🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

صندوق علم و فن آوری باید تقویت شود

سلیمانی دشتکی گفت: صندوق علم و فن آوری باید تقویت شود و با رئیس سازمان برنامه و بودجه صحبت کردیم که کمک‌هایی به صندوق صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از ایلام  ؛ قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام امروز در نشست شورای اقتصاد مقاومتی که با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: امروز به اتفاق  معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با حضور در پارک علم و فن آوری ، از مجموعه‌ی سوله‌هایی که در حال ساخت بود بازدید کردیم و قول‌های بسیاری خوبی برای ادامه کار گرفتیم.

او ادامه داد: امروز شاهد کلنگ زنی کارخانه تولید تجهیزات هوشمند سازی و افتتاح مرکز بیماری‌های مشترک انسان و دام بودیم.

استاندار ایلام بیان کرد: امروز از دانشگاه آزاد ، علوم پزشکی و دانشگاه ایلام بازدید به عمل آمد و هر کدام ثمرات بسیار ارزشمند و منحصر به فردی داشت و قول‌های بسیار خوبی داده شد که طی ۲۰ نامه مکتوب تقدیم معاونت محترم علمی و فناوری رئیس‌جمهوری شد.

او مطرح کرد: در بازدیدی که از مجموعه شرکت‌های دانش بنیان ، شتاب دهنده‌ها و استارت آپ‌ها با فضای دانش آموزی و دانشجویی و با حضور اساتید انجام شد شاهد ابداعات و اختراعات و کار‌های بسیار ارزشمندی بودیم که همه در سطح ملی قابل ارائه هست.

استاندار ایلام بیان کرد: صندوق علم و فن آوری باید تقویت شود و با رئیس سازمان برنامه و بودجه صحبت کردیم که کمک‌هایی به صندوق صورت گیرد و در نظر است که ۱۷ میلیارد تومان برای ارائه تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان در استان اختصاص یابد.

او افزود: راهبرد ما برای توسعه استان ، جوشش و حرکت از درون استان است و شرط موفقیت این است که در زمان باقی مانده از دولت بایست با روحیه جهادی تلاش کنیم و زیرساخت‌ها را به موقع و با سرعت انجام دهیم.

سلیمانی دشتکی اظهار کرد: پارک علم و فن آوری و مجموعه‌های دانش بنیان ، نوپا و جدید هستند و امیدواریم در طی این یک سال جهش قوی در این حوزه داشته باشیم.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋