mybanixmybanix

mybanixmybanix

mybanix1234
توسط ۱ نفر دنبال می شود

مروری کلی بر نحوه خرید تتر و قیمت آن

امروزه خرید ارز دیجیتال یکی از محبوب ترین روش های کسب درآمد توسط سرمایه گذاران و معامله گران شده است. یکی از امن ترین سرمایه گذاری هایی که می توان در این حوزه انجام داد خرید ارز تتر است. برای اینکه دلیل این امر را بدانید بهتر است ابتدا با این رمزارز آشنا شوید.

تتر (Tether) که آن را با نماد USDT نشان می دهند یک استیبل کوین (Stable Coin) است که می تواند شما را در نوسانات شدید بازار نجات دهد. قیمت ارز تتر برابر با دلار آمریکا است و نوسانات قیمت این رمزارز با نواسنات قیمت دلار همسو است؛ به همین دلیل است که به این رمزارز استیبل کوین گفته می شود.

رمزارز تتر یکی از ده ها استیبل کوین بازار ارزهای دیجیتال است. قیمت ارزهای دیجیتال با ثبات یا همان استیبل کوین ها، وابسته به ارزش دارایی پشتوانه آنها است. علاوه بر تتر، ارزهای دیجیتال با ثبات دیگری هم هستند که پشتوانه آنها دلار آمریکا است. اما در حال حاضر تتر قدرتمندترین آنها است.

دو تا از اصلی ترین کاربردهایی که رمزارز تتر برای معامله گران دارد یکی در امان بودن آنها نسبت به نوسانات بازار است و دیگری خرید فوری تتر است، چرا که انتقال این رمزارز به کیف پول ها و صرافی ها بسیار سریع و آسان است. تتر کاربردهای دیگری هم دارد، برای مثال فرض کنید 1 بیت کوین به قیمت 10000 دلار خریده اید و پس از گذشت یک سال قیمت آن به 50000 دلار رسیده است، شما می توانید خیلی سریع و به آسانی بیت کوین خود را تبدیل به تتر نمایید، در این مرحله شما 50000 دلار سرمایه دارید که به آن را به استیبل کوین تتر تبدیل کرده اید و اگر قیمت بیت کوین به هر دلیلی سقوط کند شما سود خود را کرده اید و با خرید ارز تتر از سرمایه خود در مقابل نوسانات بازار حفاظت کرده اید.

نحوه خرید تتر

برای خرید ارز تتر مانند هر رمزارز دیگری باید ابتدا در یکی از صرافی های ارز دیجیتال ثبت نام کنید و پس از پشت سر گذاشتن مراحل احراز هویت نسبت به شارژ حساب خود اقدام نمایید. سپس می توانید به راحتی به خرید ارز تتر بپردازید. سوالی که شاید برای خیلی افراد پیش بیاید این است که آیا خرید تتر بدون احراز هویت نیز ممکن است؟

در جواب باید بگوییم که بله ممکن است، برخی سایت ها و صرافی های ارز دیجیتال، تحت عنوان احراز هویت خودکار قابلیتی برای کاربر ایجاد کرده اند که کاربر می تواند بدون وارد کردن شماره تلفن و ارسال عکس سلفی نسبت به خرید ارز تتر اقدام کند. اما ما به شما پیشنهاد می کنیم برای خرید ارز دیجیتال ابتدا حتما در یک صرافی معتبر ثبت نام کنید و بعد از آن حتما مراحل احراز هویت را انجام دهید، این کار باعث بالا رفتن امنیت خرید شما می شود و کلاهبرداری از شما را امری مشکل می کند.

قیمت لحظه ای تتر و عوامل موثر در آن

قیمت لحظه ای تتر می تواند متغیر باشد، این مطلب درست است که تتر یک استیبل کوین است اما قیمت ارز تتر هم می تواند نوساناتی داشته باشد، نکته مهمی که وجود دارد این است که نوسانات قیمت ارز تتر فقط وابسته به نوسانات دلار نیست و عوامل دیگری هستند که در بالا و پایین رفتن قیمت لحظه ای تتر تاثیر گذارند. عرضه و تقاضا یکی از مهم ترین عواملی است که در قیمت ارز تتر تاثیرگذار است؛ هرچه عرضه بیشتر و تقاضا کمتر باشد قیمت پایین تر و برعکس عرچه عرضه کمتر و تقاضا بیشتر باشد قیمت بالاتر می رود.

یکی دیگر از عواملی که در قیمت ارز تتر نقش دارند کارمزدی است که صرافی ها می گیرند، این مبلغ در هر صرافی می تواند متفاوت باشد. دلار و تتر تفاوت هایی در ماهیت دارند و این تفاوت باعث ایجاد تفاوت در عرضه و تقاضای آنها می شود. نهایتا شما برای مشاهده قیمت لحظه ای تتر می توانید به وب سایت های معتبر مانند صرافکس مراجعه نمایید.

https://sarrafex.com/price/USDT

mybanixmybanix
mybanixmybanix mybanix1234

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋