nazanin

nazanin

هایفوتراپی پوست چیست ؟

هایفوتراپی روشی غیر تهاجمی و بدون درد برای سفت کردن و لیفت صورت است. این درمان از امواج فراصوت با فرکانس بالا برای تحریک پوست برای تولید کلاژن استفاده می کند که باعث تقویت پوست می شود. اگرچه تاثیر هایفوتراپی بر روی پوست و همچنین سایر درمان های زیبایی بسیار جالب است، اما باید مزایا و معایب آن را در نظر گرفت. آیا هایفو می تواند درمان مناسبی برای شما باشد؟

هایفوتراپی

هایفوتراپی در تهران


هایفو روشی غیر تهاجمی و بدون درد است که از نوع خاصی از امواج (سونوگرافی با فرکانس بالا) برای لیفت، سفت کردن و آبرسانی پوست استفاده می کند.
اگرچه این روش درمانی به خوبی و موثر عمل می کند، اما با زخم ها و جراحات و دوره نقاهت طولانی همراه است. برای اولین بار در سال 2008، متخصصان زیبایی از تکنیکی به نام هیپوتراپی برای درمان های زیبایی استفاده کردند که تمام عوارض جراحی را بهبود بخشید.
هایفو تراپی یا هایفو روشی غیر تهاجمی و بدون درد است که از امواج ویژه (امواج اولتراسوند فرکانس بالا) برای لیفت، سفت کردن و آبرسانی پوست برای کاهش چین و چروک، افتادگی و شلی پوست استفاده می کند. هایفو همچنین برای بلند کردن صورت، پلک ها، پیشانی و چانه، درمان سلولیت و سفت کردن بافت های همبند استفاده می شود.

جوانسازی پوست در تهران


کانتور کردن خطوط لبخند، بهبود خطوط چانه و از بین بردن چین و چروک از دیگر مواردی هستند که با کم‌درمانی قابل درمان هستند. در این روش امواج فراصوت با تمرکز بالا به لایه های زیرین پوست نفوذ کرده و پوست را برای تولید کلاژن و الاستین تحریک می کند.
بنابراین، اگر پوست صورت شما شکل اولیه خود را در اطراف چشم، خط فک و پیشانی از دست داده است، هایفو می تواند به ترمیم آن کمک کند. سفت شدن پوست بلافاصله پس از عمل قابل مشاهده است و این اثرات در هفته های بعد با تولید کلاژن بیشتر و سفت شدن بافت همبند بیشتر محسوس می شود.
دستگاه HIFU به طور مرکزی امواج اولتراسوند را به لایه ای از پوست زیر لایه سطحی تزریق می کند و کلاژن سازی را تحریک می کند و منجر به سفت شدن پوست می شود.
برای توضیح مکانیسم اثر هیپوتراپی، توضیح مختصری از لایه های پوست ضروری است. بین لایه زیرین پوست (هیپودرم) و عضله راست شکمی لایه ای به نام SMAS قرار دارد که از بافت نرم تشکیل شده و پوست و ماهیچه را به هم متصل می کند.
در این روش از امواج فراصوت با تمرکز بالا برای نفوذ به لایه های زیرین پوست استفاده می شود که در نتیجه پوست برای تولید کلاژن و الاستین تحریک خواهد شد.
برای ایجاد این لایه، گروهی از الیاف همبند از پوست به عضله کشیده شده و با الیافی که از عضله به پوست می آیند می پیوندند. باعث حرکت انقباضات عضلانی می شود. توجه به این بافت SMAS نقش کلیدی آن را در حرکت درمانی مشخص می کند.

چند جلسه هایفو برای پوست کافی است؟


درمان تا حصول نتیجه مطلوب ادامه می یابد (نه بیشتر). با این حال، تعداد جلسات مورد نیاز به اهداف شما و شکنندگی بافت پوست بستگی دارد. پس از درمان حدود 20 درصد بهبودی مشاهده می شود، اما نتیجه نهایی پس از 3-6 ماه قابل مشاهده خواهد بود.
یکی از مزایای هیپوتراپی این است که بر روی لایه های عمیق تر پوست تمرکز می کند، بنابراین اپیدرم و سطح پوست تحت تأثیر قرار نمی گیرند و آسیب نمی بینند. هیچ بریدگی یا زخمی با این درمان نیازی به درمان ندارد و می توانید بلافاصله فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرید.
هیپوتراپی لایه‌های عمیق‌تر پوست را هدف قرار می‌دهد تا اپیدرم و سطح پوست تحت تأثیر قرار نگیرد یا آسیب نبیند.
این روش ممکن است برای همه مناسب نباشد، به ویژه، هایفوتراپی برای افراد بالای 30 سال که مشکلات پوستی دارند، جواب می دهد. افرادی که پوست شل دارند و منافذ باز زیادی در پوست خود دارند ممکن است روند درمان طولانی تری داشته باشند.
افراد مسن با پوست خشک در گردن یا آفتاب سوختگی شدید و پوست شل کاندیدای مناسبی برای این روش درمانی نیستند و ممکن است نیاز به جراحی داشته باشند. هایفوتراپی برای افرادی که دارای عفونت و ضایعات پوستی باز در ناحیه مورد نظر هستند یا افرادی که آکنه یا لک های شدید در ناحیه درمان دارند توصیه نمی شود.

هایفوتراپی یا لیفت صورت؟


در مقایسه با جراحی لیفت صورت، هایفو هزینه کمتری دارد و خطر کمتری دارد، اما نتایج آن دائمی نیست و ممکن است در سال های بعد از هایفو نیاز به تکرار درمان داشته باشید.
هدف اصلی روش هایفو کاهش سرعت پیری است، به همین دلیل است که شاهد پاسخ بیشتر به درمان در متقاضیان جوان هستیم.
هایفوتراپی برای چه کسانی مناسب است؟
به طور کلی، این درمان برای افراد بین 30 تا 75 سال که از شلی خفیف تا متوسط ​​رنج می برند و می خواهند پیری پوست را به تاخیر بیندازند، بهترین است.
هدف اصلی روش هایفو کند کردن روند پیری است، بنابراین ما بهترین راه حل درمانی را برای متقاضیان جوان تر پیدا می کنیم. متقاضیان بالای 25 سال نیز می توانند از این روش درمانی به عنوان یکی از بهترین راه ها برای جلوگیری از پیری پوست استفاده کنند.
افرادی که پوستشان در اثر قرار گرفتن مداوم در معرض نور خورشید و اشعه ماوراء بنفش آسیب دیده یا رنگ پوستشان تغییر رنگ داده است، ممکن است برای دستیابی به نتایج مطلوب به جلسات درمانی متعدد نیاز داشته باشند.
سالمندانی که از شلی شدید و شلی پوست در ناحیه گردن رنج می‌برند معمولاً کاندیدای مناسبی برای هیپوتراپی نیستند و احتمالاً به جراحی نیاز خواهند داشت. این روش برای کسانی که زخم، عفونت، آکنه کیستیک و کاشت فلزی در ناحیه مورد نظر دارند، مناسب نیست.

nazanin
nazanin

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋