواهید نکات بیشتری بدانید حتما با ما در دولوپرس پرو تماس بگیرید.
  1. یک ناوبری کاربردی ایجاد کنید
    ناوبری شما یکی از مهمترین بخش های وب سایت شما است. وقتی افراد می خواهند اطلاعاتی در سایت شما پیدا کنند ، از ناوبری شما استفاده می کنند. شما می خواهید مردم بدون مشکل صفحات مناسب را پیدا کنند. وقتی ناوبری خود را طراحی می کنید ، باید اطمینان حاصل کنید که استفاده از آن ساده و آسان است.
    شما می خواهید عناوین گسترده ای ایجاد کنید که می تواند شامل زیرنویس های خاص باشد. این به شما کمک می کند وب سایت خود را منظم نگه دارید و همچنین به بازدیدکنندگان خود در پیدا کردن اطلاعات کمک می کند. اگر ناوبری ضعیفی دارید ، کاربران اطلاعاتی را پیدا نمی کنند. آنها برای یافتن صفحات مناسب تلاش می کنند. این باعث می شود آنها سایت شما را ترک کرده و سایت رقیب را انتخاب کنند.
  1. طراحی واکنش گرا
    یکی از مهم ترین مواردی که برای وب سایت خود نیاز دارید طراحی ریسپانسیو است. طراحی واکنش گرا بسیار مهم است زیرا بر تجربه کاربران از سایت شما تأثیر می گذارد.
    وقتی وب سایت شما طراحی ریسپانسیو داشته باشد ، با دستگاهی که کاربر از آن استفاده می کند سازگار می شود. چه تلفن همراه باشد یا لپ تاپ ، هر دو کاربر سایت شما را به گونه ای می بینند که متناسب با دستگاه آنها باشد. این امر برای حفظ تعامل کاربران در سایت شما بسیار مهم است.
  1. قرار دادن خلاصه مطالب برای مرور
    بسیاری از سرنخ ها سایت شما را برای یافتن اطلاعات محدود می کنند. آنها به دنبال اطلاعات خاصی هستند ، بنابراین به سرعت در سایت شما جستجو می کنند تا آن را پیدا کنند. این امر به ویژه در مورد کاربران تلفن همراه صادق است.
    شما باید طرحی ایجاد کنید که بتواند صفحات شما را برای کاربر آسان کند. مهم است که آنها به سرعت اطلاعات مناسب را پیدا کنند. شما می توانید وب سایت خود را طوری طراحی کنید که مخاطبین شما بتوانند سایت شما را به راحتی تردد کنند.

 

منبع : طراحی سایت در دولوپرز پرو

nazila76
nazila76 IT engineer and SEO expert

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋