mybanixmybanix

mybanixmybanix

mybanix1234
توسط ۱ نفر دنبال می شود

قیمت لحظه ای بیت کوین به تومان

قیمت لحظه ای بیت کوین را می توانید در صرافی های ارز دیجیتال مشاهده و پیگیری کنید. بیت کوین نخستین بار حدود 12 سال پیش توسط فرد یا افرادی به نام ساتوشی ناکاموتو به دنیا معرفی شد. این ارز در ابتدا قیمتی حدود 0.3 دلار داشت اما با گذشت زمان و طی کردن فراز و فرودهای زیادبه ارزی تبدیل شد که این روزها نیاز به دیدن قیمت لحظه ای بیت کوین به تومان در بین شهروندان ایرانی حس می شود زیرا قیمت خرید ارز دیجیتال به طور پیوسته در حال تغییر است.

اوایل پیدایش بیت کوین به دست آوردن آن تنها از طریق استخراج امکان پذیر بود. در واقع مردم برای به دست آوردن بیت کوین از طریق سخت افزار کامپیوترهای خود به شبکه این ارز کمک میکردند تا بلاک چین های خود را بشکند و در ازای این کار یک کوین به عنوان پاداش دریافت می کردند. اما این روزها می توان بدون انجام کار خاصی اقدام به خرید بیت کوین از صرافی ایرانی کرد. 

قیمت بیت کوین امروز از روی قیمت دلاری آن تعیین می شود. همانگونه که گفتیم در سال 2009 که این ارز به جهان معرفی شد، قیمت ناچیزی داشت اما طی گذشت چند سال و با آشناتر شدن سرمایه گذاران و بانک ها با بیت کوین قیمت آن در سال 2013 به حدود 120 دلار رسید و همین افزایش ناگهانی قیمت موجب شد تا افراد بیشتری به ارزش آن پی ببرند.

هر چه زمان گذشت طرفداران این رمز ارز بیشتر شد و افراد بیشتری خواهان خرید این ارز دیجیتال شدند. نقطه عطف و تاریخی بیت کوین در سال 2017 بود که با شکستن مقاومت های قیمتی خود توانست رکورد بزند و به چیزی حدود 20000 دلار برسد و خود را به عنوان ارزشمندترین پول به  دنیا معرفی کند.

خرید بیت کوین بدون احراز هویت

برای خرید ارزان قیمت بیت کوین و مشاهده قیمت لحظه ای بیت کوین می توانید به صرافی های ارز دیجیتال ایرانی مراجعه کنید. معامله ارزهای دیجیتال با ثبت نام و احراز هویت کاربران امکان پذیر است. هیچ صرافی قانونی در ایران وجود ندارد که بدون احراز هویت به شما امکان معامله ارزهای دیجیتال را بدهد. پس از انجام پروسه احراز هویت و با تایید مدارک، حساب کاربری شما فعال می شود و می توانید کیف پول صرافی خود را با ریال شارژ کنید و ارزهای مورد نظر خود را با ریال خریداری کنید.

خرید بیت کوین در صرافی ایرانی

خرید بیت کوین در ایران در سال های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است. به طور کلی بازار مالی ارزهای دیجیتال طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کرده است و سرمایه گذاران را از تمام نقاط جهان به سمت خود کشیده است. بیت کوین در حال حاضر گران قیمت ترین و با ارزش ترین ارز بازار است. خرید بیت کوین در ایران در صرافی های ارز دیجیتال که به صورت آنلاین هستند انجام می شود. 

بیت کوین ویژگی های منحصر به فرد زیادی دارد که باعث شده است فورا توجه عموم را به خود جلب کند. این ارز توانست انتظارات مردم از یک سیستم غیر متمرکز را برآورده کند. بیت کوین بر بستر بلاکچین کار می کند که برگشت ناپذیری، امنیت و شفافیت را تضمین می کند. 

برخلاف ارزهای فیات، بیت کوین نه توسط بانک مرکزی صادر می شود و نه توسط نهادی دولتی پشتیبانی می شود. زمانی که یک بلوک در بلاک چین قرار می گیرد، برای هر کسی که در آن شبکه بلاکچین هست در دسترس قرار می ‌گیرد و در نتیجه به عنوان یک رکورد عمومی برای تراکنش‌های ارز دیجیتال ثبت می شود. وقتی می گوییم بلاک چین غیرمتمرکز است، به این معنی است که یک نهاد واحد آن را کنترل نمی ‌کند. در نتیجه سیاست های پولی و نرخ تورم بر روی این ارز تاثیری نمی گذارد. با توجه به تمام موارد گفته شده خرید بیت کوین در ایران توجیه اقتصادی دارد. 

عوامل موثر بر قیمت بیت کوین

از جمله مواردی که بر روی قیمت خرید بیت کوین در ایران تاثیر می گذارد مقدار فشار عرضه از سوی استخراج کنندگان آن، ورود و خروج ارز به صرافی ها، تحولات بنیادی و فنی، چرخه اخبار و غیره است. در مجموع قیمت بیت کوین بر اساس معامله میلیون ها تریدر در سطح جهان تعیین می شود.

جمع بندی

خرید بیت کوین از صرافی ایرانی نسبت به خرید آن از صرافی های خارجی هم راحت تر است و هم اینکه دیگر نگرانی از بابت بلوکه شدن سرمایه توسط صرافی های خارجی را نخواهید داشت. صرافی ایرانی از قوانین خاصی پیروی می کند و امنیت آن بالاست. همچنین شما می توانید قیمت لحظه ای بیت کوین را به تومان در این صرافی ها مشاهده کنید.

https://sarrafex.com/price/btc

mybanixmybanix
mybanixmybanix mybanix1234

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋