nafasmvhd

nafasmvhd

5 سرمایه گذاری برتر فناوری در سال 2022

فناوری

سرمایه گذاری در فناوری چیزی است که به معنای واقعی کلمه می تواند نتیجه دهد. این مزایای زیادی از جمله بازدهی بالا و چشم انداز رشد را به همراه دارد. سرمایه گذاری های فناوری به طیف گسترده ای از صنایع رسیده است. اما تمرکز بر برخی از مهمترین سرمایه گذاری هایی که می خواهید برای پیشرفت در نظر بگیرید، بسیار مهم است. بیشتر این سرمایه گذاری های فناوری می تواند شما را به سال 2022 سوق دهد.

1. هوش مصنوعی و یادگیری ماشین پیشرفته

هوش مصنوعی

هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی پیشرفته در چند سال گذشته به نقطه عطفی رسیده است. یک سیستم هوشمند که می تواند به جای اجرای مطابق فهرست دستورالعمل ها به طور مستقل سازگار شده عمل کند، راه را برای این فناوری تا سال 2022 هموار کرده است. این شامل طیف گسترده ای از فن آوری ها است که شامل یادگیری عمیق، پردازش زبان طبیعی و شبکه های عصبی است. این شامل نوعی فناوری است که تعدادی از پیشرفته‌ترین سیستم ها را سازگار، یاد می گیرد، پیش بینی و درک می کند.

این سیستم ها به دستگاه ها و برنامه های هوشمندتری منجر خواهند شد. صنعت بانکداری و مالی می تواند از استفاده از هوش مصنوعی و تکنیک های یادگیری ماشین بهره مند شود. از آنجا که فناوری های مختلفی وجود دارد، توجه سرمایه گذاران به سهام فناوری مانند آمازون، اپل، فیس بوک و مایکروسافت بسیار مهم است.

در نتیجه، هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی پیشرفته در لیست 10 روند فناوری استراتژیک برتر 2017 قرار گرفت.

2. بیوتکنولوژی

صنعت بیوتکنولوژی

صنعت بیوتکنولوژی یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی است که سرمایه گذاران در زندگی خود انجام می دهند. افت و عملکرد ضعیف آن باعث شده سرمایه گذاران به سهام بیوتکنولوژی علاقه مند شوند. در حالی که اکثر شرکت های بیوتکنولوژی درآمد کسب نکرده اند، سرمایه گذاران همچنان به دنبال شرکت های سودآور و پایدار هستند. بزرگترین ریسک مربوط به شرکتهایی است که در مرحله توسعه قرار دارند.

3. امنیت سایبری

امنیت سایبری

بر اساس گزارش فورچون، با توجه به افزایش تعداد دستگاه های متصل به اینترنت، نگرانی در مورد نحوه ایمن نگه داشتن این اطلاعات وجود داشته است. به عنوان مثال، دستگاه های هوشمند مانند دوربین های امنیتی وجود دارند که به شبکه خانگی یا تجاری متصل هستند. تقاضا برای تجهیزات امنیت سایبری مانند فایروال ها افزایش یافته است، که پیش بینی می شود افزایش یابد. این مبلغ در سال 2016 به 10.6 میلیارد دلار رسیده است.

برخی از شرکت ها در حال ساختن سیستم های امنیتی مدرن هستند که امنیت استثنایی را ارائه می دهند. بازار امنیت سایبری بی ثبات شده است، به ویژه در سود و سهام آن. یکی دیگر از سرمایه گذاری های امنیت سایبری که باید به آن توجه کنید فناوری های نرم افزاری Check Point است. این شرکت دوستدار سهامداران هنگامی که تمام سهام خود را در 13 سال گذشته در 2016 خریداری کرد، با موفقیت از رقبای خود بهتر عمل کرد.

4. فناوری پوشیدنی

فناوری پوشیدنی

به گفته The Motley Fool ، صنعت فناوری های پوشیدنی در دو سال گذشته از برخی شرکت ها بهتر عمل کرده است. انتظار می رود بازار ساعت های هوشمند در طول سالها افزایش یابد. محبوبیت زیادی با خط ساعت هوشمند اپل و ساعت های هوشمند G2 سامسونگ افزایش یافته است. همچنین ساعت های هوشمندی برای انجام فعالیت های متعدد مانند گلف، دویدن و شنا ساخته شده است.

5. بیت کوین و بلاک چین

بلاکچین

استارتاپ های بلاک چین دیگر به سرمایه گذاران بزرگ و شرکت های سرمایه ای متکی نیستند. تقاضا برای سرمایه گذاران جهانی برای شرکت های بلاک چین افزایش یافته است. آنها برای ارسال ارزهای دیجیتالی به افرادی که هرگز به صورت حضوری ملاقات نکرده اند یا محصول تولید نکرده اند، مشکلی ندارند. به عنوان مثال، Lisk بیش از 5 میلیون دلار در کمتر از 30 روز جمع آوری کرد.

در میان این فرصت ها، مجموعه سرمایه گذاران جهانی وجود دارد که مبادلات جهانی را فراهم می کند. برخی از این مبادلات دیجیتالی شامل معاملات شبانه روزی است که با مشتریانی که به دنبال دارایی های جدید هستند پر می شود. کارایی بستن قرارداد هرگز به این سرعت نبوده است. انتظار می رود این روند افزایش یابد.

nafasmvhd
nafasmvhd

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋