mytosheh.project

mytosheh.project

خرید آیفون ۱۴ با بهترین قیمت بازار در سال ۱۴۰۱

 

 

 

امروزه خرید آیفون ۱۴ سوال بزرگی است که همه در حال پاسخ به آن هستند. اپل هر سال مدل های جدید آیفون را عرضه می کند و مردم همیشه می گویند که اپل همان گوشی های سال قبل را با کمی تغییر تحویل می دهد. اما امسال در مورد ارزان ترین مدل این خانواده یعنی آیفون 14، حقیقت این است که خرید آن شاید برای برخی افراد بهترین تصمیم نباشد. در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.

آیا خرید آیفون ۱۴ کار منطقی است ؟ 

این ارتقای جزئی نسبت به آیفون 13 به این معنی است که اکنون آیفون 13 گزینه جذاب تری برای خرید است. البته در ایران که اپل به دلیل تحریم ها حضور رسمی ندارد، کاربران ایرانی نمی توانند از تخفیف این گوشی بهره مند شوند. بنابراین افرادی که از آیفون 13 استفاده می کنند، خرید آیفون ۱۴ گزینه خوبی برای ارتقا نیست.

اما اگر همچنان اصرار به خرید آیفون ۱۴ دارید، بهتر است از بین مدل های پرو که از نمایشگر متفاوت، چیپست جدید و دوربین های بسیار بهتر استفاده می کنند، یکی را انتخاب کنید. با توجه به اینکه در بازار ایران کاربران نمی توانند از تخفیف ارائه شده برای آیفون 13 استفاده کنند، این افراد می توانند مدل دست دوم این گوشی را با قیمت بسیار بهتری خریداری کنند.

مقایسه سری آیفون ۱۴ با ۱۳

قبل از خرید آیفون ۱۴ باید بدانید آیفون 14 شامل چهار مدل گوشی است. این گوشی آیفون 14، آیفون 14 مکس و مدل های پرو مکس و پرو خواهد بود. بر اساس اخبار و گزارش ها، تراشه A15 Bionic در مدل های استاندارد و Max و تراشه A16 Bionic در مدل های Pro استفاده خواهد شد. یکی دیگر از تغییرات این سری از آیفون ها، دوربین 40 مگاپیکسلی در نسخه های پرو است. گفته می شود میزان تغییراتی که آیفون 14 با آیفون 13 خواهد داشت از تغییرات آیفون 13 نسبت به سری 12 آن بیشتر است. اما همچنان نمی توان نسل جدید آیفون را از نظر تغییرات محصول انقلابی توصیف کرد. مدت هاست که شایعاتی مبنی بر خداحافظی اپل با آیفون مینی منتشر شده است. اپل قصد دارد آن را با یک آیفون 6.7 اینچی با دو دوربین جایگزین کند. در حالی که افشاگران این گوشی را آیفون 14 مکس می نامیدند، چند روز پیش گفته شد که نام این دستگاه آیفون 14 پلاس خواهد بود. پس این نکته را در خرید آیفون ۱۴ در نظر داشته باشید.

هزینه خرید آیفون ۱۴ چقدر است؟

اپل به طور رسمی قیمتی برای محصولات سری 14 خود ارائه نکرده است، اما طبق شایعات و اخبار; قیمت خرید آیفون 14 پرو مکس با 128 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم 1100 دلار خواهد بود. لازم به ذکر است که آیفون 13 با همین ویژگی ها 1000 دلار قیمت دارد. بنابراین سری 14 این محصولات 100 دلار افزایش قیمت داشته اند و باید دید آیا این افزایش قیمت منجر به کاهش محبوبیت خرید آیفون 14 می شود یا خیر؟

 

لازم به ذکر است قیمت خرید آیفون 14 مکس می باشد. طبق اخبار، آیفون 14 مکس دارای 6 گیگابایت حافظه رم LPDDR4X خواهد بود. آیفون 14 مکس از همان سیستم دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. همچنین نمایشگر این موبایل 90 هرتز خواهد بود. پیش بینی می شود قیمت خرید آیفون 14 مکس 900 دلار باشد.

خرید آیفون ۱۴ از توشه

برای خرید آیفون ۱۴ و کسب اطلاعت بیشتر در مورد شرایط می توانید به سایت توشه (https://mytosheh.com/) مراجعه کنید و گوشی مد نظر خود را پیش خرید کنید.

mytosheh.project
mytosheh.project

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋