nazarkade 1400

nazarkade 1400

3 آمار مهم که نشان می دهد چگونه نظرات دیگران بر مصرف کنندگان و خریداران دیگر تأثیر می گذارد

اگر از خود می پرسید که بررسی مشتریان چقدر بر تصمیمات خرید تأثیر می گذارد ، سپس توجه داشته باشید:

تحقیقات منتشر شده توسط Fan & Fuel خاطرنشان می کند که مصرف کنندگان نه تنها می خواهند نظرات خود را در مورد محصولات و خدمات شما ببینند ، بلکه در نظرات مشتریان شما نیز به دنبال جزئیات ریز و درشت هستند. مصرف کنندگان علاقمندند در مورد تجربیات و مشکلاتی که مشتریان داشته اند ، نحوه پاسخگویی شما به شکایات ، اجماع در مورد اینکه آیا محصول یا خدمات مطابق ادعاهای شما بوده و غیره ، آشنا شوند.

در واقع ، طبق داده های آنها ، 97 of از شرکت کنندگان گفتند که بررسی مشتری در تصمیم گیری های خرید آنها نقش دارد. 92 consumers از مصرف کنندگان در صورت نداشتن نظرات مشتری در خرید تردید می کنند و 94 reviews در صورت موجود بودن نظرات را می خوانند.

نیازی به گفتن نیست که بررسی ها بسیار مهم هستند. اما آنها دقیقاً چگونه بر تصمیمات خرید تأثیر می گذارند؟ در اینجا 3 راه وجود دارد:

1. 88٪ از مشتریان به همان اندازه که به توصیه های شخصی اهمیت می دهند ، به مرورهای آنلاین اهمیت می دهند.

وقتی صحبت از اعتبار یک کسب و کار می شود ، دهان به دهان به طور مداوم مورد توجه بوده است. با این حال ، با دسترسی گسترده به اینترنت در حال حاضر ، بررسی های آنلاین اکنون به اندازه یک توصیه شخصی از سوی شخصی که می شناسید اعتبار دارد. نکته مهمی که باید در اینجا به خاطر بسپارید این است که مصرف کنندگان به بازبینی که هم با کیفیت و هم معتبر باشد اعتماد خواهند کرد. اگر به نظر می رسد هرزنامه است یا برای آن هزینه پرداخت شده است ، احتمالاً تأثیر معکوس دارد و مشتریان را خاموش می کند.

2. به طور متوسط ​​، بررسی ها باعث افزایش 18 درصدی فروش می شود.

مشتریان بیشتر از وب سایتی که نظرات مشتریان را دارد خریداری می کنند تا وب سایتی که فاقد آن است. نمایش نظرات در وب سایت شما به مشتریان بالقوه اطمینان بیشتری در تصمیمات خرید آنها می دهد و تردیدها را کاهش می دهد و منجر به نرخ تبدیل بالاتری می شود. همچنین می تواند به اعتبار و اعتبار برند شما کمک کند. همه اینها منجر به فروش بیشتر می شود که ناشی از افزایش نرخ تبدیل ، نرخ بازگشت بازدیدکنندگان و اندازه سفارش متوسط ​​است.

3. 86٪ مردم در صورت داشتن نظرات منفی در تجارت با شرکتی تردید می کنند.

نظرات نامطلوب بر تجارت شما تأثیر منفی می گذارد. یک بازبینی بد کیفیت و قابلیت اطمینان محصول یا خدمات شما را ضعیف نشان می دهد. با این حال ، یک نکته بسیار مهم باید در نظر گرفته شود: عدم نقد کامل نظرات منفی در صفحه محصول یا خدمات ، اعتبار آن را نیز کاهش می دهد. همه نظرات مثبت به نظر می رسد که کل صفحه معتبر نیست ، در حالی که یک یا دو نظر منفی منفی در واقع نشان می دهد که شما یک تجارت واقعی هستید. به هر حال ، هیچ کس کامل نیست - و این در مورد مشاغل نیز صدق می کند.

بررسیهای کمتر مطلوب را به عنوان فرصتی برای درخشش مهارتهای خدمات مشتری در نظر بگیرید. این که بتوانید مسائل ارائه شده در نظرات منفی مشتریان را حل کنید ، می تواند در نهایت تأثیر مثبتی بر مشتریان بالقوه داشته باشد زیرا نشان می دهد که شما به مشتریان خود اهمیت می دهید. با این حال ، بی پاسخ گذاشتن آنها فقط به شهرت شما و رابطه شما با مشتریان آسیب می رساند.

مصرف کننده توانمند

به سادگی ، بررسی ها عامل تعیین کننده مهمی برای بسیاری از مشتریان خرید آنلاین است. بررسی ها به ایجاد اعتماد بین مشتری و تجارت کمک می کند. تعداد زیادی از نظرات همراه با نظرات عالی به ایجاد اعتماد فوری کمک می کند که در نهایت بازدیدکنندگان آنلاین را به مشتریان واقعی پرداخت می کند.

برای راهنمایی در مورد نحوه رسیدگی به نظرات منفی مشتریان ، نحوه پاسخگویی به مشتریان در رسانه های اجتماعی را بررسی کنید.

در اینجا آمارهای بیشتری در مورد تأثیر نظرات بر تصمیمات خرید مصرف کنندگان پیدا کنید.

منبع

nazarkade 1400
nazarkade 1400

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋