🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

شاهکار ایرانی که ماشین بازان خافن را مجذوب خود کرد

منصوری در جدیدترین دور از تیونینگ‌های خود، به سراغ مازراتی MC۲۰ رفته است.

گجت نیوز: منصوری در جدیدترین دور از تیونینگ‌های خود، به سراغ مازراتی MC20 رفته است.

حاصل کار تیونر ایرانی روی مازراتی MC20 منصوری، شامل کیت بدنه فیبرکربن، روکش‌های فضای داخلی و ارتقای یکصد اسب بخاری قدرت موتور .

شاهکار یک ایرانی که ماشین‌بازهای خفن را شیفته خود کرد

از مازراتی MC20 تیونینگ منصوری رونمایی شد. این خودرو کوپه از بدنه کاملاً فیبر کربنی، پیشرانه تقویت شده و کابین مجلل برخوردار شده است.

در صورتی که طی چند وقت اخیر رولز رویس کالینان منصوری با تم لوکس عربی و پورشه ۹۱۱ توربو کابریولت منصوری در اخبار خودرو نتوانسته‌اند توجهتان را جلب کنند، این مازراتی تیون شده توسط منصوری باید بتواند بالاخره این قاعده را تغییر بدهد.

شاهکار یک ایرانی که ماشین‌بازهای خفن را شیفته خود کرد

این شرکت تیونینگ مشهور از نسخه تیون شده مازراتی MC20 با تغییرات چشمگیری در نمای بیرونی، کابین و پیشرانه رونمایی کرد. این نسخه ویژه با نام مازراتی MCX پرگوسا در تعداد فوق‌العاده محدود تولید می‌شود.

طراحی نمای بیرونی مازراتی MCX پرگوسا

بدنه مازراتی MC20 منصوری تقریباً به‌صورت کامل با فیبر کربن ساخته شده و ورودی جدید در کاپوت دارد. این خودرو از لحاظ آیرودینامیکی هم دستخوش تغییرات شده است.

شاهکار یک ایرانی که ماشین‌بازهای خفن را شیفته خود کرد

دماغه بازطراحی شده با ورودی‌های بزرگ‌تر و ورودی‌های متعدد روی کاپوت و گلگیرها برخی دیگر از المان‌های منصوری MCX هستند‌. این خودرو لوکس سوار بر رینگ‌های ۲۱ اینچی در جلو و نمونه‌های ۲۲ اینچی در عقب شده است. در ناحیه عقب اسپویلر بزرگ، کاور موتور، دیفیوزر دوگانه و چهار خروجی اگزوز به چشم می‌خورند.

شاهکار یک ایرانی که ماشین‌بازهای خفن را شیفته خود کرد

کابین مازراتی ام سی ۲۰ منصوری

به رسم همیشه منصوری، امکان شخصی‌سازی کابین ام سی ایکس پرگوسا دقیقاً با توجه به علایق و ترجیحات مشتری وجود دارد. نمونه‌هایی که به نمایش گذاشته شده‌اند روکش چرم مشکی و نارنجی دارند که حتی در کف‌پوش‌ها قابل مشاهده است. کمربندها هم به رنگ نارنجی درآمده‌اند و نام منصوری روی آن‌ها دیده می‌شود. همچنین در کنسول مرکزی المان‌هایی طلایی‌رنگ و در برخی از قسمت‌های دیگر کابین تریم فیبر کربن به کار رفته است.

شاهکار یک ایرانی که ماشین‌بازهای خفن را شیفته خود کرد

مشخصات فنی مازراتی MC۲۰ منصوری

منصوری اجزای الکترونیکی پیشرانه این مازراتی را اصلاح کرده و یک سیستم اگزوز عملکردبالا را در آن پیاده‌سازی کرده است. با تغییرات صورت گرفته، موتور ۳ لیتری V6 تویین توربو این خودرو توانایی تولید قدرت ۷۴۰ اسب بخار و گشتاور ۸۸۰ نیوتن متر را دارد. قدرت این سوپرکار ۱۱۹ اسب بخار و گشتاور آن ۱۵۰ نیوتن متر نسبت به نسخه استاندارد افزایش پیدا کرده است. در واقع این نسخه تیون شده توسط منصوری حتی از MCXtrema، نسخه مخصوص پیست مازراتی MC20 خروجی بیشتری تولید می‌کند‌.

شاهکار یک ایرانی که ماشین‌بازهای خفن را شیفته خود کرد

مازراتی MCX منصوری با کاهشی 0.3 ثانیه‌ای می‌تواند ظرف 2.6 ثانیه از 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت شتاب بگیرد. حداکثر سرعت این ماشین هم با افزایشی 10 کیلومتری، به 335 کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

خودروساز ایتالیایی تصمیم دارد تا نسخه قوی‌تری از مازراتی MC20 را به تولید برساند. این خودرو هم‌اکنون با کد پروژه 24 شناخته می‌شود و مناسب راندن در پیست است.

پیشرانه V6 Nettuno در این مدل می‌تواند 740 اسب بخار قدرت تولید کند. نسخه‌های استاندارد مازراتی MC20 به گیربکس هشت‌سرعته دوکلاچه مجهز هستند. با‌این‌حال نسخه مسابقه‌ای پروژه 24 به گیربکس شش‌سرعته دستی مجهز خواهد بود.

شاهکار یک ایرانی که ماشین‌بازهای خفن را شیفته خود کرد

کابین هم از ورود لاین پرچم ایتالیا، رنگ زرد و فیبر کربن به خوبی استقبال کرده است. البته که رنگ سفیدی که به صندلی ها، کمربندها، سقف، رودری ها، آفتاب گیرها و کنسول میانی نفوذ کرده دیوانه کننده است.

در طراحی بیرونی خودرو متوجه تغییراتی در بخش جانبی، نواحی اطراف دریچه‌های ورودی هوا و جلو پنجره می‌شویم ولی سپر استوک در جلو نگه داشته شده است. کاپوت نو است و چراغ‌های جلو نیز دارای تزئینات اطراف هستند.

قطعات اضافی بیشتری در جلو و پایین درب ها دیده می شود. این خودرو دارای تزئینات اضافی در پانل‌های یک چهارم عقب است. در نمای عقب با بال بزرگ، یک دیفیوزر جدید که دارای چراغ ترمز یکپارچه و اتصالات جانبی است مواجه می‌شویم و در کل بخش پشت خودرو پر زرق و برق است.

شاهکار یک ایرانی که ماشین‌بازهای خفن را شیفته خود کرد

رنگ بدنه مازراتی MC20 منصوری ترکیبی از خاکستری تیره، روکش‌های ساتن با نوار زرد و قطعات طرح فیبر کربن است. رینگ‌های 10 پره خودرو نیز برنزی تیره هستند. فضای داخلی مازراتی ام سی 20 منصوری نیز از رنگ زرد پیروی می‌کند و در مرکز صندلی‌ها طرح پرچم ایتالیا نمایان شده است. البته برخی از قطعات داخلی خودرو به رنگ مشکی هستند.

قیمت و عرضه مازراتی MC۲۰ تیونینگ منصوری

در حال حاضر قیمت MCX پرگوسا مشخص نیست. در واقع صرفاً 5 دستگاه از این خودرو ساخته می‌شود و هر مشتری باید در ابتدا نسخه استاندارد این خودرو مازراتی را به منصوری تحویل بدهد تا این شرکت تیونینگ آن را به دلخواه آن‌ها سفارشی‌سازی کند. با نگاهی اجمالی به این نسخه ویژه به راحتی قابل حدس است که قیمت آن دست کم چندین برابر نسخه استاندارد مازراتی MC20 خواهد بود.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋