mytosheh.project

mytosheh.project

مقایسه ایرپاد پرو 2 با ایرپاد پرو؛ کدام ارزش خرید دارد؟

 

ما در این مطلب قصد داریم تا به مقایسه جزئی airpod pro 2 با airpod pro بپردازیم و تفاوت‌های آنها را بیان کنیم تا با مقایسه آنها بتوانید با توجه به بودجه خود، بهترین انتخاب را داشته باشید. در توضیح این دو محصول باید گفت که ایرپاد پرو 2 در مقایسه با ایرپاد پرو نسل قبلی خود مقداری گران‌تر است اما یک سری از مشخصات و ویژگی‌های آن در مواردی بهبود یافته است که در ادامه به توضیح آنها می‌پردازیم تا ببینید پیشرفت این ایرپاد در نسل جدید خود، به قدری است که ارزش خرید داشته باشد یا خیر!

 

ایرپاد پرو 2 بهتره یا ایرپادپرو؟

ایرپاد پرو نسل جدید ساخته شده با نسل قبلی خود، شباهت‌های بسیاری دارد ولی در یک سری موارد پیشرفت‌هایی داشته است که در ادامه به تشریح آنها می‍پردازیم:

مقایسه باتری

باتری ایرپاد پرو نسل اول عملکرد قابل قبولی داشت اما در نسل جدید آن، شاهد بهبود این قطعه در این محصول هستیم. مدت زمان استفاده از ایرپاد پرو با روشن بودن ANC می‌تواند حدود 4 ساعت و 20 دقیقه باشد اما عملکرد آن در نسل جدید به دلیل وجود تراشه H2 بهتر شده و امکان استفاده از آن به 5 ساعت و 40 دقیقه افزایش پیدا کرده است که پیشرفت بسیار قابل توجهی است.

کیفیت صدا

ایرپاد پرو کیفیت صدای بسیار با کیفیتی دارد و بدون شک جزو بهترین هدفون‌های بلوتوثی موجود در بازار است. ایرپاد نسل جدید آن هم با حفظ این کیفیت عالی، برخی از ویژگی‌های آن را بهبود بخشیده است که یکی از آنها، کیفیت صدای شفاف‌تر و داشتن بیس بهتر است.

کیفیت مکالمه

در بررسی کیفیت مکالمه نیز می‌توان گفت شرایط تا حد زیادی مشابه کیفیت صدا است و این دو خصوصیت، بسیار مشابه هم عمل می‌کنند. کیفیت مکالمه هر دو بسیار بالاست و حتی در محیط‌های شلوغ و پر سر و صدا، مخاطبتان صدای شما را به طور واضحی دریافت می‌کند. علی‌رغم اینکه ایرپاد پرو 2 مقداری صدا را بلندتر و شفاف‌تر منتقل می‌کند اما این اختلاف کیفیت به اندازه‌ای نیست که تاثیر زیادی داشته باشد و هر دو دستگاه، کیفیت بالایی را در هنگام مکالمه برای ما به ارمغان می‌آورند.

عملکرد نویز کنسلینگ

قابلیت حذف نویز فعال یا ANC (Active Noise Cancellation) با تولید فرکانس معکوس نسبت به نویز محیط باعث می‌شود صداهای اضافی خیلی کمتر به گوش برسد و شما در محیط‌های شلوغ هم بتوانید با صدای کم به موزیک دلخواهتان گوش دهید. قابلیت نویز کنسلینگ در ایرپاد پرو عملکرد بسیار خوبی دارد اما این قابلیت در ایرپاد پرو 2 نسبت به نسل قبل خود بهبود زیادی داشته است و می‌تواند بازه گسترده‌تری از فرکانس‌ها را در بر بگیرد.

قیمت

در حالی که در اکثر فروشگاه‌ها، ایرپاد پرو با قیمت متوسط 8 میلیون تومان به فروش می‌رسد، متوسط قیمت ایرپاد پرو 2، 10 میلیون می‌باشد که این اختلاف قیمت دو میلیونی سبب خواهد شد که این شک در بین کاربران بوجود بیاید که کدامیک را انتخاب کنند. باید گفت که اگر این اختلاف هزینه برای شما اهمیت زیادی ندارد به سراغ ایرپاد پرو 2 بروید تا از قابلیت‌های عملکرد حذف نویز بهتر، شارژدهی باتری بهتر و کیفیت صدای بهتر برخوردار شوید. همچنین برای خرید هدفون بی‌سیم اپل مدل airpods pro با ارزانترین قیمت و بهترین کیفیت می‌توانید به فروشگاه توشه من مراجعه کنید.

mytosheh.project
mytosheh.project

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
jafarm450
از محتوای خوبتون بسیار لذت بردم دمتون گرم اگر دوست داشتین از این مقاله هم بازدید بفرمایین
https://idat.ir/newpost
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋