توسعه دهنده شاد

توسعه دهنده شاد

مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید
توسط ۲ نفر دنبال می شود

AirPods Pro 2 با جعبه USB-C دو ویژگی جدید دارد

ایرپاد پرو 2 با کیس USB-C، از دو ویژگی جدید بهره می‌برد

اپل ویژگی‌های جدیدی را به ایرپاد پرو نسل 2 اضافه کرده است.

اپل دیشب اعلام کرد که ایرپاد پرو جدیدی را با کیس مجهز به درگاه USB-C عرضه می‌کند. اگرچه این محصول همچنان با عنوان نسل دوم ایرپاد پرو معرفی شده، اما چند قابلیت جدید دیگر هم به آن اضافه شده است.

ویژگی‌های جدید ایرپاد پرو 2 با کیس USB-C

اپل در وب‌سایت خود اعلام کرده که نسل دوم ایرپاد پرو در اتصال با هدست ویژن پرو که قرار است در اوایل سال 2024 عرضه شود، از صدای 20 بیتی 48 کیلوهرتزی بدون اتلاف (Lossless) با تأخیر فوق‌العاده کم پشتیبانی می‌کند.

این شرکت توضیح می‌دهد: «زمانی که اپل ویژن پرو در اوایل سال آینده [میلادی] در آمریکا عرضه شود، کاربران می‌توانند با ایرپاد پرو جدید از پیشرفته‌ترین تجربه صوتی بی‌سیم در بازار برای سرگرمی، گیمینگ، تماس‌های فیس‌تایم و بسیاری کارهای دیگر لذت ببرند.»

اپل همچنین می‌گوید ایرپاد پرو جدید که ظاهراً به‌روز شده است، از استاندارد IP54 برای خود ایربادها و کیس شارژرش بهره می‌برد تا در برابر گردوغبار مقاوم باشد. این محصول پیش‌تر تنها از استاندارد IPX4 برای مقاومت نسبی در برابر تعریق و پاشش قطرات آب استفاده می‌کرد.

ایرپاد پرو 2 با کیس USB-C، از دو ویژگی جدید بهره می‌برد

ایرپاد پرو جدید هم‌اکنون با قیمت 249 دلار در دسترس قرار دارد و از 31 شهریورماه روانه بازار خواهد شد. اپل کیس جدید مجهز به درگاه USB-C این محصول را به‌صورت جداگانه نمی‌فروشد. به‌علاوه، تولید و فروش ایرپاد پرو با کیس لایتنینگ نیز متوقف شده است.

گفتنی است که نسل سوم ایرپاد استاندارد و ایرپاد مکس به‌روزرسانی خاصی دریافت نکردند. اپل دیشب در مراسم Wonderlust ضمن رونمایی از سری آیفون 15 بالاخره اعلام کرد که درگاه USB-C جای درگاه لایتنینگ را می‌گیرد و به همین دلیل کیس شارژر ایرپاد پرو هم به‌روز شده است.


اسپانسر این پوشش زنده دیجیاتو، پیندو است؛ خرید و فروش امن و آسان کالا و خدمات در پیندو

توسعه دهنده شاد
توسعه دهنده شاد مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋