nazi

nazi

ماشین لباسشویی صنعتی

ماشین لباسشویی صنعتی

ماشین لباسشویی صنعتی یکی از مهمترین دستگاه های شستشو است، که در دسته‌بندی تجهیزات لاندری یا همان شستشوی البسه و پارچه های مختلف قرار می‌گیرد. این دستگاه کاربردی در رستوران‌های بزرگ، هتل‌ها و ارگان‌هایی مانند بیمارستان برای نظافت و شست‌وشو لباس پرسنل و انواع پارچه ها نظیر پتو و روبالشتی و... مورد استفاده قرار می‌گیرد. آشپزخانه های صنعتی در بخش لاندری خود، یکی از اصلی ترین مشتریان ماشین لباسشویی صنعتی هستند. استفاده از لباسشویی صنعتی علاوه بر تضمین پاکیزگی، باعث انجام سریع‌تر کارها و صرفه‌جویی در زمان و دیگر منابع می‌شود. این دستگاه‌ها به دلیل داشتن ظرفیت‌های بزرگ (از 15 تا 150 کیلوگرم و حتی مدل 400 کیلویی) برای محیط‌های صنعتی و نظامی مناسب هستند. همچنین با برخورداری از ویژگی‌هایی مانند جداره‌های استیل ضد زنگ، تنظیم هوشمند میزان تزریق مواد شوینده و قابلیت اتصال به شیرهای آبگرم و سرد می‌توان به‌صورت دائمی و روزانه از آنها استفاده کرد.

 

بهترین ماشین لباسشویی؛ خارجی یا ایرانی؟

در گذشته مدل های خارجی این دستگاه ها از کیفیت بسیار بالا و بی همتایی در کشور برخوردار بود. به شکلی که استفاده های مشتریان تنها از دستگاه ماشین لباسشویی صنعتی وارداتی بود. امروزه با همت تولید کنندگان داخلی، نمونه های ایرانی این دستگاه کیفیتی نظیر مدل های خارجی و گاه بهتر دارند! موتور و اینورتر خارجی در یک دستگاه ایرانی بهترین بازخورد را داشته است. برنامه های مختلف شستشو، آبگیری با توان بالا، صدای کم، لرزش بسیار کم، سرعت چرخش بالا و پاک کنندگی بسیار قوی از ویژگی های دستگاه های ایرانی می‌باشد.

از طرفی در صورت خرابی یک یا چند قطعه، وجود آن در فروشگاه های آنلاین و بازار کار را بسیار راحت تر می‌کند.

ماشین لباسشویی صنعتی تهران

تهران بزرگترین شهر ایران از نظر وسعت صنعتی و استفاده از تجهیزات لاندری می‌باشد. خرید و تهیه ماشین لباسشویی صنعتی در تهران همانند دیگر شهر ها، با استفاده از تماس تلفنی با استوار صنعت ممکن است. انواع دستگاه‌ها با ویژگی های خاص خودشان، بسته به نیاز مشتریان عزیز قابل سفارش می‌باشند. دغدغه تعمیر و تأمین قطعات به دلیل کیفیت بالای محصولات داخلی و موجود بودن این قطعات در بازار وجود ندارد. پس خرید ماشین لباسشویی صنعتی ایرانی در تهران ازصنایع استواری، یکی از بهترین راه های تأمین نیاز در تهران است.

نگهداری ماشین لباسشویی صنعتی

مجموعه نکاتی که در نگهداری این دستگاه ها رعایت می‌شود؛ به شرح زیر است:

  • فاصله ماشین لباسشویی صنعتی از دیور به یک اندازه باشد.
  • با چندبار استفاده مداوم از این دستگاه های صنعتی؛ یکبار باید با قرص های مخصوص، دستگاه دیگ خود را هم بشورد.
  • سیم دستگاه نباید کشیده شود؛ پس پریز برق باید نزدیک دستگاه تعبیه شود.
  • استفاده از برنامه های کامل یا گرفته شود و نحوه متصل کردن دقیق آب گرم و سرد باید آموخته شود.

ماشین لباسشویی صنعتی دست دوم

همین دستگاه ها را به صورت دست دوم هم می‌توان تهیه کرد. تفاوت دست دوم با نو در میزان کارکرد آن و قیمت مناسب تری است که بر روی خود دارد. ماشین لباسشویی صنعتی دست دوم یکی از بهترین گزینه های اقتصادی برای مجموعه های کوچک است که امکان خرید نو این دستگاه را ندارند.

مشخصات ماشین لباسشویی صنعتی

ماشین های لباسشویی صنعتی در مدل های نیمه اتوماتیک، تمام اتوماتیک، نیمه استیل و تمام استیل تولید می‌شوند. این دستگاه ها دارای یک دیگ هستند که معمولاً از جنس استنلس استیل 304 ساخته می شود. برق دستگاه ها می‌تواند سه فاز یا تک فاز تأمین شود. جنس بدنه این دستگاه ها نیز از آلومینیوم یا استنلس استیل ساخته می‌شود. صفحه نمایشگر دیجیتال بر روی دستگاه های عرضه شده توسط مجموعه استوار صنعت، توضیحی از وضعیت فعلی دستگاه به افراد می‌دهد. همچنین این دستگاه ها توان آبگیری بالایی دارند و می‌توانند در مدت زمان کوتاهی لباس ها را تا حداکثر مقدار ممکن خشک کنند. تمامی ماشین لباسشویی های صنعتی عرضه شده توسط مجموعه صنایع استواری، دارای نشان استاندارد ایران هستند.

خرید ماشین لباسشویی صنعتی

خرید ماشین لباسشویی صنعتی از یک فروشگاه معتبر، خیال مشتریان را از بابت اصالت دستگاه و کیفیت بالای برند آن راحت می‌کند. فروشگاه استوار صنعت با سال‌ها فروش موفق و کسب اعتماد در زمینه تأمین تجهیزات ساختمانی و بخش لاندری، یکی از بزرگترین عرضه کننده های این دستگاه‌ها می‌باشد. می‌توانید جهت کسب اطلاع بیشتر و ثبت سفارش، با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بعلاوه ثبت سفارش فوری بهره مند شوید.

nazi
nazi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋