mybanixmybanix

mybanixmybanix

mybanix1234
توسط ۱ نفر دنبال می شود

دکتر زگیل تناسلی

اگر به زگیل تناسلی مبتلا شدید یا علائمی دارید که آن را نمی شناسید بهتر است که به یک دکتر زگیل تناسلی مراجعه کنید. اما به نظر شما در چنین شرایطی باید به دکتر عمومی مراجعه کرد یا دکتر پوست؟ در این مقاله به جواب این سوال می رسید. علاوه بر آن با ویژگی های یک دکتر زگیل خوب آشنا می شوید تا برای درمان نگرانی نداشته باشید.

دکتر زگیل تناسلی

زگیل تناسلی یا ویروس HPV، ویروسی خطرناک است که ممکن است باعث ایجاد سرطان در رحم، واژن، مقعد می شود. لازم است برای تشخیص و درمان آن هر چه سریع تر به بهترین دکتر زگیل تناسلی مراجعه کنید.

برای زگیل تناسلی به چه دکتر مراجعه کنیم؟

برای رفع زگیل تناسلی می توانید به هر یک از پزشکان زیر مراجعه کنید و از او بخواهید تا زگیل ایجاد شده را معاینه کند و برای رفع آن به شما کمک کند.

پزشک عمومی

پزشک عمومی، عارضه ایجاد شده را بررسی می کند و احتمالا برای رفع آن یک کرم یا پماد تجویز کند. اما از یک پزشک عمومی نمی توان انتظار درمان صد در صد و دقیق را داشته باشید، چون پزشک عمومی، تخصص زیادی در این باره ندارد و ممکن است بعد از مدتی دوباره برگردد.

دکتر پوست و مو

یک دکتر پوست خوب می تواند همان دکتری باشد که شما به دنبال او هستید. دو روش درمان با پماد و کرایوتراپی روش هایی است که احتمالا پس از تشخیص زگیل تناسلی توسط دکتر پوست و مو به شما پیشنهاد می شود.

جراح پوست

شاید باورتان نشود اما بهترین و دقیق ترین روش برای رفع زگیل تناسلی را می توانید از یک جراح پوست بشنوید. دکتر زگیل تناسلی که جراح باشد معمولا برای رفع زگیل تناسلی از دو روش کرایوتراپی و لیزر زگیل تناسلی استفاده می کند. اما همین روش ها هم نمی توانند از برگشت زگیل تناسلی بعد از مدتی، جلوگیری کند.

دکتر متخصص زنان

برخی از خانم ها در مواجه با این عارضه در بدن خود، راحت تر هستند که به دکتر زنان مراجعه کنند. تشخیص دکتر زنان معمولا خیلی دقیق است و احتمالا روش های پماد، کرایو و لیزر از پیشنهاد های او است.

دکتر اورولوژیست

دکتر اولولوژیست برای آقایان مانند دکتر متخصص زنان برای خانم ها است و برای درمان زگیل به همان گونه عمل می کند.

 

mybanixmybanix
mybanixmybanix mybanix1234

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋