nader.hemmati26

nader.hemmati26

آیا ووکامرس به طور پیش فرض صورتحساب دارد؟

 

 

زمانی که قصد راه اندازی سایت فروشگاهی را دارید نصب و فعال سازی افزونه های خاصی ضروری خواهد بود. افزونه قدرتمند  WooCommerce  امکانات زیادی را برای یک سایت فروشگاهی ارائه می‌دهد اما برای اینکه امکانات بیشتری را به آن اضافه کنید باید افزونه های دیگری را علاوه بر ووکامرس بر روی وردپرس خود نصب کنید. ویژگی فاکتور WooCommerce ساده و است و چیزهایی که شما برای ورتحساب مشتریان و مدیریت بهتر آنها در سایت فروشگاهی نیاز دارید را در اختیار شما قرار نمی‌دهد. بنابراین باید از افزونه فاکتور استفاده کنید تا درگیر فرایندهای پیچیده خرید مشتریان نشوید و بدون اینکه دستی برای مشتریان فاکتور ارسال کنید به صورت حرفه ای از طریق ایمیل به آنها صورتحساب و یا پیش فاکتور را ارسال کنید. از طرفی امکان فاکتور در سایت شما را بسیار حرفه‌ای نشان می‌دهد.  

در ووکامرس برای فعالسازی فاکتور، در داشبورد وردپرس خود، به WooCommerce > Orders > Add Order بروید. اطلاعات مشتری و اقلام مورد استفاده برای تولید فاکتور را در اینجا وارد خواهید کرد. روی نماد مداد در کنار جزئیات صورت‌حساب کلیک کنید تا اطلاعات مشتری خود را وارد کنید. مهم: یک آدرس ایمیل معتبر برای مشتریان خود وارد کنید تا فاکتور را دریافت کنند.

چرا باید از افزونه فاکتور در سایت فروشگاهی استفاده کنیم؟

مدیریت صحیح یک فروشگاه اینترنتی نیاز به رعایت مسئولیت ها و اقدامات زیادی دارد. اما یکی از اساسی ترین اقدامات، صدور فاکتور است. اهمیت این موضوع به حدی است که صدور فاکتور برای مشتریان یکی از استانداردهای فروشگاه های اینترنتی محسوب می شود و امکان خرید بعدی او از سایت شما بیشتر می‌شود.

صورتحساب مزایای زیادی دارد. به عنوان مثال، وقتی فاکتوری را برای مشتری ارسال می‌کنید که شامل تمام اطلاعات لازم است، احتمالاً مشتری سؤالات کمتری خواهد داشت و این کار باعث صرفه جویی در وقت شما می شود. از طرفی صدور فاکتور به تنهایی می تواند اصالت سایت فروشگاهی را تایید کند و اعتماد مشتری را جلب کند. هر فروشگاه اینترنتی چه بزرگ باشد و چه کوچک به آن نیاز دارد!

مزایای صدور فاکتور

  • جلب اعتماد مشتری: فاکتور، یک سند رسمی است که اعتبار یک فروشگاه آنلاین را نشان می‌دهد.
  • صرفه‌جویی در وقت: فاکتور، تمام اطلاعات مورد نیاز مشتری را در خود دارد و از پرسیدن سؤالات مکرر جلوگیری می‌کند.
  • کاهش احتمال بروز اختلاف: فاکتور، مرجعی برای حل اختلافات احتمالی بین فروشگاه و مشتری است.

 

افزونه صدور فاکتور ووکامرس فکتوری

از آن جایی که ووکامرس از این قابلیت برخوردار نیست برای صدور فاکتور باید از افزونه‌های مرتبط استفاده کنید؛ افزونه  Factori یک افزونه فاکتور حرفه ای ووکامرس است که برای صدور فاکتور و ارسال آن به مشتری به کار می‌رودافزونه فاکتور ووکامرس امکان صدور و چاپ فاکتور حرفه‌ای به زبان فارسی و انگلیسی را فراهم می‌کند و فاکتور را به صورت ایمیل و پیامک به صورت خودکار و دستی به مشتریان و مدیران فروشگاه ارسال می‌کند. با این افزونه وردپرس مشتریان شما قبل از خرید و در سبد خرید می‌توانند پیش فاکتور را دریافت کنند؛ همه این موارد به افزایش اعتبار فروشگاهتان کمک می‌کند.

امکانات افزونه فاکتور

  • ارسال خودکار و دستی فاکتور به واتساپ

  • ارسال لینک پرداخت از طریق پیامک . ایمیل
  • صدور فاکتور و پیش فاکتور با امکانات ویژه
  • دریافت PDF فاکتور
  • ارائه فاکتور با تاریخ شمسی
  • ارسال فاکتور به ایمیل
  • ارسال فاکتور به پیامک
  • ارائه قالب‌های متنوع فاکتور
  • ارائه فاکتور واکنشگرا
  • سفارشی سازی کامل فاکتور
  • هماهنگی با افزونه حمل و نقل ووکامرس و سیستم پست مجازی تاپین
  • چاپ لیست تمام سفارشات به صورت یکجا و در برگه های مجزا با فیلتر سفارشات
  • هماهنگی با سامانه‌های پیامکی پیام رسان، کاوه نگار، مدیر پیامک sms.ir ، فراز اس ام اس، ملی پیامک، پارس گرین

یکی دیگر از امکانات ضروری برای یک سایت فروشگاهی امکان ارسال تیکت است. احتمالا مشتریان مشکلاتی دارند که بررسی حجم زیادی از این درخواست‌ها به صورت آنلاین امکان پذیر نیست و به یک افزونه وردپرسی نیاز دارید تا درخواست‌های مشتریان را مدیریت کنید و اگر نارضایتی وجود دارد رفع کنید با این افزونه به تاریخچه درخواست‌های مشتریان نیز دسترسی دارید و نیازی به استخدام چندین پشتیبان نخواهید داشت. افزونه تیکت پشتیبانی با ظاهری زیبا و کاربر پسند به عنوان کامل‌ترین افزونه تیکت وردپرس امکاناتی مانند ارسال پاسخ صوتی، ایمیل اطلاع رسانی، قابلیت خصوصی کردن ارسال تیکت، ضمیمه کردن فایل، درج امضا، شخصی سازی و به روز رسانی دائم و … را دارد..

 

 

nader.hemmati26
nader.hemmati26

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋