mytosheh.project

mytosheh.project

بهترین مدل هدفون بی سیم سامسونگ چیه؟

 

همانطور که می‌دانید هدفون‌های بی‌سیم یا ایربادها امروزه بسیار پرکاربرد شده‌اند. به همین دلیل در این مطلب به معرفی جدیدترین و بهترین ایرپادهای ساخته شده توسط کمپانی سامسونگ می‌پردازیم که قیمت بسیار مناسب و با صرفه‌ای دارند.

 

تمام هدفون‌های بی سیم یا ایربادهایی که سامسونگ روانه بازار کرده است کیفیت صدای خوبی دارند. بسیاری از آن‌ها ویژگی‌هایی مانند لغو نویز فعال، حالت بازی و غیره دارند. برای انتخاب و خرید بهترین مدل هدفون بی سیم سامسونگ بهتر است خودتان نقاط قوت و ضعف مدل‌های موجود در بازار را بررسی کرده و سپس براساس مبلغ موردنظرتان تصمیم بگیرید.

Galaxy buds pro

طراحی این مدل ایرپاد نسبت به مدل‌های قبلی کمی بزرگ‌تر شده است. در این ایرپاد از روکش مات برای گوشی‌ها استفاده شده تا در گوش محکم‌تر قرار بگیرند. گلکسی بادز پرو گواهی IPX7 دارد که نشان‌دهنده ضدآب بودن و مقاومت آن در برابر گردوغبار است. گلکسی بادز پرو لغو نویز قدرتمندی دارد که صدای محیط را حذف می‌کند. از فناوری‌های دیگر استفاده شده در گلکسی بادز پرو می‌توانیم به Voice Detect  یا تشخیص صدا اشاره کنیم. سامسونگ در این ایرباد از فناوری AKG استفاده کرده است که به طور پیشفرض صدای شفافی را ارائه می‌دهد. همچنین این ایرپاد قابلیت هشت ساعت پخش موسیقی و پنج ساعت شارژدهی را دارد.

Galaxy buds 2

این مدل از ایرپادهای سامسونگ قابلیت‌های فراوانی دارد که از همه مهمتر، قیمت این محصول است که با توجه به قیمتش، بسیار پر امکانات است. درایورهای صدای گلکسی بادز 2 به اندازه کافی بزرگ هستند که صدای شفاف و بلندی را تولید کنند. گلکسی بادز 2 به قدری سبک است که به راحتی در گوش کیپ ‌شود تا بتوانید به صورت طولانی مدت از آنها استفاده کنید. باتری‌های بادز 2 از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند به طوری‌که امکان کارکرد تا 7.5 ساعت بدون ANC و 5 ساعت با ANC را دارند. رنگ‌بندی این محصول تنوع بسیار خوبی دارد و در رنگهای مشکی گرافیتی، سفید، زیتونی و اسطوخودوس وجود دارند.

Galaxy buds live

گلکسی بادز لایو طراحی زیبایی دارد که به راحتی در گوش فیت می‌شود و بسیار راحت است. همچنین طراحی این ایرباد برای افرادی که گوش‌های کوچک‌تر دارند نیز بسیار مناسب است. در این ایرباد از درایورهای صوتی 12 میلی‌متری استفاده شده که قدرت صدای بالایی دارند. وضوح صدای این هدفون بی‌سیم سامسونگ بسیار عالی‌ست و باس بسیار بالایی دارد. برای شارژ کردن این ایرباد باید از کابل USB-C یا شارژر بی‌سیم استفاده کرد. افرادی که می‌خواهند به صورت طولانی مدت از هدفون بی‌سیم برای گوش کردن به موسیقی یا پادکست و یا مکالمه استفاده کنند، این محصول می‌تواند بهترین انتخاب برای آنها باشد.

Galaxy buds plus

دقیقاً برعکس گلکسی بادز لایو، مدل گلکسی بادز پلاس از سری سیلیکونی برای محکم شدن در گوش استفاده می‌کند. این مدل فاقد فناوری ANC بوده و جرم گوشی‌های آن زیاد نیست. به صورت کلی کیفیت صدای آن برای اکثر کاربران مناسب خواهد بود اما برای گوش دادن به موسیقی فوق‌العاده نیست. گلکسی بادز پلاس با ۱۱ ساعت پخش موسیقی، بیشترین شارژدهی را در میان هدفون‌های بی‌سیم سامسونگ داراست. شارژ جعبه آن نیز از طریق کابل USB-C یا شارژر بی‌سیم صورت می‌گیرد. البته لازم به ذکر است که این محصول توقف تولید شده است و به همین دلیل، این محصول را با قیمت مناسبی می‌توانید پیدا کنید.

برای مشاهده و خرید انواع هدفون بی سیم سامسونگ می‌توانید به فروشگاه اینترنتی توشه من مراجعه کنید.

mytosheh.project
mytosheh.project

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋