mybanixmybanix

mybanixmybanix

mybanix1234
توسط ۱ نفر دنبال می شود

دکتر زگیل تناسلی چه کسی است؟

برای شناخت بهترین دکتر زگیل تناسلی ، لازم است که ویژگی های او را بشناسیم. در این مقاله علاوه بر شناخت دکتر زگیل تناسلی می توانید با این بیماری آشنا شوید و اگر دارای هر یک از این علائم هستید بتوانید دکتر زگیل تناسلی مناسب را انتخاب کنید. پس با ما همراه باشید.

دکتر زگیل تناسلی را بشناسیم

طبیعی است که بعد از دیدن علائمی از زگیل تناسلی در بدن خود نگرانی به سراغ شما آمده است. در اولین قدم بهتر است در پی پیدا کردن بهترین دکتر زگیل تناسلی باشید تا بتوانید به تشخیص و راه های درمان او اطمینان کامل پیدا کنید و با او همراه شوید.

 

در این قسمت ویژگی های یک دکتر زگیل تناسلی را با هم می شناسیم:

  • تخصص و دانش کافی که مهم ترین ویژگی دکتر خوب است.

  • داشتن تجربه کافی در زمینه این بیماری و آشنایی کامل با تمام راه های درمان قطعی آن.

  • داشتن برخورد مناسب و دور نگه داشتن بیمار از استرس های مختلف در حین درمان.

  • ارائه اطلاعات کامل درباره بیماری و نحوه درمان پیش از شروع هر گونه درمان.

نشانه های بیماری زگیل تناسلیی

قبل از این که بخواهیم  به سراغ علائم و نشانه های بیماری زگیل تناسلی برویم باید بدانیم که خود این بیماری چیست. زگیل تناسلی یک نوعی از بیماری های مقاربتی به شمار می رود. یک زگیل در ناحیه تناسلی که ممکن است ناخوشایند به نظر برسد. زگیل ها یک نوع کوچکی از تومورهای خوش خیم به حساب می آیند. به همین دلیل است که ما اصرار داریم برای درمان آن به بهترین دکتر زگیل تناسلی مراجعه کنید. وجود زگیل تناسلی در زنان خطرناک تر از مردان است.

اگر با یکی از علائم زیر در بدنتان برخورد کردید، بدون هیچ گونه ترسی به دکتر زگیل تناسلی مراجعه کنید. از نشانه های زگیل تناسلی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وجود برآمدگی کوچکی مثل زگیل که به نظر می رسد در آن تجمعی از آب باشد. طول آن در حدود 2 یا 3 میلی متر است و تفاوت آن با زگیل معمولی این است که به رنگ گوشت است.

  • ممکن است خارش داشته باشد و با خارش شدید خون بیاید.

  • معمولا بدون درد است و به همین دلیل ممکن است خیلی زود به وجود آن پی نبرید.

  • حالت ارتجاعی دارد و در واقع همان طور که اشاره شد، بافت نرم و گوشتی دارد.

بیماری زگیل تناسلی خطرناک است؟

اگر بیمار در ابتدای شروع بیماری متوجه آن شود، درمان ساده ای دارد اما هر چقدر دیرتر متوجه این بیماری شوید ممکن است پیشرفت کند. این بیماری برای بعضی از افراد نگران کننده تر است که در زیر بررسی خواهند شد:

  • افرادی که یکی از انواع بیماری های خود ایمنی دارند. به این معنی که سیستم ایمنی ضعیف تری دارند و ممکن است دچار بیماری هایی مثل دیابت یا ایدز و ... باشند. در این افراد ممکن است زگیل تناسلی خیلی زودتر شکل بگیرد و متاسفانه درمان در این افراد سخت تر و پیچیده تر می شود.

  • افرادی که سیگار می کشند یا از هر نوع دخانیات استفاده می کنند. متاسفانه احتمال ابتلا این افراد بیشتر از دیگر افراد است. در بحث درمان، تا به امروز تحقیقات تفاوتی بین این افراد با افراد سالم نشان نداده است و تنها امکان ابتلا را بیشتر می کند.

  • افرادی که مبتلا به انواع بیماری های سرطان می شوند. افرادی که به بیماری سرطان مبتلا می شوند، به خاطر داروهایی که مصرف می کنند، سیستم ایمنی پایین تری نسبت به افراد غیر بیمار دارند. از آن جا که زگیل تناسلی هم می تواند به نوعی از سرطان تبدیل شود، بنابراین لازم است  افرادی که با بیماری سرطان مواجه هستند، خیلی زود برای درمان زگیل تناسلی اقدام کنند.

 

 

mybanixmybanix
mybanixmybanix mybanix1234

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋