ریمانیل [ خدمات ناخن در تهران ]

ریمانیل [ خدمات ناخن در تهران ]

ریمانیل یک مرکز خدمات ناخن در تهران است. این سالن در زمینه ارائه خدمات کاشت ناخن فعالیت دارد و به همراه متخصصان و ناخنکاران با تجربه آماده ارائه خدمت به شما عزیزان می‌باشد. | rymanail.ir

روسیه و مانیکور؟!!!

مانیکور روسی در حال حاضر یکی از متداول ترین روش‌های مانیکور کردن ناخن در میان سالن ها و ناخنکاران ایران به خصوص تهران می‌باشد. اگر شما برای مانیکور کردن ناخن در تهران به چند سالن مراجعه کنید، مشاهده خواهید کرد که اکثرا از این روش برای مانیکور کردن استفاده می‌کنند. دلیل استفاده بیشتر ناخنکاران از این روش نیز تمیز تر بودن نتیجه نهایی آن می‌باشد؛ همچنین مانیکور روسی روش بهتری برای زیر سازی کردن ناخن قبل از کاشت می‌باشد.

. . .

 

مراحل مانیکور کردن ناخن به روش روسی

مراحل مانیکور کردن ناخن به روش روسی نیز به مانند مانیکور معمولی است با تفاوت‌هایی در مراحل اجرای آن؛ همچنین توجه داشته باشید که در اجرای هرگونه خدمات ناخن ناخنکاران می‌توانند از وسایل مختلفی استفاده کنند.

 

استفاده از پوشر

ابتدا با استفاده از پوشر کوتیکول های اضافی روی ناخن را به عقب پراکنده کنید، تا در مرحله بعد بتوانید آن ها را به راحتی از سطح ناخن جدا کنید.

استفاده از سوهان برقی

در این مرحله سر سوهان اشکی را بردارید و داخل دستگاه سوهان برقی قرار داده و عمل سوهان کشی را شروع کنید. مهمترین نکته ای که باید به ان توجه کنید این است که از سر سوهان آبی رنگ برای سوهان کشی استفاده نمایید. سرعت دستگاه نباید پایین باشد. عمل سوهان کشی به صورت دایره ای است. توجه به جهت سر سوهان برای سوهان کشی بسیار مهم است.

با استفاده از قیچی مانیکور کوتیکول ها را قیچی کنید

قیچی مانیکور روسی با نیپر تفاوت دارد و شما می توانید با نوک تیز این قیچی به راحتی کوتیکول های اضافی را قطع نمایید.

استفاده از سوهان دستی برای فرم دادن

شما می توانید با استفاده از سوهان دستی که عموما باید نرم باشد، به ناخن های خود فرم دهید. استفاده از یک سوهان نرم می تواند تا حد زیادی به ناخن های بد فرم شما، فرم خوبی بدهد.

ریمانیل [ خدمات ناخن در تهران ]
ریمانیل [ خدمات ناخن در تهران ] ریمانیل یک مرکز خدمات ناخن در تهران است. این سالن در زمینه ارائه خدمات کاشت ناخن فعالیت دارد و به همراه متخصصان و ناخنکاران با تجربه آماده ارائه خدمت به شما عزیزان می‌باشد. | rymanail.ir

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋