mybanixmybanix

mybanixmybanix

mybanix1234
توسط ۱ نفر دنبال می شود

خرید انواع پشم سنگ از عایق شاپ

عایق شاپ یکی از تولید کنندگان بزرگ در زمینه پشم سنگ می باشد. پشم سنگ یا به عبارت دقیق تر پشم معدنی، ماده ‌ای معدنی و نامتجانس است که در طبیعت به صورت خودکار تشکیل شده و از سنگ ‌های مختلفی مانند بزل، دیاباز، پریدوتیت و... به دست می ‌آید. این ماده با توجه به اختلاف در محتوای کانی ‌ها و عناصر مختلفی که در آن وجود دارند، انواع گوناگونی دارد.

انواع پشم سنگ در عایق شاپ

برخی از انواع پشم سنگ تولید شده در عایق شاپ عبارتند از:

پشم سنگ با کانی ایزینوی:  در این نوع پشم سنگ، کانی ایزینوی به صورت اصلی موجود است و باعث ایجاد رنگ قرمز در این پشم سنگ می‌شود.

پشم سنگ با کانی الیورین: این نوع پشم سنگ از کانی ‌های الیورین تشکیل شده و دارای رنگ سبز و زرد است.

پشم سنگ با کانی کلریت:  این نوع پشم سنگ از کانی کلریت تشکیل شده است و رنگ آن سبز متالیک است.

پشم سنگ با کانی آستروفیلیت: در این نوع پشم سنگ، کانی آستروفیلیت وجود دارد که باعث ایجاد الگو های خطی بر روی سطح آن می ‌شود و رنگ آن زرد با قرمزی ‌های روشن است.

پشم سنگ با کانی سرپنتین: این نوع پشم سنگ با کانی سرپنتین تشکیل شده است و رنگ آن از سفید و سبز روشن تا قهوه ‌ای تیره متفاوت است.

این تنوع در انواع پشم سنگ، آن را به یکی از محبوب‌ترین مواد معدنی در صنایع مختلف مانند ساختمان ‌سازی، جواهر سازی و غیره تبدیل کرده است.

کلام آخر

عایق شاپ بزرگترین مرکز فروش پشم سنگ در انواع و متراژ مختلف بوده و شما اگر تصمیم به خرید پشم سنگ را دارید می توانید ببا مراجعه به عایق شاپ از آخرین قیمت ها مطلع شوید.

 

 

mybanixmybanix
mybanixmybanix mybanix1234

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋